לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

משמאלי אוכל, מימיני שיעורים, מקדימה מחשב ומאחורי כרית.


 

כהרגלי בקודש הקמתי לעצמי מבצר על המיטה כשמסביבי מפוזרים למשעי כל מה שבחורה עלולה להזדקק לו. שזה אומר... בעיקר הרבה שטויות מאורגנות בבלאגן מופתי.

 

ענת נהפכת לדיסלקטית- אנקדוטה לסיום השבוע:

 

לידיעת ציבור הקוראים, אני נהפכת לדיסלקטית כרונית ביותר.

 

דיסלקטית שבראש ובראשונה מנסה לתרץ את הכשלונות העתידיים שלה במבחנים המצ'וקמקים של הטכניון... אבל דיסלקטית.

 

העובדה הוודאית היא שאני הרבה פחות מצליחה להתרכז, עושה הרבה יותר שטויות, ובעיקר... כותבת כמו אנלפבתית.

הנה דוגמא:

 

בשיעור גנטיקה שעבר זה לא מכבר דובר על הורשת הגנים ע"י האבא. ואני... שידועה בעיקשות שלי עוד ניסיתי לעמוד בקצב הדיבור של המרצה, להספיק לכתוב בלי להניד עפעף ולהבין את הכל.

הבעיה השכיחה היא שאני חושבת יותר מהר ממה שאני מצליחה לכתוב... או שמא... היד שלי רוצה לכתוב יותר מהר ממה שהיא יכולה... או שמא - דיסלקטית חסרת תקנה.

 

"... הגנים מועברים ע"י אהבא ..."

נכתב באותיות קידוש לבנה במחברת.

 

 

לכאורה שיכול אותיות פשוט, אבל לאמיתו של דבר מדובר בטעות פטאלית שנמנעה. לקראת כתיבת האות ב' שבמילה האחרונה הבנתי שמשהו לא בסדר...

שיכול אותיות זה עוד מתקבל על הדעת אבל המוח שלי, זה שרץ שני צעדים קדימה, כבר רצה אוטומטית להשלים את המילה בהתאם להרגל הפונטי ולכתוב את המילה... "אהבה".

 

הטעות הפטאלית נקטעה ובצדק ע"י פרץ צחוק מתגבר שסיפח אליו גם את הקנדית. היא כבר למדה להבין את ראש "קומדיית הטעויות" שלי.

 

כעת רק נותר לתהות מה פרוייד היה אומר על החלפת המילה "אבא" במילה "אהבה" באופן מקרי שכזה?!

 


 

ולסיכום חינני של הסופ"ש + לפני שיכתב פה פוסט שיכניס אותי למוד רציני קבלו את הסרטן הבא:

 

מדובר בסרטון אינטרנט שהכירה לי פליפי דה פליפ הו אז בימי הצבא נטולי אור השמש.

סיפק לנו לא מעט שעות תענוג ושעשוע לאינפנטיליים:

 

(שיר הפתיחה שמופיע ב- 1:50 או ב- 7:55 הוא שעשוע טהור)

 

 

 

נכתב על ידי NineLives , 30/6/2007 22:18   בקטגוריות אני כזאת גאון קטן, הולי שיט!  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Jarhead ב-21/7/2007 00:00



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)