לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

ימי רביעי של הסמסטר השישי -או- "איך למדתי להנות מהחיים" אנקדוטות לשעת ערביים


 

לעד יזכרו ימי רביעי של הסמסטר השישי כימים הביזארים אך המענגים ביותר שעברו על כוחותינו מאז שחר ההיסטוריה.

טוב, אני טיפה מגזימה אבל בהכרח ימי רביעי של הסמסטר הנוכחי טומנים בחובם ים של סיטואציות הומוריסטיות חסרות תחליף.

הנה, למשל, אספר לכם על יום רביעי האחרון. אומנם 1 באפריל אבל בחיי, הכל אמת לאמיתה-

 

יום רביעי האחרון, כמו גם שאר ימות השבוע, מתחיל לו ביקיצה לא טבעית שכוללת אנקות כאב וקיטורים בלתי פוסקים על מר גורלי. הוא מתחיל ב- 6:30 בבוקר. אני לובשת את בגד הים שלי ושמה פעמי אל עבר שיעור אירובי מים.

 

אירובי מים- אירובי מים הוא קורס שיכול בקלות לקבל כינוי ראוי יותר. אם הנהלת הטכניון היתה עושה חשבון פשוט הם היו מגלים שהכינוי "פורנו רך" מתאים לאופי של הקורס הרבה יותר. לרווחת הקהל, אתם מתבקשים להריץ בדימיונכם חיזיון בו נראות כ- 20 בחורות צעירות ועדינות מראה בבגדי ים מינימליסטים כשהן מתמתחות וקופצות מעלה ומטה במים השוקקים של הבריכה.

אז כל יום רביעי אני והחתולה השניה מקפצות להנאתנו בקורס הזה. עד כמה שהקורס נשמע בזוי וקל הוא דווקא דיי אינטנסיבי. למעשה, אפילו הופתעתי ממידת הקושי של כמה מהתרגילים בו. בעיקר הוסכם, על פי דעת הרוב, כי התרגיל הקשה ביותר הוא לנסות לקפוץ במים תוך כדי התמודדות עם פרצי צחוק בלתי נשלטים.

מתחיל השיעור, שמה לה המדריכה מוזיקת להיטים רעשנית ומתחילה לקפץ "קדימה בנות!! והופ... הופ... ל-רוץ במקום" היא שרה בטון של מדריכות אירובי מקצועית, "ו... יו-תר חזק... ק-דימה... להניף את הרגל... הופ... הופ". בשלב זה היא מתיישבת על הכיסא ומתחילה לעשות תנועות שבחיים שלי לא חשבתי שאני אראה ובטח שלא חשבתי שאבצע... "מוייי כייייף... ק-דימה בנות" קולה מהדהד ברחבי הבריכה; ואני? אני כבר ברקיע השביעי... הדימיון שלי מתפרע ולצחקק אני כבר מזמן לא יכולה להפסיק.

רק מאוחר יותר אני מצליחה להבין שהביטוי "מוי כיף" הוא חלק מהז'ארגון האירובי המפוקפק וכי למעשה זה השם של התרגיל שהייתי אמורה "לבצע". עם תרגילים חסרי פשר שנקראים "מוי כיף", "רוקי" ו"צפרדע" (בתרגום קלוקל מרוסית) פלא שעוד לא מחלקים מילונים ומראי מקום בתחילת כל שיעור.

 

על כל פנים, ביום רביעי האחרון הצטרפה לחבורה שלנו תלמידה חדשה. הו כמה התפלאנו כולנו לגלות שלמעשה מדובר בבחור... ככל הנראה הבחור המאושר ביותר בתבל כרגע. אם הייתי יכולה לתאר ויזואלית את הרגע שבו הבחור נכנס לחדר כנראה הייתי אומרת לכם לחשוב על עדר לביאות מזוגגות עיניים שזה עתה ראו במבי מלחך עשב באחו... אבל לא, זה לא יהיה תיאור טוב מספיק.

ללא ספק, אחת הסיטואציות המצחיקות- 20 בנות ובחור אחד מתעמלים במים ביחד... קופצים מעלה מטה, מתמתחים. את אותו שיעור אפילו סיימנו במעגל מסאז'ים להרפיית העול... 20 בנות נוגעות ועושות מסאז' אחת לשניה. 20 בנות ובחור אחד. אין לי ספק שעיני כל אחד ואחת בבריכה היו נעוצות במאורע האנתרופולוגי המרתק הזה. אם היו שואלים אותם מה דעתם על מה שרואות עיניהם ככל הנראה כולם היו אומרים בפה אחד - "פורנו רך".

