לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your future glories all empty of thoughts


There's beauty doing nothing at all It's what you wanted, it's what you got Your final search for truth has stopped


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

פוסט פרידה


קוראים יקרים, היה לי תענוג לכתוב פה ולקרוא. אפילו ששנים לא כתבתי פה, הרגשתי שיש לי המון דברים לכתוב אבל גם פחדתי לכתוב וגם שכחתי, פעם היה לי זמן לכתוב כך שטות, כל רגש, להעלות כל תמונה. אתגעגע לזה, לכתוב את הרגשות שלי, להעלות סתם תמונות מצחיקות כדי לעודד אתכם, שירים שאני אוהבת. ממבט לאחור אני קוראת את הפוסטים שלי וחושבת לעצמי איזה נערה מעצבנת הייתי, כמעט כל פוסט אני מתנגדת להורים שלי, בתמונות נראית כבויה וזה הכי לא אני. חלק מהפוסטים אני אגבה, תמונות למיניהן ואולי אולי אולי אמשיך את הסיפור, למרות ש99 אחוז שלא כי זה לצערי כבר לא רלוונטי וזה גם כתיבה יחד עם אחותי והיא לא בעניין. 

נרשמתי לאתר בלוגר ונראה איך זה יזרום, ומשם אתחיל חיים חדשים. כתבתי פה 10 שנים פחות או יותר, כתיבה מכעס, צחוק ועצב. 

 

אז להתראות לאם קוראים יקרים! העלה את הלינק לבלוגר שלי יותר מאוחר 

נכתב על ידי , 8/12/2017 18:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

MSN: 

תמונה




42,722
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•Little Lion Woman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •Little Lion Woman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)