לפני כשבוע וחצי או קצת יותר קניתי לאנה כבלים כדי לחבר בין הלפטופ לטלויזיה..
אין לה יציאת HDMI אז צריך כבל אחד לתמונה ואחד לסאונד..
אז קפצתי לאופיס דיפו לייד העבודה ואחרי ששאלתי את המוכר מה הוא מציע לקנות
לפי החיבורים שיש לה הוא עזר, וכששאלתי "ואם לא יעבוד אז אפשר להחזיר?"
הוא ענה שכן ואף יחזירו לי את הכסף..
לרגע חשבתי שאני לא שומע טוב... שאלתי אם זה זה ממש כסף או זיכוי..
אמר שכסף - רק שנחזיר את זה ביחד עם האריזה המקורית..
בקופה, רגע לפני שאני משלם, שאלתי ושב את הקופאי.. והוא אישר את הדברים.
עדיין הייתי סקפטי..
בכל זאת..
החברות הגדולות במדינה הזו לא ידועות בשירות סופר אדיב ללקוח..
יצא שבאמת כבל אחד התאים והשני לא עבד, אז היום ניגשתי אליהם עם הקבלה
כולי מתכונן נפשית להתמודד עם קופאי/מנהל לקוחות שיכחישו את הדברים מכל וכל
"מה!? הבטיחו לך כסף חזרה?!.. מי אמר לך דבר כזה!?.. נפטר אותו מייד!!"
או.. "אני מצטער אדוני אין אצלנו דברים כאלה.. מקסימום תקבל זיכוי.. רגע בכלל
אולי עברו שבועיים.. מתי קנית?? אתה בטוח??..."
להפתעתי הגמורה, כל ההליך לקח 2 וחצי דקות..
הראתי לה קבלה, היא תקתקה כמה דברים בקופה, נתנה לי למלא טופס קצר
(פרטי הקונה וסיבת ההחזרה..), הוציאה כסף מזומן מהקופה..
תודה שלום.
איזה יופי!
אשריכם אופיס דיפו!
זו היתה חוויית קניה מהנה :)
כן ירבו.