לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

חוויה אנתרופולוגית


(פוסט שנכתב אתמול ומפורסם היום עקב הכשלים המוטוריים שלי בלחיצה על כפתור ה"שמור").

 

כן, למען האמת חזרתי עכשיו ממסיבה כל כך הזויה במועדון תל אביבי טיפוסי למדיי. והכוונה שבעניין - הרבה מאוד ערסים.

ממש לא הסטייל שלי במסיבות/בילויים.

והמסקנה: מדיי פעם צריך לעבור חוויות מתקנות.

 

ואכן כן אני שוב בתל אביב.

 

בתחילת השבוע, כשהחלטתי לסוע לטכניון חשבתי לעצמי "Well, עכשיו יהיה לי זמן ללמוד כמו שצריך. אולי גם ללכת לישון בשעות סבירות..."

תנו לי לספר לכם שזה הדבר האחרון שקרה.

לפרוטוקול אני אציין כמה מהדברים שהיו: היה מפגש משעשע למדיי בהדר עם אנשים שאף לא אחד מהם הכרתי אבל אחד מהם היה טכניוניסט אז הנסיבות מקלות. היתה הפגנת סטודנטים מתישה בירושליים מה שהביא לידי צורך עז בארוחת שחיתות עם חבר'ה מהפקולטה ב BP בחיפה. לא נשכח את הביקור שהייתי חייבת לקלאבר המקומי וגם לא נשכח את הקומזיץ המהולל שכלל את טובי חברי לפקולטה ועוד הרבה אנשים טובים מהקמפוס. היה חם והמרשמלו כל כך במקום!

זהו, אח"כ כבר נגמר השבוע והגיע הזמן למהר לחזור לתל אביב. מתוכננת מסיבת חתונה לחברה מימי הצבא. ביקור חברים בדירה החדשה שלהם במושב. מסיבת יומהולדת במועדון רווי ערסים. ארוחה משפחתית פה ושם. קצת אופניים. וזה עוד בלי להזכיר את יום העצמאות שכבר עומד לו בפתח...

ממש אין רגע דל.

אני ממש אשת מסיבות הוללת.

 

הדבר הראשון והאחרון שהספקתי לעשות בכל השבוע הזה היה לפתוח איזשהו חומר לימודי כזה או אחר... ולמען האמת אני בכלל לא מרוצה.

תכננתי לנוח קצת.

 

אם יש דבר שגיליתי בוודאות השבוע זה שאין מצב בחיים שאני אספיק לעשות את כל מה שאני מתכננת. אני רוצה להספיק הכל. להיות בכל מקום כל הזמן ולהספיק להנות והרבה.

מישהו פשוט היה צריך לרמוז לי מראש שזה לא עובד ככה ולמנוע ממני את עוגמות הנפש.

 

יש לי בעיה נוראית באירגון זמן. שני אנשים שונים אמרו לי את זה במהלך השבוע האחרון וזה נכון, ללא צל של ספק.

 

נתחיל בזה שאני תמיד עושה את מה שיכול לסבול דיחוי אבל את הדברים החשובים באמת אין לי בעיה לדחות. נוסיף לזה את העובדה שבמילא התקופה הזאת היא פצצה בליסטית שלא עוצרת לרגע ונקבל מתכון הרסני לאיחורים והתשה כרונית.

 

שבת בצהריים: הרגע חזרתי מפידול רציני בפארק. זה עושה לי לא מעט טוב לרכב לשם. להגיע למקומות המבודדים בפארק שבהם אין נפש חיה. סוף סוף להרגיש קצת לבד.

הו, זה היה כל כך חסר לי. בחיי, בביקור הקיץ לחו"ל אני כל כך הולכת לארגן לעצמי כמה טראקים מבודדים עם נוף פסטולי. זה בדיוק מה שאני צריכה.

 


אתנחתא קומית מפרכת לסוף השבוע:

 

הפעמים בהם החלטתי לענות את הקוראים שלי עם אי אילו שאלונים מזורגגים ספורים על שתי אצבעות. הנה הפעם השלישית. גלידה יש במקפיא. אני אכבד את עצמי בכמה כפיות נחמדות.

