לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סימן שהתבגרתי


 

ולפני שנתחיל, הנה משהו שהפצירו בי לשים כדי לשעשע אתכם:

 

 

זה בהחלט תואם להלך הדברים בסוף השבוע המרגיע שעובר על כוחותינו.

 

קו הפרדה כדי לסמן מעבר לנושאים רציניים יותר. נמשיך מיד לאחריו-


 

אני לא מפסיקה להיות מופתעת מהשינויים העצומים והתובנות שאני רוכשת מהרגע שדרכה כף רגלי בשערי הטכניון.

 

עכשיו נגיד בא לי חיבוק. אחד חזק וטוב.

 

סימן שהתבגרתי.

 

___

 

 

עוד עובדה שהיא עניין של מה בכך מבחינתי היא העובדה שלא ביקרתי בתל אביב בסופ"ש כבר מממ... יותר מדיי זמן.

אני זוכרת שבתחילת שנת הלימודים אמירות כמו "אני כבר שבועיים ברצף בטכניון" היו עניין מהפכני למדיי ועכשיו? עכשיו כבר חודש, חודשיים, שלושה ולא מפריע לי גם לא לחזור לתל אביב במהלך חצי שנה נוספת.

והעניין מאוד פשוט; המעבר לטכניון היה כל כך שחרור מנטאלי בשבילי. גרם לי להתבגר ברמות שלא יתוארו.

בכלל, בבית בתל אביב פשוט אין לי את העצמאות והפרטיות הנחוצה. בימים אלו סבתא גרה שם..., והמטפלת של סבתא גרה שם... והתרפות מצויות בשפע. מבחינתי אלו כמובן לא התנאים האידיאליים לגור בהם וגם... טוב... פשוט... התרגלתי. התרגלתי לעצמאות שיש לי בדירה בטכניון. פור גאד סייק התחלתי לבשל, ולבשל טוב. מה יכול להיות רע בזה?

סימן שהתבגרתי. ללא ספק, סימן שהתבגרתי, אבל זה אפילו מעבר לזה... מעבר לזה כי אני מרוצה... ככה שלחזור לתל אביב זה סוג של "הרעה בתנאים".

לא בא לי.

היחידות שעשויות להתלונן הן כמובן החברות התל אביביות הקרובות. הן כמובן לא מרוצות ועוד רגע וכבר ינדו אותי מהברנז'ה התל אביבית שלהן. זה באמת החלק הכי בעייתי מבחינתי בכל הסיפור. את הלונדונית שחזרה לחופשת מולדת לחודשי הקיץ ראיתי אולי פעמיים וגם זה היה בדוחק. הבטחתי לה שנשכור ונראה ביחד את הסרט "Story Of The Eye" שמבוסס על ספרו של ג'ורג' בטאי. אבל בינתיים איפה אני ואיפה תל אביב? איפה אני ואיפה הלונדונית?

 

הסימן שהתבגרנו מופיע כשרואים את מהלך האירועים במהלך סוף השבוע. אחת עובדת פה, אחת עובדת שם, משמרות ערב, משמרות בוקר. אחת נוסעת לירושליים ואחת נמצאת בצפון. לכל אחת העיסוקים שלה. כל אחת תופסת את מסלול ההמראה הפרטי שלה. ואם תשאלו אותי...?! אומנם זה קשה להתנתק משגרה שהתרגלנו אליה אבל אין יותר יפה מלראות איך דברים בחיים תופסים צורה וכיוון.

 

__

 

 

אז לפני שבוע, יום שבת בערב, כרגיל מתחילות לחזור השותפות לדירה לאחר סוף שבוע בבית. הקיבוצ'ניקית חוזרת עם שפע של עוגיות מעשה ידה והשותפה הקטנה חוזרת עם החבר שלה שכבר עשה לו להרגל להביא בירות ולבשל ארוחות שחיטות שיפטמו אותנו עד השעות הקטנות של הלילה.

