לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

סתום


חיפשתי תמונה של אף סתום בגוגל ובית היתר קיבלתי תמונה של קלודיה שיפר

שהביאה אותי לפוסט בישרא שמדבר על עשיית סקס עם אף סתום..

משעשע ביותר

 

בכל אופן..

האף שלי עדיין נסתם ונפתח חליפות.. זה משגע אותי ברמות ..

אני כבר כמה לילות לא ישן כמו בנאדם כי זה או להיות ער עד שאני לא מצליח

להחזיק ת'עצמי או להחנק.. מה שקורה בכל מקרה..

 

ההשלכות הנוספות הן שאני לא יכול לדבר משפטים ארוכים כי נגמר לי האויר

ואומנם אני מדבר מהר בד"כ אבל עכשיו זה הופך לבליל מילים בלתי מובן בעליל

לאחרים..

העיניים שלי אדומות וגם האף...

השפתיים שלי יבשות וסדוקות כי אני יכול לנשום רק דרך הפה...

חשבתי לעשות לעצמי קפה אגוזים אבל כל ההנאה זה הארומה שלו.. בסוף שוב

עשיתי תה..

זה עושה לי כאבי ראש..

יוצאים לי כל מיני קולות מוזרים כשאני בטעות מנסה לנשום דרך האף ואז גם

נהיה לי מעין ואקום בתוך הראש...

 

שכחתי את הנייר טואלט הסופר עדין ומיוחד שלי אז אני נאלץ להשתמש בנייר

שיוף שיש במשרד... 

מה הופך את כל החוויה להרבה יותר זוועתית וכואבת..

 



נכתב על ידי ranchuk , 7/1/2009 11:44   בקטגוריות מחלות  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)