 

את השאלון הדפוק הזה אני, אגב, לוקחת ממנה אחרי קיצוצים קלים. היא עשתה לי חשק. (מזכירה לכם שעניתי על זה אתמול בשעת לילה מאוחרת).

 

 

הנה גם קצת מוזיקה של Django Reinhardt בשביל האווירה-

 

 

 

כללי:

מהו שמך? הגברת בעלת תשע הנשמות.

תאריך לידה: 9.11.85

מקום מגורים: בסופי שבוע בעיר השעשועים שלי, תל אביב, ובשאר הימים במעונות בטכניון.

כמה אחים/אחיות? 4 חצי חורגים קטנים. בעיני רוחי תמיד הייתי ותמיד אהיה בת יחידה.

צבע עיניים: חום בהיר

צבע שיער: חום (מתבלדן).

גובה: 1.63

מנגנת על משהו? לשעבר פסנתר.

על מה היית רוצה לנגן? סקסופון בשביל הסקס, תופים בשביל להוציא אגרסיות ופיקולו כי זה חלום ילדות.

 

השחתה עצמית:

פירסינג וקעקועים: אין.

Well, in fact yesהתנסת בעבר בסמים?

התאבדות: החיים טובים.

עישון: מלוכלך.

 

פרטים אינטימיים:

העדפה מינית: בחורים מסוקסים. אבל הראש שלי יותר מדיי פתוח לחוויות (כך שגם בחורים לא מסוקסים יכולים להשתבץ בהעדפות שלי).

כרגע, מערכת יחסים מועדפת: נפלא שאתם שואלים. זאת שאלה טובה.

עם כמה בני זוג קיימת יחסי מין מלאים? X. כי זה דיי והותר בשבילכם לדעת.

Well, in fact noהאם יש לך בן זוג עכשיו?

 

עוד שאלות מזוויעות:

איזה מגמה היית בביה"ס? אומנות פלאסטית.

החלום הכי קיצוני לקריירה: יתחיל וייגמר ברפואה וסטטוסקופ מפואר...

יש לך ידע נרחב בנושא שלא נלמד במוסד כלשהו? פסיכולוגיה בגרוש ו... אומנות עשיית הכיף?!

קיים מקצוע שאתה לא יודע אבל ממש מעוניין לדעת? איזה מקצוע לא הייתי רוצה לדעת... אני סקרנית מטבעי. ממדעים מדוייקים ועד פילוסופיות ומדעי הרוח.

איזה תפקיד לא היית עושה בחיים? לא הייתי עושה את כל מה שנוגד את הערכים שלי והמוסר הטהור (ונכון לעכשיו אני דבקה לחלוטין בהחלטה הזאת(.

חיה את הרגע? מאוד. תמיד.

מה מתנגן עכשיו? Estradasphere. מעולים. מיד אני משלימה לכם את הפער המוזיקלי הנוראי הזה שיש לכם!

עם כמה אנשים דיברת/מדבר בזמן המענה לשאלון? הרבה יותר מדיי אם תשאלו אותי. חייבת לנתק כבר את הפלאפון הארור.

איזה עוד יישומי מחשב פתוחים? אינטרנט ומסנג'ר.

מה הספקת לעשות היום? וואו, יש לי הספקי חגיגות מטורפים- הייתי במסיבת חתונה ברחובות. משם נסעתי ללינת לילה במושב מדהים ליד כפר סבא לביקור אצל חברים. בצהריים חזרתי לתל אביב כדי להספיק עוד להסתובב קצת במחוזות שנקין. חזרתי הביתה. זכיתי לשעת שינה ואכילה קלילות ועכשיו אני בדרכי החוצה למסיבת יומהולדת סוערת באחד ממקומות הבילוי המשעשעים של תל אביב. מתיש כל עניין הבילויים הזה.

ישנת טוב אתמול? הו כן, לחברים מהמושב יש מיטה נפלאה.

תישן טוב הלילה? מעולה. שינה ערבה ורווית אלכוהול.

 

עוד שאלות כלליות ו... מזוויעות:

מיטת יחיד, זוגית או קומותיים? זוגית רכה למחצה, כמובן.

העונה האהובה: אביב.

צבע אהוב: צבעים כהים והפאטיש, בשביל האופטימיות התהומית, הוא ורוד.