אותי מפנקים טוב.

יושבת לי במטבח עם כל התענוגות האלו שמסביבי ונהנת לאללה.

 

רק מה שכן... סימן שהתבגרנו. באותו יום שבת ספציפי החלו שלושת הנוכחים הקבועים (הקיבוצניקית, הקטנה והחבר) לנהל לי שיחות על חינוך ילדים.

"אז מה היית עושה אם הילד שלך היה...?" או... "איך היית מגיבה אם הילדה שלך היתה רוצה...?"

והדיון קולח וסוער והקיבוצניקית מתרעמת והחבר מתלבט.... ואני רק חושבת... "וואו, שניה... מה ילדים?"

אל תגרמו לי להתבגר כל כך מהר. ממתי שיחות החולין שלנו הפכו להיות שיחות שעיקרן גידול ילדים? שיחות כאלו לא אמורות להופיע רק בעוד איזה 10, 20 שנה?

 

ענת מתמרמרת.

 

טוב, אם לא ילדים אז לפחות אספר להם בתמורה על חזון החתונה הייחודי שלי.

עוד סוג של התבגרות. עצם העובדה שהנושא הזה בכלל חולף לי במחשבות... אבל הם התעניינו לשמוע ואולי גם אתם. על כן אספר לכם על החזון בראשי פרקים כדי שלא תרגישו מקופחים-

- חתונה זה טקס, לרוב מיותר מבחינתי. נוסיף לזה את עובדת קיום העלויות האקסטרוגנדיות ותקבלו אסון קטסטרופלי לכיס.

- ובכלל, מה הקטע של כל הבחורות שרוצות "להרגיש כמו נסיכה ללילה אחד". התוכלו להפוך את העניין ליותר מגוחך? תודה אבל אני לא רוצה שבעוד איזה 15 שנה הילד הקטן יבוא אלי עם איזו תמונה מערב החתונה ויגיד "אמא, מי זאת?"

- חתונה בימיינו זו הפקה. ממש שואו ביז... ולי? לי לא בא את כל הצביעות הנלוות, ולא בא לי את כל ההתחנחנויות. בא לי קטן ואינטימי. בא לי קצר וקולע. במקום לקחת משכנתא לשם קיום הערב המגוחך תקחו משכנתא ותעשו לעצמכם ירח דבש של כיף ותענוגות בלתי מתפשרים.

אז אני רוצה איזה בית גדול או חצר פרחונית שתכיל מספר מצומצם של בני משפחה וחברים קרובים; ה"דיי.ג'יי" יהיה מערכת הסטריאו; מימין יהיו איזה כמה נשנושים על שולחן מתקפל, משמאל אוכל רציני קצת יותר. אולי אפילו כל אחד מהאורחים יביא משהו. זה יהיה הרבה יותר חוויתי ולבבי והאורחים לא יאלצו בעל כורחם להביא צ'ק על סך 300 שקל כל אחד כדי לכסות את עלויות האירוע המגוחך.

לי תהיה איזו שמלה. לא נראה לי שהיא אפילו תהיה לבנה. היא תהיה קלילה וביתית כדי שתוכל להתנפנף לצלילי מוזיקת הג'אז והבלוז שתתנגן ברקע.

נקנח באיזה כמה ברכות ויאללה לירח הדבש.

 

בחיי שזה מה שבא לי ולא צריך יותר מזה... אבל בינתיים אנחנו נאחסן את החזון הזה בבויידם של הבלוג ונחייה את חיינו כפיטר פנים נטולי דאגות.

 


הגזרה הרומנטית-

 

היום קיבלתי טלפון מהבחור עליו דובר לפני שני פוסטים. הרבה דיבורים של הבנה ושל הכרת תודה. היתה שיחה מאוד אמוציונלית ופילוסופית. בדיוק כמו שאני אוהבת.

כמדומני לא תהיה לנו בעיה להמשיך ולהיות חברים טובים.

