לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

לפני שאמשיך


 

יש דברים שאני מאוד מעריכה... למשל חברים טובים. אתם כבר יודעים את זה.

עוד יותר אפילו אני יכולה להעריך בילויים משותפים עם אותם חברים קרובים.

 

לפני שאמשיך לספר לכם אנקדוטות מציצניות וחסרות פשר על חיי תנו לי לבשר לכם שסוף השבוע האחרון היה מהטובים שהיו לי כבר הרבה זמן... למעשה הסופ"ש שיוכל עוד איכשהו להיכנס לנעלי הסופ"ש האחרון היה לפני משהו כמו חצי שנה, בלי להגזים, אולי אפילו יותר. לצערי הרב, מבחנים, לימודים, עצלות ועוד הם מחברי הטובים ביותר כרגע. תוסיפו לזה את העובדה שבתקופה הנוכחית לכל אחד מהחברים יש את העיסוקים שלו - אחת בצפון, אחת בדרום, אחת עם חבר, אחרת עובדת - ותבינו למה מאוד קשה להיפגש ולהנות, במיוחד כשלחוץ.

 

חוץ מזה, הדבר העיקרי שיש לי לספר הוא שאני מחובבי הנוסטלגיה... אם יוצא לי לעשות משהו שמזכיר לי חוויות טובות מהעבר אני אקפוץ על זה תוך שניה.

אם כך הסופ"ש הזה היה נהדר (גם אם הוא כלל רק ערב שישי אחד שעבר כל כך מהר)... כמו בימים הטובים נפגשנו ,החברות התל אביביות הקרובות, בבית המועדף עלינו ופיצלחנו לנו בקבוק יין אדום תוך כדי שיחה סוערת על ענייני נשים. כשהגיע הזמן צעדנו בצעדים הוללים אל עבר הופעה טובה ומסקרנת שנבחרה בקפידה על ידיי. ושם? שם התפרענו. כמו בימים הטובים בייבי, כמו בימים הטובים.

כבר לא זכור לי מתי בפעם האחרונה פיזזתי לצלילי מוזיקה טובה תוך כדי שתיית אלכוהול משובח. לא זכור לי מתי בפעם האחרונה נהנתי כל כך לעשות מה שבא לי בקרבת אנשים שאני סומכת עליהם בעיניים עצומות. הערב הזה נחוץ... במיוחד בשל העובדה שהוא הזכיר לי נוסטלגיה טובה שלא ארצה לשכוח.

 

 

The Hoodska Explosive - סקא לפי מיטב מסורת הסקא הקלאסי

 

בהחלט עובר את מבחן קניית הדיסק

נכתב על ידי NineLives , 18/1/2009 00:45   בקטגוריות חוויות, חברים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-27/1/2009 01:15



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)