לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

פלאשבקים


שמעתי על התקיפה רק במוצאי שבת..

בהמשך ראיתי את אולמרט מדבר על מה שהולך לקרות

על זה שאי אפשר להמשיך ככה

על זה שיהיה לא קל לכולם וצריך להתאזר בסבלנות

ועוד ועוד...

 

וקיבלתי פלאשבק (ראשון) למלחמת לבנון השניה - לאותו אולמרט

ולכישלון שאני מקווה שלא יחזור..

 

היום הייתי אצל לקוח להדרכה על מערכת שפיתחתי עבורם..

בדרך לשם לא חשבתי שאני בעצם נוסע למקום שנמצא יחסית

קרוב לאתרי נפילות - רק חשבתי איך להגיע לשם בהצלחה בלי

לטעות בדרך כמו בפעמים קודמות..

כמה דקות אחרי שהגעתי היתה נפילה ראשונה.. לא רחוק..

כמה דקות אחרי זה כבר נכנסו אנשי האבטחה וביקשו שנבוא עם

כולם כדי לראות לאן כל אחד יורד למקרה ויהיו נפילות גם כאן..

 

בדרך, במדרגות למטה למקלט..

היה לי פלאשבק שני למלחמת המפרץ..

 

אני גר במרכז.. ולא חוויתי מעולם נפילות של קסאמים.. אבל אני

תמיד מתפלל עבור התושבים בדרום .. ולא מסוגל להבין אנשים

שכמוני אין להם מושג מזה לא לישון לילות שלמים כבר 7 שנים

כי מפציצים אותך והמדינה חסרת אונים - ועדיין הם יכולים לקחת

את עצמם להפגנה נגד התקיפה....

 

זה פשוט..  פשוט לא נתפס!!

כמה בנאדם יכול להיות קר וחסר רגשות כלפי אנשים שלך!?

הביטוי "עניי עירך קודמים" אומר לכם משהו אנשים!?

 

צביעות.. חוסר אכפתיות.. רוע.. בגידה...

זה מה שעולה לי בלב ובראש כשאני חושב על אנשים

כאלה..

 

מתי אנשים פה יבינו כבר שזה לא נורמלי להפגין בעד הידברות

כשהצד השני יודע רק להרביץ..

זה כמו שמישהו ירביץ לאח שלי כל יום וכל מה שאני אעשה זה

לגשת אליו ולומר לו.. "זה לא יפה.. בו ננסה ליישב את זה"

 

בע"ה אני מקווה שהפעולות של צה"ל ישאו פרי.. כמה שיותר מהר!!

ושאף חייל לא ייפגע.

נכתב על ידי ranchuk , 28/12/2008 15:25   בקטגוריות עדכונים, אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)