ואני מבחינתי חושבת שהבחור הזה הוא אחד הנפלאים מבחינת הגישה האופטימית ומלאת האנרגיה שלו לחיים. מרוצה שיצא לי לפגוש טיפוס שכזה ולהיות כל כך קרובה אליו.

 


 

פינת הקינוחים- פינת ניפוח האגו:

 

הפעם אני חייבת להלל בלוגר מוכשר ביותר שטרח ועשה הומאז' נפלא על פי התמונה שלי שפרסמתי פה למעלה. לא רק להלל אותו על ההשקעה אלא גם על התוצאות היפייפיות...

 

Triptych Nine-Lives

 

 

 

 

רק מה שכן, אני לא מבינה איך זה שאחרי שאני טורחת ועומלת כדי להבהיר כמה שטנית ופאם פטאלית אני עדיין אני מקבלת פידבק של מלאך.

תודה רבה על המחמאה, אני אתאמץ פחות בפעם הבאה ;-)

נכתב על ידי NineLives , 27/7/2007 12:20   בקטגוריות תובנות, קצת אומנות לא תזיק, הולי שיט!  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דאפמן ב-3/8/2007 13:30
 



עזבו אתכם, אל תאכלו אותי עדיין. אומנם בשר אבל עדיין לא בשלה.


 

יום העצמאות בתל אביב – גם אם אני רוצה ללכת לישון מתישהו זה בלתי אפשרי. הרחוב כולו הומה בבאסים, טראנסים ומשחיטי מכוניות קטנים ומנוזלים.

אין צורך להרחיב מלבד לציין את העובדה הפשוטה שטוענת כי אם אי פעם תחפשו את המקום ההזוי ביותר בארץ אני אאלץ להמליץ לכם לבקר בתל אביב ביום העצמאות... המקום בו ה vibe מטורף והאנשים פסיכוטיים.

 

__

 

 

גבירותי ורבותי, התכנסנו פה הערב-

 

גבירותי ורבותי, התכנסנו פה הערב כדי להחליט במקום ענת איזה מעונות עליה לבקש לשנה הבאה. ענת פשוט ידועה בתור בעלת כושר בחירה לקוי מהיסוד ו... אתם... אתם ידועים ככאלו שכל כך אוהבים להגיב. אם כך אנחנו נסתדר מעולה.

 

העניין פשוט. אתן לכם יתרונות וחסרונות, כמיטב המסורת המחושבת שלי, ואתם... אתם תבחרו.

הפרס? ... כן, הפרס, כמובן. הפרס לעונה נכונה יהיה... אממ... האממ... סמיילי חדש ומנצנץ. עודנו באריזת המקור והוא טומן בחובו חיוך שטיבו מעוגן באחריות לשנה.

הולך?

 

מעונות הסנאט VS. מעונות מזרח ישן:

 

תאמת שכל העניין הזה, כמה שהוא יכול להיות פשוט ולגמרי לא בעייתי מטריד אותי יותר מהרבה דברים אחרים עכשיו. הרי על טיב המעונות והאנשים בהם תוכל לקום וליפול השנה הבאה שלי בטכניון.

אני אשכנזיה מחושבת למדיי. אני צריכה לעשות את הבחירה הכי הגיונית והכי שקולה.

 

הנה כמה נקודות בעד ונגד כל אופציה.

 

נתחיל במעונות הסנאט:

 

- מדובר בחדר לשני שותפים (משמע - אין חדר לבד) בעלות של 478 שקלים לחודש.

- עלויות החשמל כלולות ואין צורך בתשלום נוסף.

- המיקום: דיי קרוב להכל. לא זה מה שישפיע על הבחירה.

- האזור יפייפה והבניינים חדשים - מינימום תקלות.