 

9:30 נגמר לו השיעור הביזארי. אני עוד ממשיכה קצת באימוני הבריכה שלי ומשם ממשיכה ישר אל האירוע ההזוי הבא שתקוע בקצה השני של הקמפוס - מעבדה בגנטיקה מולקולרית.

 

מעבדה בגנטיקה- אחת המעבדות המוצלחות של התואר... הביולוגים תמיד יודעים להפליא אותי. בגנטיקה אחד הנושאים החשובים הוא הורשה של תכונות וכדי להצליח לעשות אנליזה מוצלחת רצוי להשתמש באורגניזם מתאים. תתלהבו מהרעיון או לא אבל אורגניזם המודל החשוב ביותר למחקר הורשת גנים הוא הזבוב (זבוב הדרוזופילה, ליתר דיוק).

אז ככה יוצא שבמהלך כל המעבדה אנחנו מרדימים זבובים ומחפשים כאלו שמתאימים להכלאות שלנו. אני באופן עקרוני מאוד התלהבתי מהרעיון שאני אוכל להרוג בקלות את כל אלפי הזבובים שלא התאימו להכלאה מתוך טענה ש"זה היה לשם המדע!".

האנקדוטה המצחיקה ביותר שקשורה במעבדה עוסקת ב"איתור בתולות". העניין הוא כזה, גבירותי ורבותי- כדי להצליח לעשות הכלאה מוצלחת צריך למצוא נקבות בתולות. אז מרדימים את כל הזבובים ומתחילים לחפש אחד אחד כדי למצוא בתולות. תדמיינו לעצמכם עד כמה גרוטסקית היא הסיטואציה בה שומעים את גברברי הפקולטה צועקים בזה אחר זה "מצאתי בתולה!" ולאחר מכן כולם מריעים ומוחאים כפיים לכבוד הממצא המוצלח. מגיעה לה אחראית המעבדה, מרימה לה בנונשלאנטיות את כנף הזבובה המסכנה ואומרת "בתולה קלאסית! תבואו כולם תראו... איזה יופי, איזה יופי... בתולה קלאסית! כל הכבוד".

אני לא יודעת מה איתכם אבל אותי זה מצחיק. מצחיק עד כדי טירוף.

 

אז מצאנו את שבט האמזונות הבתולות שלנו והמשכנו הלאה. הסתיימה לה המעבדה ועכשיו הגיע הזמן להנות באמת... ימי רביעי תמיד טומנים בחובם "הפסקה פעילה". בימים כתיקונם זה בערך הזמן ללכת לאכול ארוחת צהריים דשנה, אבל בימי רביעי מיוחדים כמו זה שהיה אתמול מתעלה על עצמו הטכניון ומארגן הופעות גדולות ושפע של משקאות אלכוהוליים.

ביום רביעי האחרון הופיעו בקמפוס מוניקה סקס שכהרגלם עשו יותר מדיי שטויות. כדי למצות את האירוע לתומו ולהסב לכבד שלי עונג רב דאגתי להכניס לקרבי כמות נכבדה של בירה איכותית.

אני תמיד אמרתי שאחרי כושר גופני (ובאופן ספציפי אחרי בריכה) הכל הרבה יותר נחשק, הכל הרבה יותר טעים והכל הרבה יותר משכר. יום רביעי האחרון התגלה כיום מושלם לספיגת אווירה ולהרגשה טובה (רק דבר אחד היה חסר).

 

על כל פנים, הסיאסטה של המשך היום הורגשה באופן מוצלח ביותר כשנרדמתי במשך כל שאר השיעורים. בדמי יותר מדיי אלכוהול וגיבובי המילים סתם עוברים להם הרחק מעליי.

 

אז מה היה לנו - יום רביעי, פורנו רך, בתולות, בירה והופעה טובה, שינה וגיבובי מילים... האם סוף סוף השכילה סטודנטית מן המניין למצוא את המתכון המנצח לביטוי המקומם - "יום מהנה בטכניון"?

 

נכתב על ידי NineLives , 2/4/2009 14:53   בקטגוריות לימודים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-10/4/2009 08:23



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)