לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

חסרת סבלנות


זהו פוסט קצר ותכליתי.

זהו פוסט הסרת הלוט מהמערכת העתידית לסמסטר ב' הקרב ובא.

 

קבלו אותה במחיאות כפיים-

 

המערכת (והפעם- סמסטר ב')

 

 

מערכת שעות סמסטר ב

 

 

השוואה מול המערכת של סמסטר א'.

 

עוד לא הספקנו להיכנס לעיצומה של עונת המבחנים וכבר מאלצים אותנו להתארגן לשינוי מערכתי טוטאלי. ואני חשבתי שאני מתכננת את העתיד יותר מדי מוקדם...

 

הסמסטר הבא, בכל אופן, נראה מבטיח מאוד. הרבה קורסים מעניינים, שתי מעבדות מסקרנות ומזוכיזם לרוב עם שעות רבות של הנאה צרופה.

עכשיו הכל תלוי בהאם אני אצליח בכלל לעבור את הקורסים של הסמסטר הזה כדי להמשיך ולהתקדם הלאה? בינתיים העתיד לא נראה מזהיר במיוחד. הריכוז שלי בשפל המדרגה וגם הציונים לא מסבירי פנים.

תוצאות בחני האמצע עומדים על- 49 (אלגברה), 45 (חדו"א) והנס הפילאי 80 (זאולוגיה). כל הבחנים איכזבו! כל אחד מהבחנים החטיף לי את הסטירה הנחוצה.

אני לא מרוצה.

 

מישהו מוכן כבר לקשור אותי לכיסא ולאלץ אותי ללמוד?!?!

 


 

הלונדונית שלי בבלוג משלה. משתעשעת לה עם אומנות ותזות קונספטואליות. קבלו אותה במחיאות כפיים.

 


 

עריכה מאוחרת מאוד:

 

תראו את זה, צחקתי שעות-

 

 

בחיי שכבר הרבה זמן לא צחקתי כל כך הרבה מטרילר של סרט אימה.

זאת יכולה להיות הרפיה קומית מעולה לשבת מיוסרת בבועה הטכניונית.

 

הזכיר לי מאוד את הקטע הזה:

 

 

זאת קלאסיקה למופת!

נכתב על ידי NineLives , 19/1/2007 21:57   בקטגוריות לימודים, משעשע  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BoR|S ב-24/1/2007 00:59



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)