לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

Ho Joy וגם הו, כמה נפלא


 

טוב, אני בכלל לא חסידה של מיצוי יעיל של זמן. אני, אם רק יתאפשר לי, אעדיף להפסיק בכלל לספור את אותם פרקי זמן ארורים. בעיקר את אלו שמכונים "שנים".

 

סיטואציה ממחישה-

יושבת לי ליד ספל קפה מהביל בערב יום שבת בעבר הלא רחוק. מרגישה שהזמן רץ לי מהר מידי בין האצבעות אבל לתהיה הבאה שתצא מהפה שלי לא היה משהו שהיה יכול להכין אותי מראש. לזה לא ציפיתי כלל וכלל אפילו לא מעצמי. והנה מה שחשבתי:

 

"רגע, היה לי יום הולדת לפני חודש... אז רגע, כמה חגגתי? זה היה כבר 21 או שרק הגעת ל 20 המיוחל? פאק..."

 

המחשבה שלאחר מכן כבר כללה אי אילו קיטורים של גילוי ושל שנאה עצמית.

ואני? אני מצידי כנראה אפסיק את הספירה הארורה הזאת.

 

מה אכפת לי בת כמה אני? אני חיה את החיים בצורה המהנה והממצה ביותר, הולכת בעקבות השאיפות והרצונות שלי, אני לא צריכה דבר נוסף מלבד אלו; בטח שלא אי אילו "ספירות מלאי".

מוטו לחיים?

כנראה שכן.

 

ומעניין לעניין כי לשם זה באמת התכנסנו... לא לי מגיע היום מזל טוב. לא שאני בכלל סופרת, אבל היום, בדיוק היום לפני שנה (19.12.05) אימצתי לחייקי חיית מחמד חדשה, חיננית וגזלנית זמן במיוחד.

היא סגולה-שחורה מבפנים ומסתורית למדי, מלאה באי אילו קישקושים שהבעלים שלה מכניסים לה לראש שחור על גבי לבן, מישהו מזהה מה שם החיה?

 

___

 

 

אני לא עושה סיכום שנה וגם לא "מה השתנה", כל זה יגיע עוד לקראת סיום השנה הלועזית בסוף החודש.

 

 



נכתב על ידי NineLives , 18/12/2006 22:37   בקטגוריות הולי שיט!  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניגמה ב-23/12/2006 22:45



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)