לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

מצוקה לימודית וירי בצרורות


 

אני באמת חושבת שהפתרון היחיד שקיים כאשר קיימת מצוקה לימודית הוא לירות... לירות לכל הכיוונים!

לשמחתכם יקירתכם הנאמנה מעולה בלירות לכל הכיוונים. לא רק זה... במצבים כאלו היא גם לא יודעת להרפות מההדק (לא עד שלא ימצא פתרון הולם לפחות...).

 

ולביאור העניינים:

 

בסמסטר הזה אני מחוייבת לקחת את הקורס תורת הקוונטים (ולעבור אותו!). לצערי, כל החברים שלי בתואר כבר לקחו את הקורס, עברו אותו ו"ברוך-השם" המשיכו הלאה בריאים ושלמים. הדבר הזה בהכרח אומר שעכשיו אני עושה את הקורס לבד... מתמודדת עם ההבנה הקשה שלו לבד ודופקת את הראש בקיר למראה תרגילי הבית לבד לבד...

מכיוון שתרגילי הבית הם חלק לא מזערי מהציון הסופי ההצלחה בהם חייבת להיות מיירבית! מה תעשה ענת הקטנה אם התרגילים קשים עד אין קץ וחברים שיודעים הם לא בנמצא?

 

אז פה נכנסות לעניין היריות! הפתרון שהחלטתי ליישם מצריך פעולה בכל המישורים (ממש מבצע צבאי עשיתי לי!)-

דבר ראשון- לפנות למתרגלת ולנסות לחלוב הסברים/תשובות. (לא הלך! מתרגלים הם עם נוקשה מדיי)

דבר שני- לדבר עם כל מי שאני כן מכירה בקורס ולשאול מה הוא/היא מתכננים לעשות בעניין התרגילים. אם יש שאלה ספציפית לשאול האם הוא/היא הצליחו להבין מה רוצים שם. (לא הלך! כל מה שאני מכירה בקורס יודע עוד פחות ממני/מעופף הרבה יותר ממני)

דבר שלישי- לשלוח מייל לתפוצת הקורס ולשאול האם מישהו מעוניין לשבת ולנסות לפתור ביחד את התרגילים (מסתבר שזה יותר קשה ממה שזה נשמע- לסטודנטים אין אישור לשלוח מייל לתפוצת הקורס. אם רוצים ליישם את הסעיף הזה צריך לחפש את כתובת המייל של כל סטודנט בנפרד, לאגד את המיילים ורק אז לשלוח לכולם. מפאת קוצר זמן הרעיון הזה נאלץ לחכות לזמנים של חוסר אונים מוחלט).

דבר רביעי- לחפש באגודת הסטודנטים האם יש חונכים למקצוע הזה (לא הלך! אף אחד לא מעוניין לחנוך במקצוע... ובכלל... אף אחד לא יודע איך ללמד את המקצוע).

דבר חמישי- לחפש אנשים שמכירים אנשים שיודעים את המקצוע. להציע לאותם גאונים יודעי קוונטים תשלום תמורת שיעור פרטי. (הלך! היום נפגשתי עם ידיד שנתן לי דגשים... במהלך הלילה נראה עד כמה עזרו מילותיו. אומנם עלה לי כסף אבל זה הצעד שהניב הכי הרבה פירות עד לרגע זה)

דבר שישי- לפרסם הודעה בכל פורום אפשרי (של אגודת הסטודנטים) בתחינה למציאת עזרה בקוונטים. (תתפלאו אבל מסתבר שדווקא הטריק הזה הלך יופי! היום התקשר מישהו שמעוניין שנשב וננסה להבין ביחד מה לעזאזל רוצים מאיתנו. צעד נואש לחלוטין אבל טובים ממני כבר אמרו ש"לא נעים כבר מת מזמן")

 

אז... גבירותי ורבותי, תסכימו איתי שיש לכם עסק עם בחורה מלאת מוטיבציה שלא מפחדת לירות לכל הכיוונים אם היא רוצה להשיג משהו! אני מאוד מרוצה מעצמי (בהתחשב בנסיבות הקשות) ואני בהחלט לא מתכוונת לוותר כשאתגר כזה עומד מולי... זה הא"ב שצריך לבצע אם רוצים לשרוד בטכניון!

 

אגב, ההגשה היא עד ליום שלישי בלילה אם למישהו יש עוד רעיונות להוסיף למדורה.

נכתב על ידי NineLives , 29/11/2009 20:56   בקטגוריות לימודים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-10/12/2009 01:49



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)