לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בימים כאלה


שצה"ל נמצא במערכה קשה..

וחיילים נהרגים

והרבה פצועים

(וחבר מודיע שאחר מהם הוא קרוב משפחה..)

 

זה נראה מוזר שאנחנו פה ממשיכים את החיים..

במקרה שלי, 

יוצאים לדייט.. עוד פגישה..

גילוח מדוקדק

מקלחת ארוכה

מכנס וחולצה יפה

בושם פה ושם..

 

בדיקה שהכל במקום

אשראי וכמה שקלים

יש רשיונות

טלפון

ומפתחות

 

היא גרה לא רחוק

זה נחמד

כי אם יהיה מוצלח אז זה כייף שהיא גרה קרוב

ואם לא..

אז לפחות לא תהיה נסיעה ארוכה חזרה..

 

אז היה מזג אויר נהדר.. כזה שכבר זמן רב לא היה 

בערב.. קריר.. רוח בריזה כזו.. כמו של ים..

אבל זה לא זה.. שוב..

היא נחמדה..

ממשפחה טובה..

אבל היא לא האחת..

 

חוזר הביתה

מתפלל ערבית בקושי..

פושט חולצה

מקפל מכנס..

 

התקווה מפנה את מקומה..

 

המחשבה עולה..

 

ללכת לישון או לראות סדרה?

 

מה אני עושה?

 

לפעמים אני מרגיש שאני כועס עליך

כי אני עדיין לבד

כי עד שמגיעה מישהי שאני כלכך רוצה

שאני מוכן לתת הכל כדי שזה יקרה

היא לא רוצה

וזה דוקר

לדעת שאתה לא מספיק טוב

ושנוצרת כך בכוונה

וקשה לך להבין איך זה לטובתך

ומתי זה ייגמר?

הכאב יעצר

ויפנה את מקומו למשהו אחר

טוב יותר.

נכתב על ידי ranchuk , 21/7/2014 00:29   בקטגוריות דייטים, אהבה ויחסים, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספונטני זה שם המשחק


לאחרונה החיים שלי מתנהלים בין הצפוי לבלתי צפוי עם יתרון בינוני

לבלתי צפוי והספונטני לגמרי...


ביומצמעות או יום הזכרון אורלי ואוריאל הודיעו בוואטסאפ שהם מתכוונים לעלות

לעיר הקודש בשישי בבוקר לבקר בקבר של הרב מרדכי אליהו זצ"ל..

התלהבתי - באותו רגע היחיד ש... - והודעתי שאני מצטרף בשמחה.


עברו כמה ימים..

מזג אויר התחלף לסוער לבערך יום וחצי ..

(מה שאגב העלה לי את המצב רוח פלאים.. אני כנראה באמת אוהב יותר

חורף מאשר קיץ.. )

ואז אור כתבה שאולי יבטלו בגלל שקר וגשום.. יענו סוג של התראת ביטול..

בחמישי בלילה היה שיעור גמרא חדש ולאחריו אימון מתיש במיוחד..

בערך אז אני מקבל הודעה מאור שלא נוסעים כי יש להם ארוע בשישי הבא

בעיר הקודש ולכן הם דוחים...

אחרי האימון החלטתי סופית שלא אכפת לי אני נוסע לבד!

מי יודע מה יהיה שבוע הבא, וחוצמיזה.. מה אני אסע איתם לארוע...

כמה דקות אחרי זה חככתי בדעתי את מי אני יכול אולי בכל זאת להזמין

וניסיתי את ליאורה..

היא הסכימה מהר וקבענו לרבע ל8 בבוקר... כייף :)


ב8 אני אוסף אותה כשבינתיים דקלה מסמסת לנו מה אנחנו עושים..

מיותר לציין שהצעתי גם לה ולחיים להצטרף אבל הם לא רצו.. אבל אז כשהיא שמעה

שאנחנו נוסעים ביקשה להצטרף, אז עשינו סיבוב דרך חולון ונסענו שלושתנו.


