לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ranchuk

בן: 45

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שבוע עמוס


אני משתדל להחזיק את הראש מעל המים..  לרוב אני מצליח..

אבל יש רגעים כאלה.. כמו בסרטים.. כשאתה לבד במים..

עם איזה קרש שבקושי צף.. ומידי פעם אתה מאבד כח ויורד מתחת לפני הים..

 

איך מצליחים לא לחשוב ולהתנתק מהאישה הכי מושלמת עבורך שהכרת אי פעם?

פעם ישבנו באיזה בית קפה.. 

והיא קלטה בחור שפעם יצאה איתו.. חילוני.. שלטעמה חתיך הורס..

לא ראה אותה..

שאלה אותי כמה דקות אחרי זה...

"מה היית עושה אם היית רואה עכשיו את אשת חלומותיך?"

כל מה שיכולתי לחשוב באותו רגע היה..

מצחיק.. היא יושבת מולי.. דמט.

 

עבר חצי שבוע.. 

ובינתים צלחתי 2 דייטים

2 אימונים ממש קשים

עבודה אצל הלקוח

טיפול שיניים לא מתוכנן

 

הדייט הראשון היה נחמד.. לא עפתי..

היא חמודה.. חכמה.. ושנינו היינו גמורים מעייפות אחרי ימים ארוכים

אז נראה לי שאצא איתה שוב.. יש בנינו דברים דומים..

אבל גורם המרחק כאן הוא די קריטי..

שעה נסיעה לכל כיוון.. זה מתיש.

 

הבחורה השניה היתה אתמול..

יאמר לזכותה - זה היה הדייט הכי כייפי שהיה לי מאז יצאתי לראשונה

עם מור.. בסוף אוקטובר האחרון..

השיחה זרמה ממש מהתחלה

לא  היה רגע שקט אפילו פעם אחת!

היא לא בדיוק הטעם שלי מבחינת מראה אבל יש לה חיוך שווה

בחורה עירנית..

אנחנו עובדים בתחומים קרובים (לא שזה ערובה למשהו.. רק מציין)

והיא גם גרה במרחק סביר ממני.. 

כלומר כמו לנסוע למור רק לפנות שמאלה בצומת מסויימת במקום ימינה.

אני בהחלט אצא איתה שוב, במידה ושנינו תחת אותו רושם.

 

האימונים האחרונים היו ממש קשים לי... 

אולי העייפות.. לא יודע..

אתמול התחילו כאבים בכתף ימין שוב.. דמט..

ממש לא מתאים לי דלקת בכתף עכשיו...

 

שאלה אותי מה בא לי לעשות באימון האחרון...

"אולי נביא עוגה?"

הוא צחק.. :)

 

האימון האחרון מתוך החבילה יהיה ביום ראשון..

ואחריו אני אחליט מה אני מתכוון לעשות.. 

האמת שאני ממש רוצה להמשיך איתו..

הוא סבבה וכייף לי להתאמן איתו והוא לא מוותר לי

לא שאני מוותר לעצמי, אבל זה טוב שגם הוא לא.

 

אני סוחב כאב שיניים מטריד כבר כמעט שבוע, וחי בזכות אופטלגין נוזלי

ואתמול קבעתי תור מהיום להיום אצל הרופא.. (היה בחו"ל)

מסתבר שהתפתחה לי שם דלקת.. הוא אשכרה נבהל :/

דפק לי כמות חומר הרדמה שלא ברור לי עד עכשיו איך לא מסתלה אותי

לגמרי למשך כמה שעות.. זה היה מטורף... כפרת עוונות.

 

לא היתה לי חולצה מגוהצת נורמלאית לדייט וחששתי שעד שאגיע הביתה 

ועוד יש לי אימון באמצע.. אין מצב שאני יושב לגהץ לי משהו..

אז פשוט קפצתי לקסטרו..

המכנסיים שהתלהבתי מהם לפני כמה ימים התבררו כלא מתאימות

אבל מצאתי 3 חולצות יפות.. אחת לדייט, אחת לחג ועוד אחת ליומיום.

 

יש היום בעבודה איזו הרצאה של 3 שעות(!) בערב בין 4 ל7... זה פאקינג

נורא ואיום!

הבנתי שהמרצה הוא טיפוס מעניין ומרצה טוב.. אבל עדיין... בין 4 ל7

פאקינג סיוט בשבילי.. אני בליינד הולך להרדם/לנקר.. 

 

טוב אני רעב..

יאללה אוכל..

