לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ju§t mE



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006


אני אוהב אותך - היי פייב.

 

אני האש וגם המים
אני הים והשמיים
ולא שטן כי רק מלאך
יותר מכל אני שלך
אני היום ואני אתמול
אני אדום וגם כחול
אני קטן, אני גדול
בשבילך אני הכל

אבנה לך טירה
הקים מגדלים
אקח אותך גבוה לתוך העננים
אשיר לך שירים
אכתוב מכתבים
ותאמיני לי פרח - נהיה מאושרים

אני אוהב אותך
אני אוהב אותך כל כך
אני אוהב אותך
אני אוהב כל כך

אני צוחק אני בוכה
אני מוצא ולא מוצא
ואם יוצא או לא יוצא
חוץ ממך אנ'לא רוצה
אני אקדח וגם תותח
אני איתך - ורק איתך
ואם עכשיו או אחר כך
אני הכי אוהב אותך

אבנה לך טירה
אקים מגדלים
אקח אותך גבוה לתוך העננים
אשיר לך שירים
אכתוב מכתבים
ותאמיני לי פרח - נהיה מאושרים

אני אוהב אותך
אני אוהב אותך כל כך
אני אוהב אותך
אני אוהב כל כך

אבנה לך טירה
אקים מגדלים
אקח אותך גבוה לתוך העננים
אשיר לך שירים
אכתוב מכתבים
ותאמיני לי פרח - נהיה מאושרים

אני אוהב אותך
אני אוהב אותך כל כך
אני אוהב אותך
אני אוהב כל כך

אני אוהב אותך
אני אוהב אותך כל כך
אני אוהב אותך
אני אוהב אותך כל כך
אני אוהב אותך
אני אוהב כל כך

נכתב על ידי Ju§t mE , 29/4/2006 12:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול

מתכונת במתמטיקה

טופס 005

הלך ג ר ו ע

חמישי => מתכונת בתקשורת

צריךך ללמממממוודד..בעע :S

היוםם > חרישששוותת

כנרראה אני בכנננרתת ביום העצמאות. בהליכי שכנוע.

נכתב על ידי Ju§t mE , 29/4/2006 12:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Ju§t mE

בת: 34




54

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJu§t mE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ju§t mE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)