לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

כהרגלי בקודשי הגהינום


 

היום הרכבתי מערכת לסמסטר הבא ומשום שהרגלי בקודש הוא להעלות אותה לפה ולהתבכיין קצת אתם תאלצו להנהן ולהראות כאילו אתם נהנים. בבקשה:

 


מערכת שעות סמסטר ג

אז במערכת הזאת יש כמה עניינים:

 

1. שואה גרעינית.

 

2. ראשון, שני, רביעי סיוט. בתמורה קיבלתי יום שלישי שהוא אס מנצח.

 

3. פרפורים וסבל רב.

 

4. נאלצתי לוותר על קורס "שפת C" או קורס ספורט חביב אחר לטובת קורס אלגברה, שזכור לרעה מהסמסטר הראשון כקורס אותו לא הצלחתי לעבור. הקטע הוא שלא יהיה לי זמן ללכת להרצאות באלגברה (ההרצאות נופלות על שיעורים אחרים) ואני אאלץ באופן יישומי ללמוד שוב את החומר בעצמי, עם הוידאו של הקורס. לא עניין כייפי במיוחד, אבל אני חייבת לסיים עם העינוי הזה.

 

5. חוץ מזה יש כמה קורסים מאוד מסקרנים כשהמובילים שביניהם, לטעמי, הם המעבדה, מסלולים מטבוליים וביולוגיה מולקולרית. בדיוק בשביל דברים כאלו אני פה.

 

6. יום שלישי יוכרז כיום הבריכה. משמע- 9 בבוקר לקום, לארוז את מטלטלי ולעבור לרביצה ממושכת בדשא של הבריכה לטובת למידה אינטנסיבית ושעשועי שחיה.

 

7. יש עדיין הרבה יותר מדיי דברים נזילים במערכת הזאת. בין היתר אני כמובן צריכה עוד לעבור את המבחנים של הסמסטר הנוכחי ככה שבעצם...

בעצם כל הפוסט הזה מקדים את זמנו והוא סתם מחשבות תוהות וחסרות בסיס מטהפיזי.

 

___

 

 

נושא שעומד על סדר היום - Memo to myself:

 

התבשר לי היום שאני לא אוכל לקחת קורסים מהפקולטה לרפואה במהלך התואר, אפילו לא כקורסי בחירה. אני צופה התעקשות גורפת מצידי בנושא.

אור קטן של תקווה כבה לו פתאום.

נכתב על ידי NineLives , 29/7/2007 21:54   בקטגוריות לימודים  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאונד ב-3/8/2007 10:06



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)