לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

סיפור מעשיה מפוקפק


 

זה סיפור על פיתוי וגילויים אישיים, זה סיפור על עצב ויגון, שמחה ותענוגות רגעיים, אבל בעיקר פיתוי.

והסוף? הסוף אתם שואלים? טוב, הסוף בכלל עוד לא ידוע וזה עוד החלק הטוב שבסיפור...

 

Once upon a time גרה לה...

 

טוב, טוב, מספיק עם השטויות, סה"כ זה סיפור על קניית לפטופ (ועכשיו כשאני מסתכלת על השעון, רואה שממש אין זמן, אני אפילו אקצר).

 

הכל התחיל מפליפי שלימדה אותי באכזריות וזדוניות מכירות פומביות מה הן.

ואני, אני שקלה לפיתוי באופן שלא יאמן בכלל, ככה גיליתי - התפתתי.

 

מפאת לחץ הזמן שפתאום תקף אותי אני אספר, פשוטו כמשמעו, ששעות מספר לאחר הפיתוי הגורלי כבר הודיעו לי "זכית!!!!"

הזכיה פה מפוקפקת, גם חרטות הגיעו, אולי שלא לצורך.

 

הנה תמונה:

 

 

וגם מפרט:

 

מחשב נייד מסדרת ThinkPad R60e-

 

מעבד - Intel ® Duo Core מסדרת T2300.

מהירות מעבד - 1.66GHz

זיכרון מטמון - 2 MB

Bus Speed: 667 MHz

 

מסך- 15 אינץ' עם כרטיס מסך Intel PCI Express.

 

זיכרון- DDR2 בנפח 512 MB במהירות 667MHz.

 

נפח דיסק קשיח- 60 GB.

 

תקשורת-

כרטיס רשת 10/100/1000

מודם תקשורת מהירה V.92

Bluetooth

כרטיס רשת אלחוטי Wi-Fi 802.11

 

מע' הפעלה- Win XP Home

 

סוללת- Lithium-ion שאמורה להחזיק 3.3 שעות ללא חיבור לחשמל.

 

כוננים- צורב DVDRW.

 

משקל כולל- 2.65 ק"ג.

 

__

 

סה"כ עלות: 5000 ש"ח (עלות משלוח: 99 ש"ח). הנחה של בסביבות ה- 1000 ש"ח פלוס מינוס מהמחיר בשוק.

 

__

 

על הנייר עושה רושם שיש פה אחלה מחשב שיפעל מעולה לטובת הצרכים האישיים שלי. הספק כבר התקשר לאשר את ההזמנה ככה שהכל מתקתק כמו שעון. 14 יום והבייבי הקטן כבר אמור להיות אצלי.

אז למה יש לי ספקות והרגשה שהולכים לדפוק אותי פה חזק...?

כנראה שנצטרף לחכות ולראות.

 

__

 

המבחן בעוד שבוע ודווקא יש לי הרבה להגיד אבל מעט מאוד זמן רגוע. הרבה מחשבות, הרבה רגשות אבל כל זה ידחה לעת עתה. החלטתי שבוע הבא להישאר בחיפה גם בסוף השבוע ולחזור רק בעוד שבועיים. להתנתק מהמחשב. פשוט לסגור.

מקווה להתמיד... לדבוק במילה שלי, לשם שינוי.

 

ניפגש מעברו השני של השבוע הקרוב?!

 

צפו פוסט עמוק, מוארך ופילוסופי במיוחד.

 


קבלו אותו- My little BaBe: 

 

 

 

 

 

 

 

ראוי לציין שהוא מושלם! הקניה המשתלמת ביותר והאיכותית ביותר שביצעתי בעשור האחרון, ללא ספק. מתפקד מעולה.

עכשיו רק נותר למצוא לו שם... כי שם, כידוע, נותנים לכל האובייקטים הסנטימנטליים...

השם שכרגע בברירת מחדל שלי הוא ג'וני אבל...

הצעות יתקבלו בברכה.

 

נכתב על ידי NineLives , 7/10/2006 15:33   בקטגוריות הולי שיט!, לימודים  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פסיכולוג חובבן ב-28/10/2006 17:37



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)