לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"תנסה להתגבר על עצמך פה. לברוח זאת לא חוכמה. כל אחד יכול לברוח.אבל לא כל אדם יכול להתגבר על עצמו"



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

לא נסבלת , אז מה?


אני יודעת שאני מעיקה

אני יודעת שאני דביקה

אותי היית מניח בוודאי בשורה השנייה

לא בוחר בי  לו נתנה לך 

הזכות לעשות זאת בשנייה.

אני יודעת שאני מטרד

אף פעם לא לובשת חג.

מקטרת על כל מה שזז

מבלגנת את כל הבא ליד.

מזייפת לא רק בשירה

מעמידה פנים של אלופה.

בתוך תוכי רגישה

ואתה רוצה את מצ'יסטה

לובשת מיני

וחריץ עמוק לא רק בלבבה.

אני יודעת שמילים אלה לא היו נכללות

בשום סדנת יצירה

ואני ממשיכה לכתוב

כמו משורר הדור בעומד בפתחו של התגשמות חלום.

יודעת שאתה לכל אלה בז

ואני ממשיכה כמו אז.

דבקה בשלי

לא נותנת מנוח

נצמדת חזק

מרעיפה את כולי.

עומדת מולך נבוכה

מצפה

שתאמר

שגם אם את כל אלה אתה יודע,

על כלום לא תוותר

כי בסיבוב הבא גם אם הוא לא יהיה אחר.

השקט של הידיעה שווה לך יותר.

 

ועל כל אלה ועוד ואולי אף עוד פחות

לך אני מחכה

אז מה אם מישהו החליט

שט"ו באב הוא חג  שצריך לחגוג כמו שכתוב  בתורה.

בשקט בשקט לך מגניבה

מילה של אהבה,

גם אם אתמול

הייתי בלתי נסבלת...

נורא!

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2007 16:34  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה







© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למצאתי את עצמי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מצאתי את עצמי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)