המזג אויר היה נפלא - זה כאילו הגשם ניקה את כל הג'יפה של החום המעיק מהשבועות

האחרונים - האויר נעים וקריר - שמיים כחולים עם קצת עננים לבנים קטני פה ושם

פסטורליה במיטבה :)


הגענו לשם מוקדם, חנינו בצל(!), לא היו הרבה אנשים להפתעתי, והקבר עצמו היה צמוד

לקבר של החיד"א זצ"ל (הרב חיים יוסף דוד אזולאי זצ"ל שהרב מרדכי אליהו זצ"ל טיפל

בקבורתו בארץ, על פי בקשתו של הרב יצחק ניסים שהיה הראשון לציון באותה עת) כלומר

באותו ביתן.

התפללנו שם - היה שקט - וזה עזר להתרכז בתפילה - הכנתי לי מראש רשימה של אנשים

לברך ולהתפלל עבורם.

משם נסענו לממילה לארוחת בוקר בגרג, ומשם לכותל.

היה ממש כייף, היו הרבה קטעים מצחיקים..

בכניסה לכותל יש עמדת בידוק, כשאת התיקים מעבירים במסוע שיקוף ואת החפצים הקטנים

מניחים בצד שמאל על דלפק ואז עוברים דרך המכשיר של איתור מתכות..

ירושלים - אז יש המון תיירים, ואז כשאחד מבוגר לפנינו בא לעבור - השומר אומר לו באנגלית

את התיק לשים במכונה, ואז הוא מתחיל להוריד מעליו גם פריטים אחרים וזה היה נראה כאילו

הוא בדרך להתפשט שם.. הם רגילים לזה מהבדיקות בשדה תעופה..

דקלה הבחינה בכך והתחילה לומר לו שאין צורך ושהוא יכול פשוט לעבור..

אחרי שהיא עוברת אחריו, השומר שואל אותה "תגידי את המדריכה שלו או סתם ממהרת?"

ואני וליאורה - "לא היא סתם ממהרת!".. חחח


בחזור קבעתי עם מור שנאסוף אותה מרמלה מהגן, בלילה היא סיפרה לי שהיא מתלבטת

אם להישאר אחרי הגן בשביל להשתתף בארוע פדיון הבן שהסייעת שלה הזמינה אותה, כי

איך תחזור… אז הצעתי שנאסוף אותה.

יצא שכך דקלה וליאורה פוגשות לראשונה את מור.. או יותר נכון פעם ראשונה שמישהו מחברי

פוגש את מור.

דקלה אמרה לי אח"כ שהיא באמת מהממת…


ביום ראשון בערב אחרי האימון יצאנו, שוב בספונטני לחלוטין, לסרט - NEED FOR SPEED..

מהפרומואים ומהרשמים שקיבלתי חשבתי שהוא לא משהו.. אבל האמת שהיה אחלה סרט..

אקשן, רכבים מהממים, פעלולים… מי צריך יותר? :)


ביום שני הייתי בים עם לירון, אחרי התקפת פתע/בליץ שעברתי בדירה ע"י לא פחות מ-6 מקקי

ענק שהחליטו לעשות לי גירוש… מלחמת ההתשה הסתיימה בנצחון מזהיר שלי… אבל היה מגעיל.

אז נסענו לים, חוף תופים.. היה אמור להיוןת שקט ונעים אבל מתסבר שפתחו את הקלרה…

כמה רעש.. פקקים.. ערסים ופרחות…

הבאתי טרמוס ותיונים וסוכר וכוסות ועוגיות.. היה נחמד.


זה היה הדייט הרביעי שלנו..

היא חמודה ואין הרבה שאני מצליח להגיע איתן לדייט קביעי האמת, אבל פשוט לא הטעם שלי..

גם לא הרגשתי משהו רומנטי ובחנתי את עצמי איך אני מרגיש כשאנחנו לא נפגשים והגעתי

למסקנה שזה לא זה :/

דיברתי איתה ביום רביעי בערב בעדינות.. אני לא אוהב את השיחות האלה, אבל אי אפשר להמשיך

להיפגש עם מישהי כשאתה יודע שזה לא זה מבחינתך.. זה לא לעניין לדעתי.


בחמישי יצאתי מוקדם מהעבודה, ב3,ו.. איזה כייף לצאת מוקדם.. תענוג :)

קבעתי עם מור בירושלים… היא כבר נסעה לשם מהבוקר..

