לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

אחמד שונא ישראל


עד כמה שתנסה להתעלם או לחיות בניתוק  - אי אפשר לברוח מהמציאות

ומהאמת הקשה..

שירו של בניון מבטא, לדעתי, את מה שהרוב המוחלט במדינה הזו מרגיש.

 

אין מה לעשות - האמת קשה וכואבת אבל היא אמת!

אי אפשר לסמוך על האוכלוסיה הערבית  - סוג של גיס חמישי

שיקום עלינו ביום פקודה.

 

 

אז אני אומר  - כל הכבוד לעמיר בניון!
תפקידו של זמר מעבר לעניין היצירה, הוא בין היתר לבטא את תחושותיו וגם להיות ביקורתי
די, נמאס לחיות בפחד במדינה היחידה שיש לנו!
זה פשוט לא נתפס!
הם צריכים להלך פה בפחד
הם צריכים לחשוש על כל צעד ושעל
אבל כשאנחנו מביעים רפיסות בלתי נתפסת
אז זה מה שקורה והם מרימים את ראשם המכוער 
והורגים בנו ללא רחם.

איך הגענו למצב שתמונות של יהודים עם טליתות ותפילין מגואלים בדם בבית כנסת

לא מספיק מזעזעות?! 

צריך עוד שואה כדי שמישהו פה יבין עם מי יש לנו עסק!? רבאק!!

כל אחד מהם הוא חיית אדם/מחבל פוטנציאלי

 

זה אבסורד שאני חושב לנסוע לירושלים ואז חושב:

"לעצמי.. רגע מסוכן.. איך נסתובב ברחוב?... ובטח להגיע לכותל גם בעייתי.."

ואז אני תופס את הראש..

לכל הרוחות זו הארץ שלי! למה אני צריך לפחד לנסוע לעיר הקודש שלי!?

 

לא אכפת לי שיקראו לי פאשיסט ולעזאזל העאלק-דמוקרטיה שיש במדינה הזו

אבל אני רוצה להלך בבטחה מהחרמון ועד אילת בלי לחשוש שאיזה רכב הנהוג

בידי בן עוולה יסטה מהנתיב וינסה לדרוס אותי..

אני רוצה ללכת להתפלל בכותל בלי לחשוש או להביט מעבר לכתף..

אני רוצה לחיות במדינה שאני מרגיש שאני שולט בה וחי בה בגאון בלי שאף

אום שמום או אמריקאי צבוע יגיד לי איפה מותר לי או אסור לי לגור.

 

 


 

נכתב על ידי ranchuk , 25/11/2014 11:25   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)