לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

למה אני שונא את בזק #34


נתחיל מזה שאני ממש שונא חברות שעל מנת להגיע למוקדן (רק בשביל שהוא יעביר אותך למוקדן

אחר ואז ינתקו אותך.. בטעות כמובן.. אבל זה כבר סיפור אחר) צריך לעבור תפריט באורך

הגלות..

 

היום ניסיתי אינספור פעמים להגיע למוקדן במוקד 199 כדי לברר חיוב ח-ן טלפון (שאגב חויב 

בלי שהחשבון עצמו בכלל טרח להגיע..) ואחרי שעברתי את כל התפריט התבקשתי הקיש

מספר חשבון.. סבבה... 

מקיש מספר חשבון ואז סולמית... 

רק כדי לקבל את המענה הבא: (בערך~)

"להזכירכם על פי חוק ללא הפרטים שנתבקשתם להקיש לא נוכל לתת לכם מידע על החשבון

נא להקיש מספר חשבון ולאחר מכן סולמית.."

 

אוקי... הקשתי שוב.. 

רק כדי לקבל את האותו מענה!

 

וחוזר חלילה איזה 700 פעם!!

WTF?!?! עצבני

 

עוד בבוקר שלחתי להם מייל והודעה דרך האתר שאני לא מצליח להגיע אליהם ומבקש שיחזרו

אלי כדי לברר דברים בחשבון...

אני מניח שמיותר לציין שזה לא ממש עושה עליהם רושם.. ביצ'ז!

 

עדכון:

חזרה אלי מוקדנית.. לפני כמה דקות.. 

מעכשיו חשבונית למייל - נוותר על פירוט שיחות גם ככה בקושי יש.. 

נכתב על ידי ranchuk , 3/9/2012 16:21   בקטגוריות לקוח עצבני, שירות לקוחות, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)