לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

בלי פואנטה


באופן אישי השבת הזו היתה שקטה,
היינו רק אני אמא ואבא.. לבקשת אבא..
כי בד"כ תמיד יש אורחים.. דודים שלי וסבתא וכו..
והאמת שאני אוהב דווקא שיש אורחים - אני אוהב ארוחות רבות משתתפים
זה מזכיר לי את החגים :)
 
בכל אופן השבת אבא ביקש שקט ושלווה לשם שינוי..
אז היינו לבד.. כי בכל זאת.. מי שאוכל לבד ..אוכל יותר :)
 
אתמול חשבתי לקרוא כמה עמודים מהספר הרוסי, אבל כמו שקורה לי
לא פעם, פתאום דברים מתחילים להיות מעניינים ואני והספר נישאים על
כנפי הדמיון ופתאום 1 וחצי..
אמרתי טוב.. נקרא עד 2 ונלך לישון.. בסוף זה נגמר ב2 וחצי כמעט..
לוקח לי המון תעצומות להפסיק באמצע ספר טוב..
בד"כ אני פשוט מסיים הכל.
זה הכייף שלי.
 
בכלל החלום שלי זה ספריה ענקית בבית - כזו כמו בסרטים - עם סולם
כדי להגיע למדפים הגבוהים ובכלל לא רואים את הקירות..
אחח.. עם כורסה כזו נוחה.. מנורת עמוד לייד.. שולחן כתיבה רחב כזה
שטיח מקיר לקיר ..
אני רואה את זה בעיניים..
תענוג!
 
היום בבוקר דוד שלי קפץ לביקור..
הבת שלו בהריון בדיוק נכנסת לחודש השלישי .. הביאה להם דיסק עם
סרטון של האולטרה סאונד.. והוא מזה מתלהב.. ברמות!
הוא התקשר לאמא שלי שלשום לספר לה שהוא מסתכל על הנכד שלו
אז אמא ישר שאלה אם הוא רואה בדיסק חחחחח.
סיפר שכרגע הוא כולו 5 ס"מ אבל כבר רואים ידיים רגליים וכו..
איזה מגניב זה אה ?..
נפלאות הבורא.
 
לאחרונה אני שומע על יותר ויותר דירות שאנשים מציעים לי לבוא ליראות
אבל משהועוצר אותי.. לא יודע.. בכל זאת..  זה לא שאני מרוויח המון..
אבל מצד שני.. נורא בא לי כבר מקום משלי..  אבל קשה לי להחליט..
בכל מקרה.. אני צריך להתחיל לקבוע לעצמי עובדה שאני יוצא יותר מוקדם
בזמן הקרוב כדי להתחיל לראות ולבדוק וכו..
 
לפני שנתיים אני חושב אנה קנתה לי ליומולדת את הספר נער החידות ממומבאיי
ועכשיו הוציאו עליו סרט..
הספר היה מעולה אבל תמיד סרטים הורסים לך..
ההורים שלי הלכו שלשום בערב לראות - אמא קיבלה הזמנה לבכורה..
אבא שלי התלונן שמה פתאום היא לוקחת אותו לראות סרטים הודים..
אבל נאלץ להודות שהנ"ל באמת טוב.. נורא נהנו.
 
לאקרנים הוא אמור להגיע רק ב22 לינואר עם אני לא טועה..
יש למה לחכות .. בתור הסרט ההודי הראשון שאני הולך לראות בקולנוע..חח.

 

יוצאים לEVE היום.. המקום של אדם.. יומולדת של דקלה..

בתקווה שיהיה מעניין..
 
שבוע טוב.

נכתב על ידי ranchuk , 10/1/2009 20:31  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)