- נקודה חשובה ביותר: אם אני בוחרת את מעונות הסנאט רוב הסיכויים הם שאני אקבל את אותו חדר. שתי שותפות (ביניהן הקיבוצניקית הבשלנית) כבר הודיעו שהן נשארות בדירה כך שאני אוכל להצטרף אליהן ולהישאר במקום שהוא כבר בית בשבילי. מה גם שהשותפות התגלו כמקסימות ביותר. במהלך הזמן שעבר התחברנו מאוד כך שעזיבה תהיה מאוד קשה. עזיבה פירושה לפתוח דף חדש לגמרי וזה, כאמור, סיכון רציני למדיי.

 

 

מעונות מזרח ישן:

 

- חדר ליחיד (כן, כן... הלבד הזה מאוד חשוב) בעלות של 590 שקלים לחודש (הפרש של 110 ש"ח יותר מהסנאט).

- עלויות החשמל לא כלולות ויש צורך בתשלום נוסף.

- המיקום: גם פה המיקום לא משנה למרות שהמעונות האלו יותר קרובים לפקולטה שלי.

- האזור: חביב למדיי.

- כמו שאמרתי, לעבור למעונות מזרח ישן יהיה לפתוח דף חלק לגמרי. יש אפשרות שזה יהיה לטובה אבל תמיד קיימת האפשרות שזה יהיה אסון קטסטרופלי.

 

 

נסכם: סה"כ מה שיהיה יהיה... אני אוהבת לקחת סיכונים אבל אם אפשר שהם יהיו מחושבים אז מה טוב.

הייתרון הגדול שבמעונות הסנאט הוא הרגשת הבית והשותפות שנשארות. הייתרון הגדול שבמעונות מזרח ישן הוא - חדר לבד. שני אלו המהותיים ביותר בשבילי בחיים פה בקמפוס.

(אופציות נוספות למגורים בקמפוס נפסלו עקב מיקום גרוע או עלויות שהן מעבר למה שכיסי יכול להרשות לעצמו).

 

אם תרצו אתם מוזמנים להביע את דעתכם. אני בכל אופן אמשיך להתלבט לי פה ביני לבין עצמי עד הדד ליין של הגשת הטפסים.

 

___

 

 

Next, ענת מתפרסמת ברחבי הוורלד וויד ווב-

 

לפני כמה ימים הפנו את תשומת ליבי לכך שהלינק לבלוג שלי מופיע באחד מאתרי הפורומים שמשוייך לסטודנטים (הפתק הסגול, למתעניינים).

היתה זו לא אחרת מאשר ביקורת נוקבת.

 

עקב היותי חובבת מושבעת של ריבוי דעות אני אפרסם את הלך הדברים להלן:

 

הסיטואציה היתה כזו: באחד הפורומים באתר קיים משתמש (נקרא לו "טוקבקיסט 1") ולו גראווטר זהה לשלי. ההודעה שפורסמה הופנתה אליו וזו היתה לשונה-

הודעה בפורום: "לינק. טוקבקיסט 1 נתפס על חם?"

 

תגובות להודעה: 

           

           טוקבקיסט 1: "שאני אכתוב על רקע ורוד סגול?"

 

           טוקבקיסט 2: "היא סטודנטית בטכניון. אני מכיר אותה".

 

           טוקבקיסט 3: "יפה מאוד מצידה (לא שברור לי מה הצורך בכך) לכלול הנחיות לעניבת

                             עניבה. אגב, אם היא שוקלת להמשיך את המפעל הברוך הזה אז בבקשה

                             לכלול הוראות לעניבת פרפר".

 

           טוקבקיסטית 4: "האמ.. אני לא ממש אוהבת את השפה שלה. לא קולחת במיוחד".

 

אין דבר שאני יותר אוהבת מרצף של דעות טוקבקיסטים. זה העלה חיוך על פניי המיוסרות. עזבו משעשע... זה מחשל, זה מסקרן והכי חשוב אלו דעות חד וחלק בלי התחכמויות.

