לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

על איך כמעט מתתי וחזרתי לחיות בשנית


 

כן, תאמת שהיה אמור להיות פה פוסט על דברים שקרו לפני חודש... על כל מיני בעיות שיניים שכמעט כיסחו לי את הצורה, על אנטיביוטיקה שנצרכה ביגון וכאב ובעיקר על הררי כסף שהוצאו ויוצאו לטובת כיסם המנופח של מחוללי הצרות הדנטליים האלו, אבל כרגע לכתוב על העניין זה כל כך לא מהותי. באמת לא משנה... הנה רק שני איזכורים סימבוליים במיוחד:

 

1. עוד שבועיים יצפו לי שתי עקירות. סימבולי. זה שאני צופה שזה יכאב זה גם סימבולי.

2. הידעתם שנזקי חניכיים הם בלתי הפיכים? כלומר, כשאומרים "יש לך דלקת חניכיים" לא מתכוונים ל"סתם" דלקת... זאת דלקת! משום מה יש לי הרגשה שמרבית האוכלוסיה לא מייחסת לדלקת הזאת יותר מדיי חשיבות. לאחוזים רבים מהאוכלוסיה יש אותה ויחד עם זאת אם ישאלו אותם מה הם עושים בנידון הם יגידו "נו, אנחנו מצחצחים קצת יותר טוב".

אני תמיד חשבתי ש"נו, דלקת... מתישהו זה כבר יעבור... חניכיים זו רקמה יעילה, היא תדע לשקם ולטפל בעצמה", Well מסתבר שזה לא נכון. לא משתקמת, לא מתרפאת ולא בטיח. אין מספיק הסברה לעניין.

על כל פנים, גם זה סימבולי. לפחות תפסתי את זה בזמן.

 

תאמת שהיה אמור להיות פה גם פוסט-יומהולדת לרווחתו של קוויקי, אבל שלא כמנהגי אני אקצר.

 

ביי.

טוב טוב, אם הוא היה לידי הוא כנראה היה מאיים עלי עם עדרי חתולים אימתניים שלופי ציפורניים. סה"כ זה היה אירוע הבלוגרים הגדול ביותר שהייתי בו מעודי. קצת מאיים בהתחשב בעובדה שאת מרביתם רק קראתי עד לאותו הרגע אך יחד עם זאת לא ממש ידעתי איך הם נראים. האירוע היה מאורגן כהלכה ומכיוון שבשר תמיד עושה את שלו אני הייתי דיי מרוצה.

קוויק תמיד משקיע כל כך באירועים שלו, אחת המחשבות היתה שצריך לשכור את שירותיו בקרבת היומהולדת הבאה.

על כל פנים (וזה היה צפוי) התגלתה בפני העובדה המדהימה ש"בלוגרים גם הם אנשים" ואנשים ממש נחמדים למען האמת.

 

מהפרוטוקול האישי: זה שאני חברותית זאת הצגה טובה מאוד. בפועל, ערב שכזה מכלה ממני את כל מאגרי האנרגיות. בפועל הייתי שמחה אם במקום כל אותם אנשים "זרים" היו סבבי החברות הקרובות.. אלו שיודעות בדיוק מי אני ומה מצחיק אותי בכל דקה ודקה. לא יודעת למה דווקא הערב הזה קצת שבר אותי אבל כשיבבתי לי קצת מתחת לשפמוני החתולה שלי בדרך חזרה הביתה היתה לי הרגשה שזו הולכת להיות תקופה שתגרום לי סוף סוף להתפכח ולהבין שאני בנאדם הרבה יותר רגיש ממה שאי פעם יכולתי לדמיין.

אני יודעת שהפסקאות האלו נראות כל כך לא קשורות אבל תצטרכו להאמין לי הפעם כי קשר יש.

 

טוב, בסוף יצא פה פוסט על דברים שקרו לפני חודש.

נכתב על ידי NineLives , 2/5/2008 07:39   בקטגוריות חוויות  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניגמה ב-11/5/2008 00:13



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)