לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


an addiction to misery

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

Could it actually be?/love.


Could it be?

Could it fucking be?

Is this real? or is this some kinda joke?

Cus if youre hiding behind some tree you better get out now before itll be too ood.

So..are you seriuos? is this really happenin?

Oh god oh god Ive been waiting for that for such a long time.

Thank you. Thank you so much.

You have no Idea how relieved I am right now.

I have missed this.

And I thought it could never be again.

I thought it would stay like this. as horribal as it is.alwyas.

And again you prooved me youre worth it. youre worth the pain.

you worth the words, and the hugs, and the missing, the feeling, of shame, guilt, it wansnt for nothing.

I thank you.

Now I see youve grown up, youve grown from it to a better place.

Cus u saw that sitting with arms closed and cut would do nothing good for anyone. Aspecially yourself.

I am so happy, for both of us.

and I wrote this just for you, even though i promissed myself Id never come here again.

I came, just because I know its hard for you, and you made so much effort to make this better again, not for me,

FOR YOURSELF.

This is really good.

I can feel theres a changing in the air, and its not just the winter (that i love and missed so fucking much).h

Its something else. Somethin from inside. and I love it.


ואם כבר באתי לפה שוב.

ריענון קטן.

מהפוסט הקודם. למרות שהוא היה שנה שעברה ולא רלוונטי בכלל לשמחתי :)

לא רועש לי, לא כואב לי, לא רע לי, אני לא רוצה לברוח,

אני לא רוצה לבכות, אני לא רוצה להיות לבד ולהגיד כמה שאף אחד לא אוהב אותי.

אני לא נהנית מזה, אף פעם לא נהניתי.

טוב לי עכשיו. וזה יישאר.

כמה שאני ארצה זה יישאר.

הבנתי.

הבנתי שהכל תלוי בי ורק בי.

בגישה שלי, בהתייחסות,

בהתנהגות, במשמעות שאני נותנת לדברים או לא נותנת.

הכל תלוי בי

אם אני מחליטה על משו זה פשוט יקרה.

ואני רואה את זה קורה.

אני לא צריכה סיגריה, אני לא צריכה לבכות,

אני לא צריכה חיבוק מתוך רחמים, אני לא צריכה ש"יקשיבו" לי.

אני לא צריכה תשומת לב.

אני פשוט לא צריכה.

וזה כל כך פשוט!

אם אני רוצה משהו, אני יודעת איך להשיג אותו,

איך להביא אותו אליי.

ואם אני יודעת שדבר מסוים אחר לא נחוץ בחיים שלי, אני מסלקת אותו ממני,

כי הוא לא עושה לי שומדבר טוב.

וטוב לי.

באמת.

באמת באמת באמת.

כל כך הרבה דברים טובים קורים לי עכשיו.

ושום דבר טוב לא מתנגש באחר.

הכל בהרמוניה, מסתדר.

זה הכל בראש ובנקודם המבט.

איך שאתה עושה את הדברים ואיך שאתה מסתכל עליהם.

אוהבת. אני פשוט אוהבת. הכל.

נכתב על ידי , 7/1/2010 20:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sunshine . ב-11/2/2010 22:32
 





13,029

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשומן בקופסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שומן בקופסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)