הרשתה לעצמה לקנות מיליון דברים בידיעה שיש רכב… כבר חששתי שהיא תקנה שוב איזה 50

ארגזים כמו פעם קודמת .. חח זה היה יום משעשע :)

אז נפגשנו בעיר - ואמרתי לה שתחכה לי ואני אעזור לה אבל אב אני קולט אותה באמצע הרחוב

עוד רגע קורסת.. לא נורמאלית…


המשכנו לטייל קצת באזור, קניתי לי אוכל, נסענו לטחנת הרוח בימין משה… יש שם נוף מהמם..

ישבנו לאכול ולדבר.. סיפרה לי את כל קורותיה מהבוקר עם הגן והמפקחת ועוד כל מיני טיפוסים

וטיפוסות מעצבנים..

מהסיפורים שלה ושל אנה אני מגיע למסקנה שמשרד החינוך שלנו רקוב מהמסד עד הטפחיים.


בערב נסענו לבקר זוג חברים של אחיה שגרים בקטמונים ומשם נסענו לבקר את אנה וגיא.

יצא ממש טוב שנסענו לאנה, מור הפליאה בהצעות למתנות/ דברים שאפשר להכין לילדים

לקראת שבועות או סוף השנה ועולים גרושים… כי זה בערך התקציב שנשאר לאנה בגן.

קבענו שבשישי אני אאסוף אותה מהגן והיא תעביר לי מלא דברים שהיא לא צריכה ויכולים

להועיל לאנה.


בשישי תכננתי לקום מוקדם לשטוף את הדירה, לעשות כלים וכו…

בקושי הצלחתי לקום בבוקר.. אוף… שונא שזה קורה.. ועוד ביום שישי.

בסוף קמתי, התפללתי, התארגנתי ועפתי החוצא בדרך למור

העמסנו את הרכב ונסענו לפ"ת.. AKA עיר הרשע והפשע.. בייחוד לאחרונה.. ממש שיקגו.

חיפשנו לה נעליים.. דווקא מצאנו זוג ממש יפה.. אבל מסתבר שפעם קודמת הם עלו 250

ופתאום עכשיו 450… לא ברור..

המשכנו לקנות דברים אחרים לי ולאחותה..

אני אוהב לטייל איתה.. תמיד מוצאים דברים..

 

בין לבין המאמן שלי מנסה לקבוע איתי מחדש יום אימון וכששוב אני מספר לו שיש לי דייט

הוא כותב לי שאני צריך הכנסה נוספת.. ואולי לחייב את הבחורות לשלם..

צחקתי בקול

כתבתי לו שהלוואי - הייתי יכול להפסיק את העבודה הקבועה שלי.

ענה לי.. כן בטח.. ואם ממשיכים לדייטים נוספים תוציא לה כרטיסיה עם 10 ניקובים עם 10%

הנחה..

בידור.


שבת היתה תענוג..

בשישי בקושי הצלחתי להתרכז בלימוד וקריאה בזכות הצרחות עקב הנצחון המטורף של מכבי :)

מקווה שגם היום יתנו לנו סיבה טובה לחייך.

היום דקלה סיפרה לי שהבחורה ניסתה להבין דרך אמא של דקלה למה זה נגמר..

אני מרגיש לא נעים עכשיו … (כן אני יודע לא נעים מת מזמן… וזה לא אשמתי.. עדיין)

מה אני יכול לעשות…

להמשיך כי אולי משהו ישתנה?

היא לא משכה אותי.. וכשזה קורה לי זה מנטרל לי את כל השאר… בעייתי.


פיניתי לי למחר זמן לדייט, אבל עכשיו לפני כמה דקות סימסה לי שמצטערת אבל היא

מבטלת כי לא מתאים עניין הגיל ואחרי שיחה עם הרב…

איחלתי לה בהצלחה.


אסור להתייאש!


נכתב על ידי ranchuk , 18/5/2014 18:09   בקטגוריות בילויים, דייטים, עדכונים, פרידות, שטויות וקשקושים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע עמוס


אני משתדל להחזיק את הראש מעל המים..  לרוב אני מצליח..

