לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אנקדוטת פייסבוק לשעת ערביים


 

חברת הצחוק והשעשועים שלי פה בטכניון הביאה הפעם למחוזות הטכניון פאדיחה שלא תאמן. ואני? אני מהיותי חברה כזאת טובה ומסורה הבטחתי לה שאספר על האירוע קבל עם ועדה כדי שכולם יקראו ויראו...

 

סיפור שהיה כך היה:     (לשם נוחות שונו מעט פרטים)

 

יום ראשון -

ח' (מלשון "חברה משעשעת וכייפית") פותחת חשבון בפייסבוק. היא נורא מתלהבת משלל האפליקציות ומגוון החברים הרחב. היא נשארת ערה עד הבוקר כדי לחרוש על כל דביבון, ערפד ומיצובישי שבאתר.

 

יום שני -

כבר יום שני לעזאזל. כבר יום שני וח'? ח' עדיין מול הפייסבוק.

לקראת ערב היא מחליטה שהגיע הזמן לפתות גם חברים נוספים לאתר המלהיב. המייל נפתח, אצבע קלילה נשלחת ועשרות הזמנות לאתר הארור נשלחות.

היתה נורא עייפה הח' הקטנה; יומיים ברצף מול מחשב זה לא עניין של מה בכך... על כן הלכה לישון; והיא שמחה וטובת לבב.

 

יום שלישי -

ח' שמה לב שמחשבון המייל שלה נשלחו מיילים להרבה מאוד אנשים. היא תוהה מי היו כל אותם מכותבים...

באותו הרגע רתחו המים לקפה של הבוקר. ח' הלכה להכין לעצמה קפה ויחד עם הסיאסטה של הבוקר שכחה לחלוטין מכל העניין התמוה.

 

יום רביעי - שקט.

 

יום חמישי -

ח' מקבלת מייל מאחת הפרופסוריות המוערכות שבטכניון. לשונו הוא כזה: "ח' היקרה, לא זכור לי שאי פעם ראיתי אותך. לא זכור לי שדיברנו ולא מובן לי מדוע אני מקבלת כזה מייל מסטודנטים. לא, אני לא רוצה להיות חברה שלך בפייסבוק!".

ח' הסמיקה, החליפה את צבעי פניה, פעמיים, דפקה את הראש בשולחן מרוב פאניקה וכמעט שפכה את הקפה הקר שעוד עמד על השולחן משלשום.

מה מסתבר?! מסתבר שבקלילות הדעת שלחה ח' את אותה הזמנת פייסבוק לכלל רשימות התפוצה והאנשים שאי פעם היו מכותבים שלה במיילים. מיילים נשלחו לטובי המרצים והמתרגלים בטכניון.

ח' התפדחה נורא מגודל האסון.

 

יום שישי - ח' עדיין מחכה לתגובות שטנה נוספות מקרב המרצים.

 

יום שבת -

אז פחות או יותר אני שמעתי על כל העניין. ישר הסקתי את המסקנה המתבקשת: אם אי פעם אתם מתכננים להתקבל למשרת סטודנט במעבדה או לפרוייקט מחקר כזה או אחר עדיף ש... מראש... לא תירשמו לפייסבוק.

ובלי קשר, בין כה וכה ובכל סיטואציה שלא תהיה... עדיף לא להירשם לאתר השטני.

 

נכתב על ידי NineLives , 9/1/2008 23:19   בקטגוריות משעשע  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-14/1/2008 16:05



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)