נכתב על ידי ranchuk , 26/3/2014 10:32   בקטגוריות דייטים, קניות, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט בצהרי היום


הזמן: צהרי יום חמישי..

המיקום: צפון תל אביב הישנה..

הארוע לשמו התכנסנו: ארוחת צהריים אצל מנהל המחלקה

 

ארוחה חלבית, חביתות, גבינות, בורקסים, פיתות, לחמים, ג'בטות

כל מיני סוגי שתיה ומיצים, סלטים ועוד..

 

המנהל מבקש את תשומת הלב לכמה דקות לומר כמה דברים..

מחלקים שוברי מתנה כאות הערכה לפועלם של מספר עובדים.. 

ואז..

אחרון חביב..

הוא פתאום מתקרב לשולחן שלי..

אני כבר לא זוכר מה הוא אמר..

רק שחשבתי לעצמי.. "אני?.. לאאא.. אין מצב.."

אז זהו.. שכן..

צחקתי ממבוכה..

בעיקר על פועלי אצל אחד הלקוחות..

 

בתקופה האחרונה אני נמצא יותר שם מאשר במשרד

אני לא ממש אוהב להיות שם.. 

מכל מיני סיבות..

בעיקר סוג האוכלוסיה.. 

צורת החשיבה..

וכו..

קשה שם.

 

אז כן זה מחמיא :)

 

ויש מצב שהייתי שמח יותר אילולא המצב הנפשי שאני שרוי בו..

הניתוק הזה .. קשה לי כלכך

הכל אפור

חסר טעם

חסר תחושה

שום דבר לא נוגע בי

 

הלוואי והיה אפשר לכבות את הרגשות..

ולו לזמן קצר..

 

טוב.. אני נאלץ לסיים את הפוסט

נוסעים להתקנה..

בהצלחה.

נכתב על ידי ranchuk , 6/3/2014 14:38   בקטגוריות פרידות, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שביזות ודברים אחרים


 

לאחרונה אני ממש לא מצליח לרומם את עצמי למצב רוח תקין באופן סדיר..
לעיתים זה מרגיש כמו בבורסה.. פיקים.. עליות חדות.. אבל גם ירידות חדות..
אני שוב לא מצליח להרים את עצמי מהמיטה בבוקר, וזה ממש מעצבן..
 
איך אמרו חז"ל... "שינה של שחרית... מוציאין את האדם מן העולם"..
כל הסדר יום שלי נהרס, 
אני מגיע למשרד מאוחר ויוצא מאוחר או נאלץ להשלים שעות ומגיע
עם הלשון בחוץ לסוף החודש וכמעט תמיד חסרות לי שעות.. 
לפעמים אני ממש שמח שיש לי פגישה או עבודה אצל לקוח בבוקר מוקדם
כי זה אולי הדבר היחיד שמכריח אותי לקום ולהזיז את עצמי בין אם אני
רוצה או לא.. אין ברירה.. 
 
השנה החלטתי להתחיל עם הארגונים של החבילות לראש השנה מוקדם 
כדי להצליח להתארגן על כסף ואנשים כמה שיותר מהר, 
בע"ה אני מקווה שיהיה מוצלח ואארגן חבילות לכולם.
 
התמכרתי קשות לסדרה "The big bang theory" לאחרונה.. אני רואה אותה 
ברוורס.. סיימתי את העונה השישית ועברתי לחמישית.. אני כרגע בשלישית
ומוריד את השניה.. 
הבעיה היא שכל פרק יחסית קצר, וכשאתה רגיל לפרקים של כמעט שעה
(משחקי הכס או דם אמיתי אפילו..) אז פרק של 20 דקות זה ממש לא מספיק,
אז רק אחרי שלושה פרקים לפחות אני מרגיש שזהו.. אפשר לעבור למשהו
אחר.. (כמו ללכת לישון למשל... או לקרוא ספר..)
 
לאחר שבמשך חמשת החודשים האחרונים הצלחתי כל חודש לצמצם את
החיוב בויזה, נראה לי שהחודש הזה יהרוס לי את הרצף מאחר ויש לי טסט 
לרכב.. עניין של 1500 שח פלוס מינוס... בעסה.. 
הייתי עושה תשלומים אבל עכשיו שהנבלות באשראי מחייבים על כל תשלום
עוד עמלה... אני מעדיף לשלם הכל ולהיפטר מזה.
 
