מ' כמו מוות קליני עם פרכוסים למקרה ותהיתם.
חזרתי לטכניון גבירותי ורבותי; מישהי צריכה להתחיל ללמוד כראוי. נתחיל בזה שאותה מישהי צריכה לראות עכשיו בוידאו את כל ההרצאות שהיא פיספסה כי היא היתה עצלנית מכדי להגיע להרצאות...
יאמר לזכות הטכניון שבזכות הוידאו המוקלט הזה הם סיפקו לי שעות צרופות של הנאה בצפייה במותחן הפסיכולוגי המכונה גם בשפת העם "כימיה אורגנית 1 מ".
פינת השעשוע לילד-
והפעם: "התוכלו לזהות בלוגרית מדופלמת?"
הבלוגרית עוטה מסווה אינטלקטואלי. אנא עזרו לחשוף אותה ולהביאה במיידי חזרה לביצת ישרא.
פינת חוסר הטאקט והפאדיחה למרצה-
אגב אותה הרצאה, יש לציין שהמרצה שהוא אומנם ענייני ומעניין למדיי ניכן וידוע בשל חוסר הטאקט המשווע שלו והיחס שגובל בחרפה כלפי הסטודנטים.
מדיי פעם ניתן לתפוס אותו מגיב ברשעות מיותרת.
המקרה הבא שמובא לשיפוטכם הוא טעות פטאלית של עריכת וידאו לקויה.
ניתן לראות בפירוש את המרצה שמבקש להוריד את הקטע בעריכה ואילו החיתוך בוידאו מבוצע שניות ארוכות לאחר אותה בקשה...
הנושא הנידון- NMR, MRI וספקטרום בליעה.
מה שכן, אי אפשר להגיד שהבדיחות שלו לא מתקשרות לחומר הנלמד. לשיפוטכם-
רק למי שלא הבין את הבדיחה שבעניין - ATP זה חומר שהגוף מת בהעדרו והוא מורכב מזרחן. ה"בלנאק" שלאחריו כולם צחקו דאג להבהיר לכולם כי ללא ספק דעתו של המרצה היא שקיימים סטודנטים נטולי פעילות מוחית / מחשבתית.
___
נו, אז אמרתי לכם שלא משעמם לרגע לצפות בהרצאות המוקלטות האלו. שעות על גבי שעות של צחוק טהור ופרפורים בלתי רצוניים באזור עפעף שמאל.
אגב, שמתי לב שבפוסט הקודם הוידאו האחרון שבו רואים את אמנדה פלמר מקפצצת לה הוא אכן ההופעה בה אני הייתי ולשניות מועטות אפילו יצליחו חדי העין להבחין בצל שלי על גב הבחור עם החולצה האדומה משמאל.
מי ישבה בשורה השניה, מי?!
Yeah!