אני מסכימה לגמרי. אני גם צריכה לדבוק קצת יותר בפוסטים הרציניים שלי ואם אפשר אז גם לחדד את ההומור שעושה רושם שהחליט להתאייד לעבר מקום שהוא קצת יותר רגוע מהמוח שלי.

 

ביקורת נוקבת No. 1 נכנסה לארכיון.

 


 

ולבסוף נקנח בקצת מוזיקה טובה ונמשיך ברצף הפרמיירות (למרות שבשבילי זאת כבר מזמן לא פרמיירה). פשוט כי הבטחתי לסגור לכם את החור נוראי הזה בידיעת המוזיקה:

 

פרמיירה מקוונת (Estradasphere - (chapter 3

 

הלהקה המופלאה הזאת. הו Estradasphere... כיום מייצגת כמעט באופן מוחלט את העדפה העיקרית שלי במוזיקה. היצירות שלהם הם לא פחות מאשר יצירות אומנות מופלאות מבחינתי.

הם ללא ספק מוזיקת רכיבת האופניים האקסקלוסיבית ביותר שאני אוכל למצוא לעת עתה.

 

גם הלהקה הזאת, כמו רבות ואחרות שאני אוהבת, שמים דגש עיקרי על הפן המלודי. אם בדיסק Buck Fever תוכלו עוד למצוא טראקים עם מילים באלבום ה"חדש" Palace Of Mirrors מ 2006 (שהתוודעתי אליו לא מזמן) המילה היחידה שנאמרת היא "הופ" וגם זה דיי והותר.

תחת הקיטלוג המוזיקלי הם נכנסים לז'אנר הפוסט רוק אקספרמנטלי וגם בקיטלוג הזה נעשה להם עוול.

ללא כל ספק הם שונים מכל להקה ששמעתם עד עכשיו. הלחנים המופלאים שולבים בתוכם כל כך הרבה כלים- מגיטרה ועד כינור. באנג'ו, סקסופון ועוד... וזה הרי בדיוק מה שאני אוהבת לשמוע.

אני אוהבת את כל העושר המוזיקלי הזה. אני אוהבת את הייחודיות. הם מצליחים לשלב כל כך יפה בין מוזיקה קלאסית, לקצת רוק כבד. האלבום האחרון הוא בכלל הרבה יותר בסגנון עממי וגם השפעות של מוזיקת גלישה תוכלו לשמוע בין הלחנים שלהם.

 

מה שמגניב זה שהם פועלים עכשיו ולא בעבר הרחוק ורווי הסמים. אי לך ובהתאם לזאת אני חייבת לרשום לעצמי לראות הופעה חיה שלהם מתישהו בעתיד.

 

* * * * * ללא ספק 5 כוכבים בסולם הדירוג המאוד מפוקפק של NineLives.

 

אתם חייבים להתרשם-

(מאוד קשה למצוא דוגמאות ממצות לגדולה של הלהקה הזאת. הסאונד ברוב המקרים נוראי והצילום גרוע ובכל זאת- Run Film -)

 

הופעה חיה ואילתורים - Hunger Strike

 

אפילו הדקה וחצי הראשונות מספיקות בשביל ההתרשמות.

 

 

הופעה חיה - Adaptation of a Violin Concerto

 

 

 

 


 

שביתת הסטודנטים- לראות את זה ואת זה ממש מרגש אותי. כל האקטיביזם הזה עושה

                          לי הרגשה טובה.

                          פספוס. הפעם לא השתתפתי. בהחלט פספוס.

                          גם עוד לא יצא לי לתפוס את החברים והשותפה לדירה שהיו שם.

                          לראות שהפציפיסטיות הקטנות לא הלכו לי מכות עם השוטרים.

נכתב על ידי NineLives , 24/4/2007 23:15   בקטגוריות לימודים, קצת אומנות לא תזיק, משעשע  
130 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-4/5/2007 14:53
 



הרטרו האומנותי האישי שלי


 

מנטרה לחיים: איזון.