אבל יש רגעים כאלה.. כמו בסרטים.. כשאתה לבד במים..

עם איזה קרש שבקושי צף.. ומידי פעם אתה מאבד כח ויורד מתחת לפני הים..

 

איך מצליחים לא לחשוב ולהתנתק מהאישה הכי מושלמת עבורך שהכרת אי פעם?

פעם ישבנו באיזה בית קפה.. 

והיא קלטה בחור שפעם יצאה איתו.. חילוני.. שלטעמה חתיך הורס..

לא ראה אותה..

שאלה אותי כמה דקות אחרי זה...

"מה היית עושה אם היית רואה עכשיו את אשת חלומותיך?"

כל מה שיכולתי לחשוב באותו רגע היה..

מצחיק.. היא יושבת מולי.. דמט.

 

עבר חצי שבוע.. 

ובינתים צלחתי 2 דייטים

2 אימונים ממש קשים

עבודה אצל הלקוח

טיפול שיניים לא מתוכנן

 

הדייט הראשון היה נחמד.. לא עפתי..

היא חמודה.. חכמה.. ושנינו היינו גמורים מעייפות אחרי ימים ארוכים

אז נראה לי שאצא איתה שוב.. יש בנינו דברים דומים..

אבל גורם המרחק כאן הוא די קריטי..

שעה נסיעה לכל כיוון.. זה מתיש.

 

הבחורה השניה היתה אתמול..

יאמר לזכותה - זה היה הדייט הכי כייפי שהיה לי מאז יצאתי לראשונה

עם מור.. בסוף אוקטובר האחרון..

השיחה זרמה ממש מהתחלה

לא  היה רגע שקט אפילו פעם אחת!

היא לא בדיוק הטעם שלי מבחינת מראה אבל יש לה חיוך שווה

בחורה עירנית..

אנחנו עובדים בתחומים קרובים (לא שזה ערובה למשהו.. רק מציין)

והיא גם גרה במרחק סביר ממני.. 

כלומר כמו לנסוע למור רק לפנות שמאלה בצומת מסויימת במקום ימינה.

אני בהחלט אצא איתה שוב, במידה ושנינו תחת אותו רושם.

 

האימונים האחרונים היו ממש קשים לי... 

אולי העייפות.. לא יודע..

אתמול התחילו כאבים בכתף ימין שוב.. דמט..

ממש לא מתאים לי דלקת בכתף עכשיו...

 

שאלה אותי מה בא לי לעשות באימון האחרון...

"אולי נביא עוגה?"

הוא צחק.. :)

 

האימון האחרון מתוך החבילה יהיה ביום ראשון..

ואחריו אני אחליט מה אני מתכוון לעשות.. 

האמת שאני ממש רוצה להמשיך איתו..

הוא סבבה וכייף לי להתאמן איתו והוא לא מוותר לי

לא שאני מוותר לעצמי, אבל זה טוב שגם הוא לא.

 

אני סוחב כאב שיניים מטריד כבר כמעט שבוע, וחי בזכות אופטלגין נוזלי

ואתמול קבעתי תור מהיום להיום אצל הרופא.. (היה בחו"ל)

מסתבר שהתפתחה לי שם דלקת.. הוא אשכרה נבהל :/

דפק לי כמות חומר הרדמה שלא ברור לי עד עכשיו איך לא מסתלה אותי

לגמרי למשך כמה שעות.. זה היה מטורף... כפרת עוונות.

 

לא היתה לי חולצה מגוהצת נורמלאית לדייט וחששתי שעד שאגיע הביתה 

ועוד יש לי אימון באמצע.. אין מצב שאני יושב לגהץ לי משהו..

אז פשוט קפצתי לקסטרו..

המכנסיים שהתלהבתי מהם לפני כמה ימים התבררו כלא מתאימות

אבל מצאתי 3 חולצות יפות.. אחת לדייט, אחת לחג ועוד אחת ליומיום.

 

יש היום בעבודה איזו הרצאה של 3 שעות(!) בערב בין 4 ל7... זה פאקינג

נורא ואיום!

