לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

קצת מצוברחת


יש איזה בעיה בריאותית שמטרידה אותי בחודש האחרון.

כבר כמה חודשים קודם לכן שהרמתי גבה כי משהו לא נראה לי אבל התעלמתי כי זה לא נראה לי משמעותי במיוחד.

בחודש האחרון זה כבר ממש הפך להיות נורא. פתאום הכל הרבה יותר מפחיד (במיוחד מנטלית). כל שאר הבעיות פתאום מתגמדות.

לקח לי חודש להבין שהמצב לא הולך להיות טוב יותר וכנראה שיש בעיה עמוקה הרבה יותר שצריך לטפל בה לפני שבאמת זה יהיה חמור מדיי.

ועכשיו מה? עכשיו בירוקרטיות רפואיות. הידעתם שיש רק 5 אנדוקרינולוגים בלבד בחיפה? לקבוע תור זה כמו נצח. הידעתם שכל רופאי העור (גם משהו כמו 7) החליטו להעדר מהמרפאה בדיוק באותו זמן (מה שמזיז את התורים בפנויים היחידים לתחילת אפריל)? אם אדם רוצה לקבוע תור לרופא מומחה עדיף לו למות קודם.

 

וכל זה תמיד מתחיל לרקום עור וגידים לפני חופשה מתוכננת. לעזאזל עם זה. אלך לטיול עם זה או בלי זה.

 

 

 

עריכה מאוחרת:

חשבתי על זה ויהיה בסדר.

אולי אתם כבר יודעים ואולי לא אבל אני עושה עניין גדול מאוד מהמשמעות של חמשת החושים בחיי האדם.

כמה וכמה פעמים כבר אמרתי שחיים הם לא חיים ללא חמשת החושים. כדי לתפוס את החוויה שנקראת חיים אדם צריך שיהיו לו את חמשת חושיו.

לדעתי, לפעמים עדיף המוות על פני איבוד אחד מהחושים המרכזיים.

על כל פנים, פתאום עלתה בי שוב המחשבה הזאת ובחיי... בחיי שכל אדם (וגם אני) צריך להעריך את חייו כל עוד הוא מסוגל לחיות אותם בשלמות.

כל שאר הבעיות מתגמדות כשאני חושבת על המוטו הזה. איכשהו דווקא המחשבה הזאת מרגיעה אותי בצורה שלא תאמן ועל כן אדבוק בה.

 

נכתב על ידי NineLives , 4/3/2010 11:08   בקטגוריות מרמור ריגעי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-8/3/2010 19:35



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)