לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...


E la nave va


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

טוב


זה מדכא.


זה שאני תקועה פה עכשיו, לכאורה עוד לילה מתוך מיליון, הוא הולך די אחלה ויש אנשים נחמדים.
אבל יש את הקטעים האלו, שדברים של יום יום יכולים פשוט לדכא אותך סופית אם הם באים ברגע המתאים.

אני מניחה שזו לא תקופה טובה, אני מניחה שזה קורה עם כל קבוצת אנשים שאתה תקוע איתם במשך זמן כזה ארוך, אפילו שיוצאים יומיות וזה....

אתה חושב שאתה רואה את כל הצדדים של כל האנשים, היפים והמכוערים, אבל זה סתם בולשיט, אנשים לא מתנהגים בחיים האמיתיים כמו פה, זה לא הפרצוף האמיתי שלהם.....


ואם כן,אז כנראה כולם צריכים למות.


סתם התבכיינות, כי אני עושה לילה.

סתם תמיד חשבתי שאם באאאמת יהיה לי משהוא נורא חשוב וישימו לי לילה, אז אני אמצא מישהוא שיוכל להחליף אותי.
זה סתם בולשיט, אבל זו סתם דוגמא.
דוגמא ל"למה אני לא אוהבת אנשים ולא מסתדרת איתם" , לפעמים למראית עין כן.


בע.

החלק הרע, זה שזה רק הולך להיות יותר גרוע אחרי הצבא, אתה לא תקוע עם אנשים כל היום, אתה לא מכיר אותם כזה טוב ולא יודע מה האג'נדה שלהם.

ניחא. לייפ גוס און, אנלס יו דיי.
נכתב על ידי , 3/11/2006 01:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-10/11/2006 18:33



Avatarכינוי: 

בת: 38




4,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTimmy27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Timmy27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)