לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

תשובות לשאלון השבועי


האם יש לך חיות מחמד כלשהן?
YEP... צ'ינצ'ילות לרוב...
הן מתרבות כמו ארנבים.
הן נראות כמו ארנבים.
הם לא ארנבים!

מה היחס שלך לבעלי חיים? האם את אוהבת חיות מחמד?
מיצי.....
בע"ח זה האוכלוסיה שזוכה ממני להכי הרבה כבוד!

האם את נוהגת להאכיל חתולי רחוב ובעלי חיים עזובים?
מממ... בוא נגיד שאם יהיה לי סנדויץ' ביד...אז...
כן.
אני יושבת לתומי ליד הפיתיה / חדר אוכל ג'אנק פוד צבאי. יושבת לתומי... אוכלת פיתה עם שניצל, סלט, צ'יפס ושטויות...
לא עוברות 5 דקות ואני מוקפת באלפי חתולים מיללים, עם נזלת וקרומים מגעילים בעיניים...
הפיתה נשארה שם. אני הלכתי.

האם את צמחונית או טבעונית? האם היית רוצה להיות?
לא צמחונית.
לא טבעונית.
לא רוצה להיות.
ובכלל...
אני שונאת את השאלונים השבועיים.

כשאת קונה תרופה, איפור או מוצר כלשהו, האם את בודקת אם הוא נוסה על בעלי חיים? האם את נמנעת מלקנות מוצרים כאלו?
כנראה שלא.
ובעצם- כנראה שכן.
מממ.... אף פעם לא התעמקתי בנושא. אולי חבל שכך...

האם את לובשת בגדים מעור או פרווה? מה דעתך בנושא?
מממ... עוד משהו שאף פעם לא התעמקתי בו.

לפני איזה חודש. ישבתי לתומי בצבא...
(אוי לא... לא עוד סיפור ישבתי לתומי...חחח)
עדן, זאת שחתמה קבע, קוראת לי...

היא פסיכית כן... למה? למה? למה להראות לי איך הורגים צ'ינצ'ילה ולוקחים לה את הפרווה...?
למה? למה? למה עמדתי שם וראיתי אפילו שבריר מזה...?
זה היה רע.
סיוטי ביותר!
יש דברים רעים בעולם!
ואני שונאת את עדן והאינטרנט!

אני מניחה שפרווה זה לא הקטע שלי!
(אז גם עור לא)


*** מוקדש לעדן, מי אוהב אותך, מי? ***


נכתב על ידי NineLives , 13/2/2006 15:23   בקטגוריות שאלונים? בעעע  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ninelives99 ב-15/2/2006 15:29



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)