לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

הכרזה:


 

אני משנה גישה!

 

הרבה דברים לא מנוהלים כמו שצריך בחיים שלי.

משהו רומז לי שככה זה לא אמור להיות.

 

זאת תקופה של שינויים, כבר בערך חצי שנה ומעלה של שינויים אינסופיים ממש, וכבר טענתי שאני לא מרוצה משינויים ובכלל לא חובבת הפתעות.

אז העולם החליט להשתעשע בי.

יפה מאוד.

התחזית האסטרולוגית טוענת שהמצב צפוי להימשך גם בחצי שנה הבאה עלינו לטובה ואם לאמר את האמת, הרגשות מאוד מעורבים.

 

אני נהנת לראות את השינויים בחיים שלי, שלא יובן לא נכון.

חיים שלמים תופסים כיוון, משנים צורה

האישיות שלי מתעצבת ואיתה התפיסה של המציאות.

מתבגרת ומשתבחת לעצמי בין האצבעות. ותגידו שזה לא תענוג...

 

אבל עם השינויים מתגלים מכשולים ופרצות חדשות שטרם נבדקו לעומקם מה שלא הולם בכלל את איך שאני רוצה למצות את החיים שלי.

 

אז אוקי, שינויים אתם רוצים.

בבקשה.

 

 

הכרזה: אני משנה גישה.

 

 

זה יכול להיות הצעד החיובי ביותר שאני אעשה לקראת פרוץ השנה האזרחית החדשה.

 

עכשיו אני רק צריכה להבין מה בדיוק ואיך אני הולכת ליישם את כל השינוי הזה שאני מייחלת שכבר ירקום עור וגידים. תצפו לעדכונים משדה הקרב אם הדבר יתאים לרוח הבלוג הנוקבת מתמיד שלי...

 


 

אה, אוקי, נזכרתי בעוד משהו מהותי-

 

(ושוב אני אדבר בקודים כי ככה מתחשק).

 

יש דברים מסקרנים בעולם.

הם מסקרנים אותי במיוחד ובאמת שלא אכפת לי להיות היחידה שמסוקרנת.

 

סקרנות, ככה כתבתי בצד, הרגה את החתול,

אבל אי אפשר להכחיש שלפחות היא נותנת עניין ומהות לחיים.

 

למצות סקרנות זה דבר שכנראה לעולם לא יושלם במלואו.

יש דברים שהם מעבר להבנה שלי.

אז אני מסתקרנת.

מאוד חוצפנית בדרישה שלי להבין.

 

אז מה.

יש לי תשע נשמות.

 


 

אז אתמול שתיתי קצת יותר מדיי. בהחלט ככה אמורות להיראות חוויות ה"טכניון-קולג' אמריקאי" שלי. אני לא אשתה יותר בחיים, נשבעת.

אי לכך ובהתאם לזאת נמחקת משימה 19 מה To Do List בצער רב וביגון קודר...

 

למרות שאם נתעקש... המשימה תחזור במשימות לשנה הבאה כי היא טומנת בחובה משימה נסתרת שטרם הושגה ואני לא מתכוונת לוותר עליה.

נכתב על ידי NineLives , 23/12/2006 15:04   בקטגוריות לא לשכוח- חשוב!, תובנות  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Angel Eyes ב-26/12/2006 20:07



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)