תכונה שמרגיזה: קיבעון  מחשבתי.

התקווה הכי גדולה בחיים שלכם: לחשוף ולהביא לידי ביטוי כל פוטנציאל שחבוי בי.

איפה היית רוצה לגור עכשיו? בדיוק איפה שאני. זאת הבחירה הנכונה ביותר לרגעים אלו.

 

מתי בפעם האחרונה...

יצאת מהבית: הרגע חזרתי.

אכלת: לפני שעה. בין שלוק אחד של בירה למשנהו.

התנשקת: החברים שהרגע נפרדתי מהם יודעים לתת אחלה נשיקות פרידה. ממש אורגיה פרועה של נשיקות.

צחקת: זה התחביב העיקרי שלי. אני מצחקקת בכל רגע נתון.

בכית: אממ... בכי בכי? לפני הרבה מאוד זמן. דמעה זולגת? לפני שבועיים שלושה פלוס מינוס.

אמרת למישהו שאתה אוהבת אותו: אני מאוד אמוציונלית כשאני מתחברת חזק לאנשים. החברים הקרובים שלי יזכו למשפטי "אני אוהבת אותך" או "את כל כך יפה" לפחות כמה פעמים בערב. במובן הזוגי של המילה- עברה תקופה נחמדה למדיי מאז שזה קרה.

מישהו אמר לך שהוא אוהב אותך: אממ... זה יותר קשה. אני מניחה שכנ"ל.

חיבקת מישהו/י: אני מאוהבת בחיבוקים טובים. זה הכי כיף שיש. הרגע נפרדתי מהחברים הקרובים עם לא מעט חיבוקי איכות.

עישנת: שלשום בערב, בקומזיץ שעשינו עם חבר'ה מהקמפוס על חוף הים בחיפה. נרגילה.

שתית משקה אלכוהולי: לפני קצת פחות משעה. לפרוטוקול נרשם פיג'לינג סאוור אחד ובירה אחת טובה למדיי.

השתכרת: גם לעניין הזה יש דרגות אתם יודעים...  הייתי יותר מסוחררת מבד"כ לפני שבוע . להקיא ממש הקאתי רק פעם אחת וגם זה אחרי טלטולים קשים. זה היה בגיל 17.

שכבת עם מישהו: הרגע. Well, הוודאות של העניין הזה הוא בשבילי לדעת ובשבילכם להסתקרן לגביו. חה!

היית במועדון: חזרתי עכשיו ממסיבת יומהולדת לחברה שהיתה באחד המועדונים התל אביביים. היתה חוויה אנתרופולוגית רווית ערסים.

לבשת חצאית: רציתי ללבוש לבילוי של היום בערב. בסוף רכבתי לשם על האופניים כך שחצאית לא היה בא בחשבון. לפני שבוע חנכתי חצאית חדשה. זה לא קורה הרבה.

קנית בגד: חגורה בפוקס בשישי בצהריים.

שיפרו לך את מצב הרוח: מצב הרוח שלי מרומם תמידית. תודה.

 

מי האדם האחרון ש...

ראית: פליפי דה פליפ. היא מקסימה. החברה המושלמת מימי הצבא.  ראיתי אותה עכשיו במסיבה.

חשבת עליו: הג'ינג'ית וואנבי והאם היא תבוא איתי מחר לפארק לפדל קצת באופניים...?! והאם אני בכלל אקום בזמן כדי לראות טיפה של שמש?!

התקשרת אליו: ילדת המסיבה - לאתר את המיקום שלה במועדון.

התקשר אלייך: ילדת המסיבה – רצתה לוודא שאני מגיעה.

...Nextפגע בך: 

שימח אותך:הפליפ הקטן, כי היא מקסימה!

 

היום:

באיזו שעה התעוררת? נכון לשעה זו עוד לא הלכתי לישון מה שאומר שהיום היום אני כנראה אתעורר ממש ממש מאוחר. אני צופה שזה יהיה באחת או שתיים. שזה בעצם כרגיל לתקופה האחרונה.

מה העיר אותך? אני לא מכוונת שעון מעורר לסופי שבוע ויהי מה. אני רוצה יקיצות טבעיות מדיי פעם.

