לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

שינוי פאזה - A major gear shifting


 

וקר.

 

קר בבוקר יום ראשון.

 

קר ומנוזל.

 

לעזאזל עם זה!

___

 

היום זה יום גדול, גבירותי ורבותי. היום, כן, בהחלט זה היה היום.

היום נכנסתי לחדר הקבוע שלי במעונות שנה א' - מעונות הסנט, טכניון עליון.

 

טוב, תארתי לעצמי שיהיה סיוט מהגהינום הרי בגהינום עסקינן, אבל לא לקחתי בחשבון דבר אחד. דבר אחד ומקולל הלוא הוא הבירוקרטיה!

לזכותם יאמר שלפחות לא פספסתי את האוטובוס האחרון...

 

בואו נשחזר מה היה לנו היום:

 

6 בבוקר - גשם.

6 וחצי - גם אז גשם. ענת מתכרבלת במיטה ומסרבת בכל תוקף לבצע קימה.

7 בבוקר - מתרצה לקול השעון המעורר.

 

8, 9 , 10 - שעות מבוזבזות.

 

11 - כבר בחדר הישן בטכניון עומלת במרץ כמו עוזרת תימניה; אחת כזאת שזקוקה נואשות למשקפיים ומעדיפה להחביא את כל הלכלוך מתחת לשידה...

 

היו הרבה פאשלות ביום הזה, הראשונה שבהן היתה הוד מלכותו הגשם שהחליט למלוך בחוזקה בדיוק כשרגלי המסכנה פסעה מחוץ לפתח החדר הישן מלווה בכמה תרמילים כבדים הרבה יותר מדיי.

השניה היתה, כמובן וללא עוררין - הבירוקרטיה!

והנה חזון אחרית הימים שלי:

כדי לפנות חדר צריך להשיג את אחראי הביתן, סטודנט מסכן ומתוזז שמן הסתם יש לו עיסוקים משלו. כל תפקידו כולל בעיקר את הליך בדיקת החדר ואישור העזיבה בפיתקית קטנה ומיוחלת.  אותו סטודנט, במקרה שלי סטודנטית... למדה כל אותו היום. הו, כמה צפוי.

תחנה שניה - טוב, ממשיכים לתחנה שניה. את העזיבה, אין מה לעשות, נדחה לאחר הצהריים. 

אתם שמים לב שכבר כאן מתחילים לראות את הפיגור בלוח הזמנים המדוקדק, נכון?

תחנה שניה הלוא היא משרד מעונות עליון. כל מה שצריך להתבצע בתחנה זה לקיחה קטנה וחסרת חשיבות כמעט של מפתח. מפתח! מה סך הכל ביקשתי? רק מפתח!

וקצת פחות גשם כשאני בדיוק נאבקת עם הזינוק בעליה האישי שלי, תודה!

אז מסתבר שלקחת מפתח זה תהליך שלוקח שלוש שעות עמידה מפרחת, הידעתם?

כשהגעתי לאזור המשרדים התור היה ארוך בערך כמו... האמ... כן, ארוך. ארוך מאוד.

בזמן הזה הספקתי לגווע ברעב, למות, לקום לתחיה, להתעצבן, להרטב, אבל מסתבר שגם להכיר לא מעט אנשים חברמנים ומשעשעים (שכנים לעתיד).

 

משימה הושלמה!

 

תודה באמת! 

בשעה 3 בצהריים קיבלתי את המפתח ו... רצתי לאכול.

המפתיע הוא שבדיוק חצי דקה לקח לי מרגע ההתיישבות מול הפקידה ועד לרגע הקימה עם המפתח המיוחל ביד. מוזר ויש אפילו שיגידו שמדובר בקונספירציה ניבזית של מזנון "דה ז'ור" שממוקם מטר ממשרד המעונות.... המפ.

___

 

 

בזמנו הבטחתי שאני אעשה מצא את ההבדלים בין הצפוי למצוי. הנה תזכורת למי ששכח: ככה נראים החדרים המיועדים כפי שפורסם באתר המעונות באינטרנט.

 

וזה הבוק המציאותי:

 

 

מעונות הסנט - תמונת חזית


מעונות הסנט - תמונת חזית
 

 

קצת כדי שתראו את צורת הבניה-


ארכיטקטורת מבנה

 

נכנסתי לבית וישר ראיתי כל מיני דברים נשיים וורודים זרוקים פה ושם - ידעתי שאני במקום הנכון.

המטבח / חלל משותף-


מטבח

 

 

נתקדם לעבר החדר, מפתח נוסף פותח דלת.

דלת.

חדר-


כניסה לחדר החדש

 

מבט קצת יותר קרוב על האזור שלי שכבר התחיל להיות מקושט לו בשלל בלאגן-


מיטה שולחן וכוס קפה

 

הדבר הראשון שעשיתי היה לתלות כל מיני דברים שישעשעו אותי

דוגמא: למצוא את איינשטיין צוחק עליי כשאני פותחת את הארון לעוד בוקר לימודים עגום ומיוסר-

{תרומת החברות הטובות}


מה שמצחיק אותי

שנתקדם לנוף?


מרפסת

 

אז אמרנו שבחיפה לא חסרים עצים - הנה עץ:

(חוסם את שדה הראיה כרגיל)


עץ

 

אבל לשם שינוי אם נפנה טיפה את הראש למקומות המתאימים נוכל לגלות דווקא לא מעט נוף מרהיב:


נוף וענן הקללה
(ניתן לראות בפירוש את הענן השחור שממוקם באימתניות תמידית מעל הטכניון).

 

___

 

אז את החדר קיבלתי. ראוי לציין שהאזור מקסים ושאם באמת נעשה "מצא את ההבדלים" נגלה שההבדלים מועטים.

האזור מטופח ואפילו יש אחלה אמבטיה.

נקודה למחשבה: את השותפות עוד לא פגשתי אבל אני אופטימית מתמיד.

 

מממ... אז מי רוצה לעשות חנוכת דירה???

 

בניין 120, דירה 5, חדר 1.

תפתיעו אותי.

אבל תודיעו מראש.

 

___

 

אחרית דבר:

 

בשעה 5 פלוס מינוס הצלחתי רק להשיג את אחראית הביתן הישן... 6 עד שפיניתי לאלתר את החדר. 6:40 עד שהגעתי לתחנת האוטובוס בדיוק כדי לראות את קו 11 בורח לי מבין האצבעות.

 

בבית רק עכשיו (10:30 בלילה). מותשת ומאוד עייפה, אבל מרוצה. מאוד מרוצה!

 


 

 ועכשיו אני אתפנה להתעצבן מזה ששכחתי שיש הפסקת חשמל יזומה היום בכל האזור ואני לא אוכל לפרסם את הקטע עד מחר בבוקר.

 

דאמ בירוקרטיה ועיריות חסרות תועלת!

נכתב על ידי NineLives , 30/10/2006 11:46   בקטגוריות לימודים  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-11/4/2007 23:03



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)