לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Did you ever wake up feeling sleepy and grumpy? than you must be snow white

כינוי:  ori in the big city

בן: 35

ICQ: 216629286 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

לא על 4 אבל כלבה! (וגם חרא מסומם)


אני לא ילדותית ==> אני מלאת חיים

אני לא קשה להשגה ==> אני בלתי ניתנת להשגה

 אני שפויה ==> זה אתם שמטורפים

 אני לא תמימה ==> אני פשוט מעדיפה לא לחשוב על זה

 אני לא שונה ==> אני פאקינג מיוחדת

 אני לא צומי ==> אני פרובוקטיבית

 אני לא מכורה ==> אני רגילה

 אני לא הולכת לאיבוד ==> אני מנסה דרכים חדשות

 

ומי שידרוך לי על הכבוד==>אני ידרוך לו על החיים

 

~לא על 4 אבל כלבה~

 

 

נכון מעולה?!?!?!?!?!?!?!?!

מי שחשב על זה פשוט גאון!!!

 

אני מעריץ אותו לעולמים!

 

נ.ב.

 

לא עידכנתי כבר חודשיים.

אין לי על מה....... וכבר אין לי כח כל כך לכתוב

   למרות שעכשיו אחרי חודשיים זה פתאום כיף....הממ.....

אמממ יש עכשיו טונננננננננננננההההההההההההההההההההההההההה בגרויות ואין לי כחח אליהןןןןןןןןן

ושואהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

טוב זה דיי היה נחמד.....אולי עוד מעט אני אחזור לעדכן.

 

בברכת שבוע טוב והמשך שואה נעימה(בגרויות)

      אורי.

 

ותזכרו!!!!     אזרחות זה שואה ומתן אוהב את צליל!!!

 

 

*************************

 

עריכה!

נזכרתי כי זה חשוב מדי כדי לוותר על זה.

א)יש לי דיגיטל בחדר!!!! לה לה לה לה לה לה לה לה כיף ליייייייייייייייייייייייייייייייייייייי :D:D:D:D:D:D:D:D:D

ב)אוקיי היום אבא הלך לקנות כמה מצרכים במכולת השכונתית.

   כאשר אבא חזר הוא ראה ליד שער הכניסה לביתנו אשה מסוממת כבת 45-50 מחרבנת.

   קיצררררררררררררררררררררררררררררר אשה מסוממת חירבנה לנו בכניסה לשער!!!

ואבא רצה לנקות אז צרחתי עליו שלא יגעע כי זה מגעילללללללללללללללל

זהוווווווווווווווווו

שלום שוב!

 

 

נכתב על ידי ori in the big city , 8/6/2005 21:36  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,679
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לori in the big city אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ori in the big city ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)