היה אמור להיות קורס היום, אבל באמצע היום הודיעו שהמדריך חולה אז
חשבתי לעצמי שאשלים שעות.. אבל בסוף אמרתי לאדוארד, שמגיע במיוחד
מב"ש כל ראשון בשביל הקורס הזה, שאני אקפיץ אותו לרכבת אז יצא
שיצאתי יחסית מוקדם.. 
בתקווה שאזכה לקום מוקדם מחר כדי להגיע מוקדם כמה שאפשר.
 
תכננתי גם מכון כושר היום אחרי שכבר שבוע שלם לא הלכתי, אבל
במקום לחזור הביתה עברתי דרך קניון איילון ובלי לחשוב יותר מידי חיפשתי
חניה, והתחלתי לחפש חולצה לשבת או לדייט בשלישי..
כמעט שומדבר לא מצא חן בעיני.. 
היתה חולצה אחת ברנואר אבל וואלה 300 שקל... לא התאים לי בכלל..
בסוף מצאתי דווקא בסליו..
אבל לא בטוח שהיא מתאימה לדייט כלכך.. 
 
המשכתי להסתובב ומצאתי את עצמי מול סטימצקי...
טעות פטאלית..
אני יכול לשכוח את עצמי שעות בחנויות ספרים... מזל שהייתי רעב..
זה מנע ממני הנאה רגילה תוך כדי שיכחה עצמית ושקיעה לתוך הררי 
הספרים...
מצאתי ספר אחד שהקריאה זרמה לי... הכתיבה והסיפור מצאו חן בעיני,
אבל אז.. 
בקופה..
"יש מבצע.."
"אני יודע אבל אני רוצה רק את זה.."
"אבל.. אני לא מבינה.. מגיע לך עוד אחד.. כאילו .. זה חינם.."
"אבל.. אממ.. אין.. לא מצאתי... טוב נסתכל שוב.."
אני שונא שכאילו מכריחים אותי לקחת עוד ספר.. דמט!
בסוף התקשרתי לדקלה לשאול אותה אם יש איזה משהו שמעניין אותה..
היה... 
ועכשיו רק שמתי לב שלקחתי בטעות עותק עם מדבקה של המבצע 
עליו.. אוף.. לך תוציא את זה עכשיו... דמט!
 
בכל אופן... קניתי את "החורף שלי בזירולנד"
ולדיק את "קולות מן ההרים" של חאלד חוסייני...
אני נזכר שלפני כמה ימים היא אמרה לי שהספר שקניתי בשבוע הספר
פתאום תפס תאוצה וכולם מדברים עליו.. :)
זה לא חדש לי..
בלי להתגאות או משו .. יש לי עין לא רעה לספרים..
אותו דבר קרה עם הקודם של חאלד (מה הוא חבר'שך?!?) "רודף
העפיפונים".. כשקניתי אותו - אף אחד עוד לא שמע עליו... שבועיים
אחרי הוא להיט היסטרי וכולם מדברים עליו... 
 
טוב.. הרעב עדיין שם... 
בתאבון.

 

נכתב על ידי ranchuk , 21/7/2013 21:43   בקטגוריות סדרות טובות באמת, עייפות, קניות, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריק


היום הזה מרגיש כמו יום אבוד..

לא מסוגל לעבוד

וגם כשאני כבר מנסה  - הדברים לא עובדים ואני לא יודע איך לתקוף את המשימה הזו

ולהגיע לפתרון.. וזה עוד יותר מתסכל אותי..

 

הייתי עף הביתה עם "אני לא מרגיש טוב.. החום הזה עשה לי רע.." (שזה לא רחוק מהאמת תכלס..

מישהו מכם טרח לצאת החוצא ליותר מ10 דקות?.. זוועה)

אבל יש לי שעות להשלים..

לא יודע איך שוב הצלחתי להגיע למצב שביום האחרון חסר לי שעות.. איך איך!?

 

אולי בגלל שאמש יצאתי מוקדם כדי להספיק להגיע לחנות מסויימת ברמת גן כדי לקנות

מכונת גילוח חדשה (פיליפס... ניתנת לשטיפה.. היה מעולה)??.. או אולי בגלל אותו יום

שהגעתי באיזה 12 וחצי וגרמתי לדחיית ישיבה עם המנהל פיתוח שהתקשר אלי לשאול

מה קורה והזניק אותי מהמיטה..?  אוף

 

אין לי כח..

אין לי חשק..

אני לא יודע מה לעשות..

ואני לא יכול לדבר על זה עם אפחד..

 

גילוי נאות:

ארבעת השורות האחרונות לא מדברת על העבודה

נכתב על ידי ranchuk , 30/4/2013 14:49   בקטגוריות עייפות, עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
37,201
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משוגעים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לranchuk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ranchuk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)