לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

זה סוף שבוע סימבולי


 

תנו לי לתאר לכם בדיוק מה קורה עכשיו:

יום שישי, צהריים. סגרתי היום את תקופת מועדי א' של סמסטר חורף. סגרתי היום תקופה ארוכה, מייגעת וקשה לאין שיעור.

 

בתור תקופת מבחנים זו היתה תקופה ביזארית, כולה ארבעה מבחנים ועשיתי מהם בלאגן יותר ממה שבכלל אפשר לדמיין. מבחינת מבחנים החודש האחרון יחקק אצלי בתודעה כחודש של המתנה מייסרת... תארו לכם חודש שלם לחכות לקליימקס הסיום, ליום שבו כבר תוסר מועקת המבחנים האלו. אני כנראה לא במיטבי כי שני המבחנים שהיו לי השבוע פשוט סחטו ממני כל טיפת חיות.

המבחן הספציפי של היום נתן אקורד סיום צורם. עוד מוקדם לדעת אבל הרגשת ה"בלעע" קיימת. אז ככה יצא שהנה עכשיו אני יושבת בחדר, סתם בוהה בעננים, הרגשת "מועקת המבחנים" שליוותה אותי כל החודש עדיין מכה ברקות וציוץ הציפורים של יום שישי בצהריים (שהוא מהחביבים עליי) לא מרגש אותי יותר מדיי.

מסתכלת מסביב... עכשיו... ממש עכשיו... מסתכלת מסביב ופשוט תוהה. אז מה עכשיו?

מקלחת כנראה יהיה הדבר הסימבולי ביותר שאני אוכל לעשות וגם מזה אני לא ממש אהיה מרוצה.

 

על כל פנים, אני מתכבדת להכריז על החודשים האחרונים כעל החודשים הכי קשים שהיו לי מאז תחילת קורותי בטכניון. לאו דווקא מבחינה לימודית (אם כי הלימודים לא הוסיפו אספקט כייפי) אלא מבחינת אלף מאה ואחת סיבות אחרות, רובן קשורות לקור חום ותקופות מעבר (עם הדגש על הסימבוליזם שבעניין). טווח רחב של רגשות בתקופה קצרה אף פעם לא מפסיק להדהים אותי. אם יורשה לי לומר, ייתכן ובתקופה הזאת למדתי על עצמי יותר ממה שלמדתי כבר הרבה זמן.

אני מוכירה את התקופה הזאת כי כמו שכבר אמרתי בעבר "אני מזוכיסטית של רגשות", ללא ספק בכלל.

 

אין לי הרבה מה להגיד, בחיי. כל התובנות החשובות נכנסו לפרוטוקול וסוף השבוע הזה (זה הדד ליין שהוחלט) מיועד לההתפרקות ושחרור מוחלט.

 

השבועות הבאים לא עומדים להיות קלים יותר, שלא תחשבו לרגע. סמסטר חדש מתחיל, תקופת מועדי ב' שהיא התמודדות עם הבלאגן של מועדי א', שעות לימודים אל תוך הלילה, אבל יחד עם זאת סמסטר חדש תמיד נחקק בתודעה כדף חדש ועם עקירת שיני הבינה שמחכה לי ביום שני זה בכלל סימבוליזם של תקופה חדשה.

חוץ מזה שכאשר סטודנט מן המניין מתחיל לדבר על "דף חדש" וכל הבלה בלה בלה הזה אתם צריכים להבין שכל מה שהוא מנסה לעשות זה רק לאמץ כל דרך אפשרית כדי לעודד את עצמו.

 

הלכתי להתחיל למלא את הדף הלבן והסימבולי שלי.

נכתב על ידי NineLives , 16/5/2008 15:30   בקטגוריות לימודים, תובנות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-19/5/2008 23:33



Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)