לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

טקס הסרת הלוט


לקראת סיום החודש הואלתי בטובי לערוך מערכת לסמסטר הקרוב...

 

ישבתי, תאמת, הרבה זמן על זה רק כדי שבפוטנציה זה יסתדר טוב.

"אני צריכה יום חופש להשלמת פערים וסידורים", חשבתי.

"אני צריכה גם לקום בכמה שיותר ימים כמה שיותר מאוחר", חשבתי עוד קצת.

"וביום חמישי- לברוח משם כמה שיותר מהר", סיימתי לחשוב.

 

בפועל, כמובן, יהיו חייבים להיות שינויים בהתאם לנוראיות והבלתי נסבלות של המרצים.

 

ולמה אני מציגה אותה לפניכם? כדי שתוכלו להתחלחל ולברוח כל עוד נפשכם בכם... ו... גם... אני גאה בה, אסור להשוויץ?- טקס הסרת הלוט:

מוצגת בפניכם-

 

המערכת- סמסטר א':

 

 

לא רשומים:

א. 4 שעות שבועיות לפר"ח

ב. בסביבות ה- 8 עד 12 שעות שבועיות (שיהיו בערב) לטובת קורס השלמות נוסף בפיזיקה.

 

 

תתגאו בי - ענת הולכת לאוניברסיטה! (ועושה רושם שיהיה לה סיוט לא קטן).

 

 

בהשראתו אני אארגן את הרשימות שלי (כלומר אבלגן אותן עוד קצת) ואוסיף, קצת כמו שהוא עשה, תקציר של הקורסים שלקחתי עד עכשיו, אם זה מקובל מבחינתו.

 

תחילתה של עוד תקופה חדשה- NineLives.

 


דרשתה של NineLives* לצאת החג (-או- "עדכון מתפרץ") :

 

אוקי, פאק, כנראה שאני הבעלים החדשים של ThinkPad R60e.

זה לא היה מתוכנן ככה פתאום לצאת החג. לא מתוכנן בכלל.

עכשיו נשארו רק תהיות- מתי ואם בכלל הדבר האמור יגיע אלי ו... מי לעזאזל הנפיק לי כרטיס אשראי זדוני ומקולל.

 

( * NineLives- פרפקציוניסטית מחושבת שתמיד מצטערת ברגע אחרי שביצעה השקעה כספית מכובדת)

נכתב על ידי NineLives , 30/9/2006 23:35   בקטגוריות לימודים  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ninelives ב-17/10/2006 18:48



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)