לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

אביב הבלוג


המממ...

איך מתחילים פוסט כזה?

לא יודע..

 

טוב אני אתחיל מהאירועים האחרונים..

 

אז.. 

התחתנתי! :)

קולולו!!

(לפני כמעט שבועיים.. יום הבחירות.. סימלי משהו.. 

כל פעם ששאלו אותי מה אני בוחר עניתי שאת הבחירה שלי אני כבר עשיתי)

 

עם אשת חלומותי.. 

לקח המון זמן..

יותר מ11 שנים של חיפוש אני חושב..

כמות בלתי נתפסת של דייטים ובחורות..

והינה הברכה תפסה אותי.

צודק רבי נחמן.. אין יאוש בעולם כלל!

 

רק כשאתה מגיע ליעד אתה מבין שכל הדרך הזו שעשית לא היתה לחינם

והקב"ה מביא אותך לשם כשאתה מוכן וכל הכלים בידייך.. 

רק לא לשכוח את כל מה שלמדת בדרך, 

לזכור שזו רק ההתחלה ועכשיו יש לפניך עוד הרבה עבודה..

הרבה טועים לחשוב שאחרי שהתחתנו זהו אפשר להפסיק להתאמץ..

זה הפוך.. דרך ארוכה לפנינו.. ואני שמח שהיא השותפה שלי למסע החדש,

ומפה צריך לעלות מעלה מעלה לשיאים חדשים.

 

כשנפגשו הורינו לראשונה, אמא ספרה שאבא חיזר אחריה במשך שנתיים תמימות

כשכל התקופה הזו היא קוראת לו ידיד.. עד שבסוף זה קרה..

ופתאום תפסנו שאצלנו זה היה בדיוק אותו דבר.. רק קצת פחות זמן..

והיא שווה בעיני כל רגע.

 

אנשים בעבודה אמרו לי שאני זורח.. כמו נשים בהריון.. חח

ומישהי אחת אמרה שזה נראה כאילו משא אדיר ניטל מכתפי.. ואני נראה רגוע ושלו.

 

לפעמים אני מתקשה להאמין שזה כבר מאחורי

החתונה (שעברה לי כלכך מהר!.. וואו... יש אנשים שאילולא התמונות לא הייתי יודע שבכלל באו)

שבת חתן

שבע ברכות

שבת שניה יחד אצל אחותה בצפון

ועכשיו חזרה לעבודה..

שגרה חדשה ומבורכת.

 

אני אוהב את האישה שלי

יקרה לי מכל

אשת חיל אמיתית.

 

מאחל לכל מי שעדיין נמצא בחיפוש

שלא יתייאש

היא מחכה לך/ הוא מחכה לך

(היא אמרה לי שהיא רוצה להרביץ לי אחרי החופה כי לקח לי כלכך הרבה זמן להופיע)

והקב"ה יביא אתכם לשם כשתהיו מוכנים.

 

חג פסח שמח לכולם

נכתב על ידי ranchuk , 30/3/2015 12:06   בקטגוריות אושר עילאי, חתונה, אופטימי, אהבה ויחסים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)