הבנתי שהמרצה הוא טיפוס מעניין ומרצה טוב.. אבל עדיין... בין 4 ל7

פאקינג סיוט בשבילי.. אני בליינד הולך להרדם/לנקר.. 

 

טוב אני רעב..

יאללה אוכל..

נכתב על ידי ranchuk , 26/3/2014 10:32   בקטגוריות דייטים, קניות, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשימה הזו לא נגמרת


ודי באשמתי...

 

אני תקוע עליה כבר שבוע.... אבל האמת שאני לא באמת משקיע כמו שאני רגיל..

הדיכאון הזה שאני שרוי בו מוציא ממני את כל האנרגיה החיובית..

אני לא מצליח ממש להרים את הראש מעל המים..

אני עובר סוג של גמילה - גמילה ממנה... 

ואני לא מצליח לעבור את זה טוב :/

 

אתמול היתה ישיבה של כל המפתחים עם עידן..

דיבר על המשימות הצפויות ולוחות זמנים וכמה חשוב שנתאפס על הזמנים על אף

שכרגע אנחנו יחסית בסדר.. 

 

אנה הזמינה אותי אליה בשלישי.. לא ידעתי אם לנסוע או לא..

בשלישי בבוקר קמתי על הפנים... 

נרדמתי על הספה.. ובבוקר לא הצלחתי להרים את עצמי ממנה

אין פשוט לא היה לי חשק לכלום..

הגעתי למשרד באחת!

בסוף נסעתי אליה 

ישבנו..

סיפרתי קצת ממה שעובר עלי.. סיוט..

אח"כ עדכנה אותי לגביה וגיא..

וסיפורים על הגן..

עשתה להם תצוגת אופנה של תחפושות בפורים

הראתה לי סרטונים ותמונות... 

היא ומור מהגננות הכי משקיעניות שאני מכיר.. 

רק שאצל אנה ההורים מתלהבים אבל לא עושים שום דבר שמבטא את זה..

אפילו משלוחי מנות לא הביאו.. זה מגעיל.. מראה על זילזול.

 

נשארתי לישון.. 

שכחתי מזה לישון כשיש איתך עוד מישהו

זה פשוט אחרת..

הייתי ממש עייף וישנתי יחסית טוב.. ובהשוואה לתקופה האחרונה

אפילו ממש טוב.

 

היום היתה לי התקנה..

ביקשתי מעידן בכוונה שיקבע אותה ל9 כדי שיהיה לי משהו שייתן לי דרייב

לקום מוקדם..

(לפחות זה עבר באופן מוצלח תודה לאל, כולל בקשה לא צפויה שלהם

שהאיש קשר לא הודיע לי מראש וגם זה הסתדר)

 

אני מרגיש שהכל הולך הפוך..

בעבודה..

בדייטים.. 

בכלל בחיים..

הכל הפוך..

 

חיברו אותי למישהו נחמד שהוא ואישתו מנסים להכיר בין רווקים

הוא לא אוהב לקרוא לעצמו שדכן.. אבל תחלס..

הבחורה הראשונה... התברר שמכירה אותי וטענה שיצאנו בעבר

ואפילו גרים קרוב... וואלה לא זכרתי..

 

ואז בחורה אחרת שאני פניתי אליה באיזה אתר - חזרה אלי ואמרה שכבר

ניסינו ולא הסתדר.. 

הזוי!

נמרוד צחק עלי שאני מתחיל סיבוב שני... 

השם יישמור... 

כאילו זהו? נגמרו כל הבנות!?

 

אתמול הייתי אמור לפגוש את חן אחרי השיעור אז קבעתי עם אחותי

שתארגן לנו מקום במיתוס.. בבר.. ככה היא תוכל לפנק אותנו..

בסוף חן ביטלה..

והיום היה אמור להיות דייט אבל גם לא מסתדר.. 

 

ומשום מה בא לי לנסוע לאיקאה אבל אף אחד לא ממש בקטע

אוף

 

הלבדיות הזו..  הבדידות הזו.. 

זה מעיק עלי

נמאס לי מזה

היה ויש לי די והותר מזה.

נכתב על ידי ranchuk , 20/3/2014 16:56   בקטגוריות דייטים, עייפות, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)