נתחיל מזה שאני ממש שונא חברות שעל מנת להגיע למוקדן (רק בשביל שהוא יעביר אותך למוקדן
אחר ואז ינתקו אותך.. בטעות כמובן.. אבל זה כבר סיפור אחר) צריך לעבור תפריט באורך
הגלות..
היום ניסיתי אינספור פעמים להגיע למוקדן במוקד 199 כדי לברר חיוב ח-ן טלפון (שאגב חויב
בלי שהחשבון עצמו בכלל טרח להגיע..) ואחרי שעברתי את כל התפריט התבקשתי הקיש
מספר חשבון.. סבבה...
מקיש מספר חשבון ואז סולמית...
רק כדי לקבל את המענה הבא: (בערך~)
"להזכירכם על פי חוק ללא הפרטים שנתבקשתם להקיש לא נוכל לתת לכם מידע על החשבון
נא להקיש מספר חשבון ולאחר מכן סולמית.."
אוקי... הקשתי שוב..
רק כדי לקבל את האותו מענה!
וחוזר חלילה איזה 700 פעם!!
WTF?!?!
עוד בבוקר שלחתי להם מייל והודעה דרך האתר שאני לא מצליח להגיע אליהם ומבקש שיחזרו
אלי כדי לברר דברים בחשבון...
אני מניח שמיותר לציין שזה לא ממש עושה עליהם רושם.. ביצ'ז!
עדכון:
חזרה אלי מוקדנית.. לפני כמה דקות..
מעכשיו חשבונית למייל - נוותר על פירוט שיחות גם ככה בקושי יש..