לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

מעשה שהיה כך היה


 

אם תדמיינו שהבלוג שלי הוא רצף שידורים ב... ערוץ 1 או משהו יבש הדומה בהתאמה... אז עכשיו פחות או יותר צריך להגיע האות שמסמן על קטיעה בלוח השידורים ומעבר למבזק מיוחד.

חוצה גבולות הוא מה שאני הולכת לספר לכם עכשיו; שערורייתי ברמות גבוהות ביותר. לא אכביר במילים כי מעשה שהיה כך היה:

 

 

מראש ידוע שאני לא חובבת טלוויזה... לא טורחת להתעדכן יותר מדיי, אפילו לא בחדשות. אבל היום... וידוי.

העובדה החדשה היא שבערך מאז שנכנסתי לטכניון הפסקתי לעקוב גם אחר מהלך החגים והאירועים במדינה. בתור סטודנטית בטכניון אין לי בין כה וכה חופש וגם הלימודים בין כה וכה מכסים פחות או יותר כל שטח מחייה שקיים בחיי האומללים. סטודנט שנכנס לטכניון צריך להיות מודע מתחילת דרכו כסטודנט כי הקרבות יאלצו להעשות וכי את חייו בשנים הקרובות הוא יאלץ לבלות בבועה הטכניוניסטית (שיש אפילו שיטענו שהינה גרועה בכמה מידות מהבועה התל אביבית).

בנוסף, תוסיפו את העובדה שאמא שלי גרה בחו"ל והמשפחה שלי גם ככה לא מתפקדת ותקבלו ענת אחת שדיי התנתקה ולא ממש מתלהבת למשמע הגעתו של חג כזה או אחר. אולי קצת פתאטי אבל זה מה יש... אני לא מתלוננת.

 

על כל פנים, לפני כמה ימים אותה ענת (זאת אני) הולכת בקמפוס בסביבות אזור המעונות שלה. מרחוק היא מבחינה באיזה כיסא גלמוד שעומד בכניסה לאחד הבניינים ועל הכיסא שני נרות. לא ממש התרשמה ענת... כל מה שעלה בראשה זה "נו, מה זה החרא הזה?". כבר ערב, מאוחר והיא כל כך עייפה... מרחוק עושה הרושם שמונח פתק ליד הנרות. היא מתקרבת וכל אשר עולה במחשבותיה הוא "הו, פאק... זה נרות זיכרון. בטח מישהו נפטר או נרצח חלילה וחס באי אילו מהעימותים. צססס... כמה נחמד מהאנשים בבניין להניח נרות זיכרון ככה ליד הביניין ולהוסיף תמונה של הבחור". היא עוברת במרחק מה מן הכיסא ומרכינה את ראשה בשאננות יחסית.

מתקדמת כמה צעדים. עוד כמה צעדים ועוד כמה... מסתובבת לאחור... רגע! hold it people! זה לא נרות זיכרון!!!

זה בכלל לא נרות זיכרון... עכשיו כשהיא כבר יותר מפוקסת היא מתודעת לעובדה שמדובר בחנוכיה נמוכה וסולידית ועליה שני נרות, שמש ונר ראשון של חנוכה. היא מתקרבת רק כדי לראות שעל הפתק כתוב "חג שמח" ושלל ברכות. היא מצחקקת לעצמה.

ממשיכה ללכת ועכשיו... עכשיו היא כבר ממלאת את עצמה בצחוק של ממש. לא תאמן האירוניה שבדבר. היא מגלה שהמציאות הישראלית מכתיבה לה אסוציאציות אפלות ומייגעות לאין שיעור.

 

ייתכן וכמה מכם יגידו שזהו בהחלט הזמן להתחיל להתעדכן במועדי החגים. ואני? אני פשוט אשאיר את המצב כמו שהוא. אחרת לא ישאר על מה לצחוק.

נכתב על ידי NineLives , 28/12/2008 20:31   בקטגוריות משעשע  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-29/12/2008 23:57



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)