לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

ה StartUp החדש שלי וגם... דוגמן הבית קפץ לדגמן כמה פוזות...


חודש אפריל כבר בפתח ואיזו הזדמנות יותר טובה מזו יש כדי לפרוץ עם ה StartUp חדש והאולטימטיבי.

 

קבלו אותו. קוראים לו "לוח שנה".

 

 

בפעם הראשונה, אי פעם בחיי, שנכנסתי לבלוג פרו אמרתי:

"אה, מגניב, יש להם אפשרות לעשות לוח שנה", התלהבתי מהדבר הבא:

 

 

*קליק*, לחצתי על אחד הימים.

בכל זאת, מעניין מה יש ל "+.+אורטלוש' מָמוּש'+.+" לעשות ב-26 לחודש...

 

כן.

להפתעתי גיליתי שזה ארכיון מחורבן.

לא לוח שנה ולא נעליים.

אז, בערך, החלטתי שפרו- כנראה שלא יכנס לביתנו.

אבל לוח שנה- על זה עוד יש טעם לחשוב.

 

 

הרעיון: לוח שנה.

 

המטרה: להפוך את הבלוג "לדף הבית" הקטן שלי.

המקום ממנו מנוהלים כל ענייני האינטרנט שלי.

קישורים - יש.

רשימת To Do ו- To Listen To - יש.

"אז למה שלא יהיה לוח שנה?", חשבתי לעצמי עם ניצוץ חדש בעיניים.

הרי אני תמיד שוכחת מה יש לי לעשות ותמיד מוצאת את עצמי מפספסת דברים.

 

החברות כבר הכריזו: "ענת, מה נסגר איתך? את לא מספרת לנו דברים, את מזניחה אותנו..."

אז אמרתי להם, ככה... בנונשלאנט "זה נורא פשוט, לפני שאתן באות לדבר איתי, תפתחו את הבלוג. תתעדכנו."

הן המשיכו להתמרמר.

אז סיפרתי להן על רעיון ה StartUp.

"יופי ענת, עכשיו, הרי זה נורא פשוט... אם נרצה להיפגש איתך נוכל פשוט להיכנס לבלוג, לצפות בלוח שנה ולקבוע איתך תאריך לפגישה..."

האם שמעתי נימה של ציניות בטון הדיבור? אמממ?

 

"בהחלט! הבנתם אותי. אבל אני מאוד עסוקה וזה.... ו... יש לי דברים לעשות... וזה... תקבעו פגישה."

 

 

הצטיידתי בקצת הומור וציניות. אפילו דוגמן הבית הגיע לדגמן בפוזת "הבנאי המסוקס".

וכשיש דוגמן - יש לוח שנה.

 

חודש אפריל בפתח-



 

אם זה מעניין - תתעניינו.

אם לא אז There will be much more for me...

(הקישור ללוח המלא, אגב, נמצא בדיוק פה מתחת לג'ניס שלנו מצד שמאל).

נכתב על ידי NineLives , 26/3/2006 10:54   בקטגוריות משעשע  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Titus Claudius ב-3/4/2006 07:51



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)