לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

החיפוש אחר התואר השני Vol. 2


 

עדכון:

אז שלחתי שוב מיילים לאותם פרופסורים שאצלהם אני מעוניינת לעשות תואר שני. הפעם מתוך 4 מיילים שנשלחו התקבלו 2 תשובות (ואחת מהן בכלל היתה הודעת "מחוץ למשרד").

יש לי כמה תובנות-

1. התשובה השניה היתה בסגנון של "אני אשמח לדבר איתך, בואי נקבע פגישה". נחמד מאוד, כבר היישג. לפרוטוקול יש לציין שב- reply שהפרופסורית עשתה להודעה שלי רואים בפירוש ששני המיילים ששלחתי הגיעו אליה ושההודעה בעברית לא כתובה בג'יבריש. אני לא מתכוונת להתעמק בזה יותר מדיי אבל עובדה היא עובדה. יצאתי מטרידנית אבל המטרידנות משתלמת (לעת עתה).

2. שתי תשובות מתוך ארבע זה כבר שתי תשובות יותר ממה שהיה לי. סיבה לנחמה. אני צופה שיהיו כמה פגישות (3) לקראת סוף חודש מרץ.

3. עדיין לא יודעת מה אעשה עם המיילים שלא זכו לתשובה. ככל הנראה אתקשר לאותם פרופסורים רק אחרי שכבר יהיו לי תאריכי פגישות עם אלו שכן החזירו תשובה במייל. זה נותן להם מספיק זמן כדי להרהר בהפסד שיגרם להם אם הם לא יחזרו אליי.

4. על כל פנים אלו היו ימים טובים בסצנת שליחת המיילים. יש מקום לשיפור אבל אני קצת יותר מרוצה.

 

 

עדכון:

למי שלא ידע-

אני היפוכונדרית. בת למשפחת היפוכונדרים.

מתמודדת עם התואר בכבוד.

נכתב על ידי NineLives , 2/3/2010 23:18   בקטגוריות לימודים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-2/3/2010 23:59



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)