לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולי הבלוג לא צבעוני ומעוצב, ואולי אפילו משעמם.. אבל הי, אני ירדן, ואני מתכוונת לכל, מה שרשום כאן. אתם לא חייבים להיכנס.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אכזבה.


היום יום הולדת


מזל טוב לי.

הרי יום כזה יש רק פעם בשנה לא ?<


אז זהו. שבחיים לא חשבתי שהיום היחיד בשנה שבו אני אמורה לשמוח לכל אורכו יהיה יום מלא בבכי.

אני כ"כ מאוכזבת מהמשפחה שלי. ציפיתי , בחיי שציפיתי.


פתאום נהיו מתחשבים.
אוף.

שיגמר כר היומולדת המסריח הזה.
 
נכתב על ידי , 11/8/2007 18:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צלקות ב-31/8/2007 14:28
 





כינוי: 

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYarden :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yarden :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)