מה היה הדבר הראשון שאמרת? "מה?"

מה היה הדבר הראשון ששמעת? בפעם האחרונה שקמתי זה היה במושב. נפלא להתעורר לקול ציוץ הציפורים ומחרשות החציר. זה הכי כיף בעולם.

מה היה השיר הראשון ששמעת? שמענו קצת Django Reinhardt שעושה מוזיקת סווינג סטייל שנות החמישים בצורה כל כך כובשת. זאת מוזיקת אווירה מופלאה.

מה אכלת? אכלנו חביתה, זעתר, גבינות וסלט... ארוחת בוקר למופת בסטייל המושב.

איזו מחשבה הכי העסיקה אותך? מתי והאם בכלל אני אעיז לעבור לגור במושב?!

מיקום כרגע: יושבת על הפוף בחדר. לפטופ על הברכיים.

 

עוד שטויות שנשאלו:

חג מועדף: ט"ו בשבט. זה חג שכל כך לא מוערך מספיק אצל רוב האנשים. בתקופת ההתנדבות בקיבוץ יצא לי לחגוג שם את החג הזה בצורה הכי מופלאה שקיימת. הזיכרון הזה כובש אותי בכל פעם מחדש.

ערוץ מועדף: בדיוק חגגנו החודש 5 שנים מאז שאני לא רואה טלויזיה. היו ערוצים חביבים בזמנו אבל טלויזיה זה ממני והלאה בתקופה הזאת.

את חושבת שאת יפה? יש בחורה שחושבת שהיא יפה? השאלה רטורית. התשובה גם.

קנאית? ממש לא.

קרציה? להפך.

עקשנית? עקשנית במסווה אבל על מה שחשוב לי באמת אני אתעקש בכוח.

אוהבת את עצמך? כן.

בזבזנית או חסכנית? יודעת לחסוך כשצריך כי אני יודעת כמה כסף יכול להיות נזיל...

איפה היית רוצה לגור בארץ? אני מרוצה מהמגורים בת"א. תודה. יותר מאוחר לעבור למושב?! ייתכן...

למי את מתקשרת הכי הרבה? לחברים ללימודים. צריך להטריד מישהו בעניינים לימודיים, לא?

איזה צלצול יש לך? הוא משתנה בין האנשים. יש לי את Daddy Cool של בוני M ואת Good Morning Starshine מהפסקול של Hair.

איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? אחת מהתמונות שצילם הפסיכולוג שלי כשברקע מודבקת תמונה של ארבעה חברות תל אביביות והחברה החמישית- בר רפאלי.

שומר מסך? אחד מהרגילים של Windows.

את רוצה להיות זמרת? לא. שחקנית? לא. מה יש לכם, אמרתי שאני רוצה להיות רופאה, לא?

אם היתה סדרת ריאליטי והיו מזמינים אותך, היית משתתפת? אם זה היה "הישרדות" אז כנראה שכן, בגלל החוויה שבעניין. כל סדרה אחרת- כנראה שממש לא.

 


 

אגב שאלונים מזדרגגים, עכשיו אחרי ש"פרוייקט ה 100" של יאיר לפיד הופיע ב"נושא החם" של ישרא אין אף סיכוי שבעולם שתראו אותי עונה על זה. אני כל כך נגד הזרם. חה!

 

אבל למי מכם שלא יודע איך לענוב עניבה הנה לכם הנפשה מצויירת לעניין. שלא תגידו שאני לא מחנכת אתכם-

 

 

1) The wide end "W" should extend about 12 inches below the narrow end "N". Cross the wide end "W" over the narrow end "N".     



 

2) Turn the wide end "W" back underneath the narrow end "N".



 

3) Continue by bringing the wide end "W" back over in front of the narrow end "N" again.



 

4) Pull the wide end "W" up and through the loop around your neck.



 

5) Hold the front of the knot loosely with your index finger and bring the wide end "W" down through the front knot.



 

6) Remove your finger and tighten the knot carefully to the collar by holding the narrow end "N" and sliding the knot up.


מספיק ודיי להיום.
נכתב על ידי NineLives , 21/4/2007 23:32   בקטגוריות שאלונים? בעעע, ערב הזוי, תובנות  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-24/4/2007 22:57



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)