לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק תני לי להביט.


It's oh so quiet, it'a oh so still, you're all alone and so peaceful until...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

היי ג'ן


עבר המון זמן.

אני קוראת ודומעת.

כל הבדידות והכאב והחוסר ידיעה האלה עדיין קיימים.

ומצד שני-

הם השתנו.

והתווספו דברים.

והתמעטו דברים.

 

ואני יושבת וקוראת, המון כעס על עצמי, המון קושי, המון איבה.

אני קוראת ואוהבת.

אוהבת את הילד והילדה שהייתי.

אוהבת את הנער והנערה.

אני שולחת רוך.

 

ושולחת רוך גם לאני של עכשיו,

מקווה שאקבל אותו.

 

את בסדר, ג'ן. את בסדר.

את בונה, באיטיות אך בהתמדה, את החיים שאת רוצה לעצמך.

את בונה את העצמי שאת רוצה לעצמך.

את כואבת, ופוגעת, ונפגעת, ובורחת, וחוזרת. עושה טעויות, נותנת לאחרות לעשות טעויות איתך.

ואת לומדת.

 

ואני אוהבת אותך, ג'ן.

אני באמת אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 3/2/2014 18:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 36

ICQ: 121888660 




26,236
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSleeping Sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sleeping Sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)