לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...


E la nave va


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

מיי שתיה-באירוך


טוב......זה היה מוזר בעליל.....
נדחפתי לשתיה של חן שני מרגולין ואלה....


היה את המ"פ החדש שלנו שמסתבר שהוא בטוח שאני שונאת אותו....כי הוא דיבר ממש מוזר (למה לא הזמנתי את עמי לסיפורי "אני הייתי באזרחות!!זה קשה!"?) הוא התחיל להגיד שהוא לא ממש מכיר אותי ואני ממש צינית וכל מיני יציאות אידיוטיות אז צחקתי ....לא ממש עליו אלא על הסיטואציה....ועוד אנשים התחילו לצחוק...הוא ממש לקח את זה קשה או משהוא....שוב, נראה לי שהוא חושב שאני שונאת אותו וצחקתי עליו אז הוא אמר בצחוק\ציניות כזה..."טוב, אני אפסיק, את משתחררת וחבל שלא מוקדם יותר" ...זה לא היה נחמד....אז ריקרדו דיבר והוא היה ממש נחמד! ממש!.....ואז אמרתי לשי (המ"פ החדש") "טוב, תגיד משהוא נחמד עליי", הוא ניסה ולא ממש יצא לו...הוא באמת לא מכיר אותי..... אז אמרתי לו "אתה בנאדם רע".
וריקרדו הרגיש רע בגלל זה....אז הוא התחיל לדבר עוד קצת עלי...זה היה נחמד (הבאתי לו במתנה תג שם כזה כמו שיש לכל הקצינים בקריה ולכל חיילי הגדוד שכתוב עליו "מפלצת פז"ם" והוא שם אותו :)....

וחוץ מזה היה ממש נחמד...אנשים היו ממש נחמדים....והביאו לי גרביים נחמדות וצעיף ממש מחמם, ומעין "בובת וודו" חמודה......


מור באה וגלית לא הייתה כי היא הייתה בחופש...

אה....וריקרדו שאל בזמן ששי דיבר....אם דיברתי עם אורית (מצטערת ענת....חיח) ואמרתי שהבוס שלך נאצי.
ואמר לי שמישהוא שהוא מכיר מחפש מישהוא לעבודת HELP DESK....מה שיכול להיות נחמד כי אף אחד לא רוצה אותי!

ואחרי זה הלכתי לשתות בירה בפראג הקטנה ובבית קפה מוזר בבן יהודה פינת פרישמן.....וזהו :)
נכתב על ידי , 7/1/2007 02:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-12/1/2007 13:15



Avatarכינוי: 

בת: 38




4,845
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTimmy27 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Timmy27 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)