לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

איפה אני ואיפה ללמוד...


 

אתמול המשיכה סגאת המסיבות ההוללות.

בחיי שעכשיו נשארת תקפה בעיקר שאלה אחת תהומית: איפה אני ואיפה ללמוד?

 

אבא אמר שבזמנו, בימי האוניברסיטה שלו, הוא היה מביא בכל סוף שבוע תיק מחברות ושיעורים שצריך לעבור עליהם. הוא היה קורא לאותו תיק "תיק מצפון" כי תמיד הביא אותו אך מעולם לא נגע בו.

טוב.

הכחשתי בכל תוקף קשר כלשהו ביני לבין המצפון.

אני אחראית - אני סטודנטית בטכניון.

אני את השיעורים שלי אעשה!

___

 

אז אתמול הלכנו ברינה ובששון לעוד חגיגה הוללת. ושוב, גם כאן הסיבה לאותן חגיגות בכלל לא מוסברת ולא הגיונית בעליל, אבל היתה חגיגה וזה מה שהכי חשוב בדיעבד.

 

אחרי הפרמיירה הקודמת, אני גאה להציג:

 

 

פרמיירה מקוונת (Boom Pam - (chapter 2

 

 

טוב, את הלהקה הזאת אני מכירה. מכירה אבל לא דרך האמצעים הנכונים; כי להיט עממי ברדיו, מסתבר, ממש לא משקף את הרוח שמתכוונת הלהקה להשרות.

הג'ינג'ית וואנבי אמרה "הם מופלאים" וכך מצאנו את עצמנו כולנו, הולכים לכיוון מופע ההשקה של הדיסק החדש שלהם.

אני סומכת על הטעם שלה

וכך המצב גם ימשיך להיות.

 

אז כידוע אני חובבת של כל מוזיקה שנתפסת בעיני כמיוחדת. אומנם הגדרה מסובכת שבעצם לא אומרת הרבה אבל התוודעתי לעובדה שבום פם, להקה ישראלית חדשה ודיי מרגשת, מתאימים בול למשבצת שלי.

כבר הרבה זמן שלא ראיתי הופעה כל כך אנרגתית. הקהל היה בשמיים; קופץ ורוקד לצלילי המוזיקה הצוענית, בלקנית, מזרח תיכונית שהלהקה הזאת יודעת להפיק כל כך טוב.

סוף סוף להקה ישראלית שיודעת להתעלות על עצמה במוזיקה שכוללת, לשם שינוי, מעט מילים אבל טאץ' מלודי הרבה מעבר למצופה.

 

איזו אקסטזה. התחדשתי לי בדיסק החדש והמאוד אתני שלהם שנקרא כשם הלהקה Boom Pam.

 

* * * * * 5 כוכבים (מינוס) בסולם הדירוג המאוד מפוקפק של NineLives.

(מינוס בגלל הספק הקל שהלהקה הזאת עלולה ביום מן הימים להפוך לעוד להקת להיטים מזרח תיכונית אומללה ואז תצא לחלוטין ממה שאני מכנה "הטעם שלי").

 

הנה כמה דוגמאות ויזואליות:

 Run film-

 

קטע ערוך מהופעה בבארבי תל אביב- השיר נקרא "Wedding song"

 

 

 

רק נציין שאני תמימה ובמסרים של הקטע הבא אני לא תומכת אבל חייבים להודות שהקליפ מדהים-

 

 

___

 

איפה אני ואיפה ללמוד?!

אני חוזרת לטכניון. עכשיו כבר יודעת שיש לי מצפון.

בתיק עם השיעורי בית לא נגעתי ואם ככה המצב סביר להניח כי אותו תיק הגיע למחוזות תל אביב רק בגלל עודפי מצפון.

נכתב על ידי NineLives , 11/11/2006 18:30   בקטגוריות לימודים, מוזיקה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-27/4/2007 01:33



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)