לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אהבת חינם


קודם כל - בהתאם לפוסטים האחרונים - אני אקדיש את ההתחלה למצב
בדרום (צירופי המילים האלה כבר מתחילים להישמע נדושים)  ולכן אני
מפרסם כאן לינק לפרויקט של של בוגרי המחלקה האינטראקטיבית
במכללת ספיר שבנו אתר מדהים המתאר בצורה גרפית את כל מה
שהביא למצב היום בשדרות ובכלל בדרום שבעקבותיו יצאנו למבצע
שהיה פשוט בלתי נמנע.

אני מאוד ממליץ להיכנס - זה נותן פרספקטיבה מעולה ומדוייקת על כל
העניין.
תנו לזה דקה שתיים לעלות - זה באמת שווה.


 

טוב.. ולמטרת הפוסט, לפחות אני מאוד משתדל בעניין הזה :)
 
אני חושב שזה מאוד סימלי מצד noge להציע פרויקט כזה
יום לפני י' בטבת , היום שבו החל המצור על ירושלים שבעקבותיו גם
נחרב בית המקדש והחלה הגלות..
אומנם רק בית המקדש השני נחרב בגלל שנאת חינם.. אבל שניהם נחרבו
כידוע באותו תאריך (ט' באב) ושנאת חינם הושוותה בעוצמתה לכלל
החטאים שגרמו לנפילת הבית הראשון.
 
אני מאוד משתדל לתת מעצמי לכל אחד והפיץ אהבת חינם מתי שאני רק
יכול, אם זה בעבודה, עם חברים, ברחוב - לעזור לאנשים ולשמח אותם
גם אם אני לא מכיר אותם.. 
צדקה למשל.. זה משהו שאני מאוד מקפיד בו.. אבל סיפורים כאלה

כולם מכירים אז אני אחשוב על משהו אחר..

 

אז נתבקשנו לתת דוגמא לאהבת חינם..
יש לי כל מיני .. אז אני אבחר בפעם אחת.. ישבתי עם חברים באל גאוצ'ו
בתל אביב.. אכלנו נהננו שתינו צחקנו - הגיע זמן החשבון..
שילמתי בויזה.. ואני קולט פתאום שחויבתי על הסכום - אבל זה היה
באגורות במקום שקלים!
ניגשתי למלצרית והערתי לה על השגיאה..
עכשיו למה זו אהבת חינם מבחינתי?
כי אם לא הייתי עושה את זה, לדבריה, היו קונסים אותה מהמשכורת
ומלצרים גם ככה עובדים מספיק קשה .. והיה טוב לראות אותה מחייכת
ושמחה כאילו עכשיו נתתי לה איזו מתנה מטורפת.. חח :)
מעשה טוב.. קטן, אבל חשוב. :)

נכתב על ידי ranchuk , 5/1/2009 22:48   בקטגוריות אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)