לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

ענייני מנהלה


 

הנה... הנה זה... רגע... עוד קצת... הנה מגיע שבריר שניה שבו אני לא מדברת על ליטופים ואוצרות יקרים מפז. תנצרו את הרגע הזה כי הוא פה לטווח קצר ביותר.

 

התכנסנו פה היום רק כדי להשוויץ ולהתפאר.

זוכרים את הפוסט בו הצהרתי על כניסתי כדיירת לדירה השווה ביותר שהייתי בה בקמפוס? אז היום באופן רישמי עברתי לחדר הכי שווה שקיים פה.

 

זה לא פוסט עם תובנות יחודיות; זה לא פוסט של התמודדות ודילמות; זה פוסט מנהלתי כיאה למי שמרוצה ממה שרואות עיניה ורוצה לחלוק זאת עם הכלל.

 

לשם הפרוטוקול נציין שכבר מן הרגע הראשון שנכנסתי לדירה בתחילת נובמבר ידעתי שהחדר שקיבלתי תחת חסותי הוא הגרוע מבין חדרי הדירה. חדר לו יש קיר משותף עם האמבטיה הבטיח לי כי בכל עת שמישהי תכנס להתקלח אני אאלץ לשמוע את המים הזורמים כאילו היו הם מפלי הניאגרה. ובנות... נו בנות... בנות היגייניות שכאלו... הן מתקלחות הרבה ובשעות לא סבירות בעליל. מי לעזאזל מתקלחת ב- 6 בבוקר?

על כל פנים, מלבד הבעיה הזאת החדר... אותו חדר ארור אותו עזבתי היום... ממוקם הישר מול המכולת ופחי האשפה של אזור המעונות. עובדה זו בהחלט אומרת כי תנועה של משאיות כבדות שכיחה באזור... במיוחד ב- 5 לפנות בוקר כשהגיע הזמן לפנות את הזבל ולעשות מלא רעש וצפצופים של רברס.

ואם זה לא מספיק אז תנסו להוסיף גם למשוואה את העובדה שממש מול אדן החלון קיים גרם מדרגות חיצוני של הבניין דרכו עולים כל הסטודנטים השיכורים והצעקניים שחוזרים מאוחר בלילה מעוד איזה מסיבה פרועה של פתרונות אינטגרלים.

 

אז היום, בהתאם להלך רוחי המאוד מרומם, התפנה בדירה חדר שהוא אנטי תזה מוחלט לכל המשוואה ב- 4 נעלמים שכתובה מעלה. חדר נפלא, חייבים להשוויץ:

 

 

 

אכן כן, לחדר יש מרפסת נפלאה. למורת רוחכם תשמחו לדעת שביליתי לפחות חצי שעה היום בבהייה חסרת תכלית אל עבר הנוף של מפרץ חיפה.

בלילה המחזה מרהיב:

 

 

 

זמנים טובים עוברים על כוחותינו.

נכתב על ידי NineLives , 11/3/2009 01:01   בקטגוריות לימודים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-7/5/2009 22:15



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)