לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...


E la nave va


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

מעתיקה


הנה שאלון דבילי שפיתו אותי בזדון לענות עליו, אני מצפה להנגאובר:



שיר שמתנגן ברקע: goatwhore-a hunting curse



מחשבה שעוברת בראש: ני בטלפון עפ תקלה...אז בעיקר "לכי מפה יא מציקה מה את צריכה טה"א בראש השנה????"





מה עשית היום? בעיקר כלום, שזה אומר בעיקר טלויזיה...



מה תעשה מחר? אראה טלויזיה?.



חשק ל: בית?חתול?חבר?


איפה נראה אותך בעוד 15 שנה? המממ... עם עבודה וחתול וחבר ובית נגיד בניו זילנד?


מה אתה הכי אוהב לאכול? פירה בעיקר..



מה אתה הכי שונא לאכול? כלמיני...



מה המעשה הכי מטורף שעשיתם בחיים? להודיע לאמאשלי שאני עוזבת את הבית שלושה ימים לפני? (זה מסוכן)


מה המעשה הכי מטופש שעשיתם בחיי?לשרוף לעצמי תשיער כי חשבתי שזה ישחיר את הקצוות?(דוגמא מתוך הרבה דוגמאות)


מה הצבע האהוב עלייך? ירוק זוהר



מה הצבע השנוא עלייך? כתום


מה היה המקצוע האהוב בביה"ס? לשון



מה המקצוע השנוא בביה"ס? כימיה


איך אתה יכול לסכם את השנה? שונאת לסכם, אני לא זוכרת כלום

עיר/ים אהובות: נ"ע,



מה המתנה הכי אהובה שקיבלת ליומולדת? אופניים


איפה חגגת יומולדת אחרון? פראג הקטנה , רח אלנבי



איך אתה הכי אוהב לבלות? חברים ובירה, לא משנה איפה. או הופעות. או לנסוע לטייל במקומות עם אנשים שנאי מחבבת


מתי אתה הולך לישון בדרך כלל? 11-12, אבל תמיד יש ליתקווה בלב שאני אלך לישון ב9 ואשן הרבה....זה א]פפעם לא קורה



אתה מעשן? לא.כי אני לא יכולה,

מתי פעם אחרונה שהשתכרת? לפני.....שבוע?אבל בקטנה.בעצם אי אפשר לקרוא לזה ממש להשתכר.....סתם שתיתי והרגשתי טוב ממש להשתכר....בפברואר ככה..



איזה שיר אחרון הורדת מהאינטרנט? אין לי אינטרנט....אז אני אל זוכרת.זה היה ממש מזמן. אולי FLAMING LIPS


בן אדם שניתקת איתו קשר והיית רוצה לחדש? אם אני מנתקת, אז יש לזה סיבה. פם פם פםץ


איזה בגד בארון שלך אתה לובש הכי הרבה? מכנס 7\8 ומכנס ג'ינס


מה הספר האחרון שקראת?GOOD OMENS של ניל גיימן וטרי פראצ'ט, וגלאפגוס של קורט וונגוט שנאי קוראת עכשיו


אהבת? GOOD OMENS.....לא אחד הטובים של שניהם, אבל הוא פסדר



מה הסרט האחרון שראית? החשוד המיידי עם קווין ספייסי, היה דווקא אחלה, אפפעם לא ראיתי אותטו , ואני די אוהבת את קווין ספייסי. וזה עוד אחד מהסרטים האלו שיש מלא שחקנים שאניאוהבת בתפקידים יותר קטנים (כלומר לא התפקיד הראשי) כמו בניסיו דל טורו, וגבריאל בירן.



אהבת? כן



מי הבנאדם האחרון שדיברת איתו? אמא שלי.(אני לא כוללת את האנשים שעושים איתי חג...מסיבות מובנות...לי לפחות)



מי הבנאדם שיודע עליך הכי הרבה? המ. החברה הכי טובה שלי וחבר שלי.


על מי אתה יודע הכי הרבה? כנ"ל



מה הדבר האחרון שקנית? פחית תירס, ידיעות אחרונות של הסופ"ש,חבילת ופלים ב3 שקל ושני תפוחי עץ "סמיט". אוכל לחג...



יש לך עדשות / משקפיים?היו שמש.....אבל שכחתי אותם בשירותים של מכר בחיפה....אז לאץ

מתי בפעם האחרונה היית אצל רופא שיניים? אוגוסט. סוף אוגוסט


מה תעשה/י כשתהיי/ה גדול? אונלי טיים וויל טל


מה עושה לך טוב? להיות רגועה, לבוא הביתה, להיות עם חברים שלי, לראות סרט, לישון, לדעת שהכל פסדר.


מה מעצבן אותך? הקטע הזה שכל יום שבת בבוקר, כל ילדי השכונה חייבים לבכות לי מתחת לחלון מינימום כאילו יש להם דיבוק. רק בגלל שאבא שלהם לא קנה להם סוכריה או אנאאערף. אני שונאת ילדים ישראלים. כן . אני גזענית, לא אכפת לי.

איזה כשרון היית רוצה שיהיה לך? כישרון? לשיר


מה נמצא אצלך תמיד במקרר? המממ........רוטב סויה....


תוכנית טלוויזיה? אין לי כבלים או לווין. אבל אני ממש ממש אוהבת חוק וסדר ובנות גילמור. ויש עוד כמה דברים.



איך את/ה מתגבר על דיכאון? אני לא.


איפה היית רוצה לבקר בעולם?ניו זילנד.קנדה.


איזה עונה בשנה אהובה עליך? חורף



איזה חג אהוב עליך? פורים



חיית מחמד: החתולה שלי!!!!



איפור: לא
.



שתייה אהובה: מים



להקה אהובה: יש מלא. אבל הכיייי RHCP ונירוונה


גלידה: שוקולד.

_______________________________________

נכתב על ידי , 23/9/2006 21:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/10/2006 09:16



Avatarכינוי: 

בת: 38




4,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTimmy27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Timmy27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)