לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

אני חושבת שנפתח בזאת פינה חדשה


בשלב הזה כבר צריך להיות ברור פחות או יותר שמוזיקה היא תאוות חיי.

הלוא מוזיקה היא הטעם לחיים, ואם לא אז לפחות תהיה ה SoundTrack להם.

 

זאת לא פינה חדשה אלא רק הרחבה של הקודמת / "מוזיקה שאני רוצה להכיר" שעדיין ממוקמת פה בשמאל.

נקרא לה "פרמיירה מקוונת".

 

ניסיון שלי לחשוף את הטעם המוזיקלי המתפתח שלי?

כמיהה בלתי נשלטת לפרסם מוזיקה פנטסטית שנגלתה אלי, חמה מהתנור?

ניסיון, שאולי יכשל אבל לפחות ינסה, לחשוף לקהל קוראים פוטנציאליים מוזיקה טובה?

אתנחתא קומית משעשעת?

 

הכל נכון.

זאת בעיקר מוזיקה.

המוזיקה שעושה את כל ההבדל.

 

תגבירו את הרמקולים, תתרווחו בכיסא.

פופקורן מתוק יחולק בהפסקות ו...

!Let the show begin

 

פרמיירה מקוונת (Devendra Banhart - (chapter 1

 

את הזמר האגדי הזה הכרתי רק אתמול. זה זמר של ההתאהבות משמיעה ראשונה כי שיר אחד, זה כל מה שהיה צריך כדי להריץ אותי נפעמת למחשב, לחפש קצת מידע עליו, לשמוע עוד קצת.

נרגשת, גיליתי את הזמר שכנראה יהפך לכוכב הדיסקמן שלי לזמן הקרוב.

זוהי עוד המלצה מהוללת מפי חבר בפורום אירוסמית' שאותו פגשתי, כאמור, אתמול. המלצה שעוד תזכה להרבה שבחים בפניו, אני בטוחה.

 

הזמר מדהים, קשה לפספס. הקול, המוזיקה והמראה הנלווה - סיקסטיז מחודש של ממש, אבל היופי האמיתי הוא שזה זמר צעיר שפועל ויוצר בימינו (אפילו היה בישראל לפני חודש).

התעלה על עצמו הבחור והוציא כבר מספר אלבומים. הספקתי להתרשם לטובה במיוחד מ: Oh Me Oh My, Rejoicing In The Hands, Cripple Crow, Nino Rojo.

 

הוא נכנס אצלי בקלות לקטגוריית הצ'יל אאוט מלודי, אלטרנטיב סיקסטיז סטייל.

כוכבים: * * * * * ( 5 כוכבים, ללא ספק).

 

Run film -

 

קליפ שהופק לסינגל "I Fill Just Like A Child".

 

הופעה - "This Beard Is For Siobhan".

 

הופעה- "Sight To Behold".

 

נכתב על ידי NineLives , 2/8/2006 16:25   בקטגוריות מוזיקה  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ninelives99 ב-9/8/2006 14:16



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)