טוב, זה לא חדש, חיים מאושרים הם חיים מאוזנים. את זה תמיד ידעתי ושיננתי. פועלת לפי המנטרה ומוסיפה לה פן אישי.

איזון - זה אף פעם לא יקרה; זה הגבול שלעולם לא נגיע אליו אבל תמיד עדיף לשאוף אליו.

 

הקונפליקט הכי גדול בחיים שלי היה תמיד וכנראה שגם תמיד יהיה הדילמה בין הומניות לראליות. זה ההייבט הקטן שלי שדורש את האיזון האינסופי שלו.

כשפעלתי לפי ה so called מנטרה הכל זרם דיי בחופשיות. שילוב של לימודי אומנות והגברת מקצועות ראליים הסתדר דווקא יופי יופי במערכת בתיכון וכולם היו מרוצים.

 

אני מודה שהבעיה היא עכשיו. כשכל אדם בוחר לו את המסלול המנצח והספציפי שלו הוא צריך לעשות בחירה. הבחירה לאו דווקא חייבת להפר את האיזון ויש גם בחירות מוצלחות למדי אני מודה.

הבעיה היא שלא תמיד אנחנו בוחרים את הבחירות המוצלחות, המאוזנות והברורות מאליהן וזה הטבע האנושי.

 

אם הייתי עושה את הבחירה המובנת מאליה כנראה שהייתי מסיימת את הקריירה שלי באיזה ענף פרסום במשכורת מינימלית כמו יתר השכבה הארטיסטית שלי; אבל גם פה לא הייתי שומרת על "טהרת האיזון" ככה שכל בחירה אחרת לא היתה נופלת מקודמתה.

אז אני מחושבת יותר, נכון. בוחרת תמיד את המסלול האתגרי ביותר ולא מוותרת. אבל איפה זה מוביל אותי לאיזון הנחשק?

Well, זה לא מוביל, אל תשלו את עצמכם!

אז התקבלתי לטכניון. יופי. אני אלמד מקצוע ראלי. יופי. זה האנטי-תזה המוחלט לבוגר תיכון אומנותי תל-אביבי,

"לפחות אני בטוחה שאני לא אפגוש אנשים מהשכבה במהלך עוד התרוצצות מיוסרת בקמפוס", אני משתעשעת בעוד אחת משיחות החולין עם החברות הטובות.

 

אם נחזור למנטרה, זה הדבר שאני הכי לא מרוצה ממנו בבחירה הנוכחית. אומנם תקופת הלימודים פה מוגבלת לשלוש שנים פלוס מינוס אבל זו תקופה אינטנסיבית, אינטנסיבית מספיק עד שכבר בשבוע הראשון לקורס הקדם המחשבות שלי התחילו לנדוד למעוזות האומנות והיד? היא התחילה לקשקש במרץ במחברת.

השכן לשולחן ואני משרבטים קומקסים ושאר שטויות ואני, שפתאום שמה לב, מגלה את החלל שכל כך היה לי חסר מאז סיום הלימודים - האומנות אהובתי.

 

הלונדונית שלומדת אומנות עכשיו בלונדון, רק צריך לציין, כבר משתגעת ממני - "ענת, עוד פעם את מנסה לדחוף לי רעיונות הזויים לעבודות? זה הרעיונות שלך, תעשי איתם את משהו..."

והמוזה מתפרצת אי שם בפנים, מאז תקופת התיכון היא לא שוחררה כמו שצריך.

עומדים להם שלושה בדים, עם רעיונות ורישום ראשוני מוכן. מוכנים שכבר ישקיעו בהם ויגעו בהם כמו שצריך...! ורק הצבעים כבר מתייבשים...

 

אני מניחה שעד עכשיו זה לא היה התזמון המושלם. אולי החלל (הריק) לא היה מספיק גדול ואולי העיסוקים האחרים התישו ודחקו את ההבנה לפינה אבל עכשיו, יותר מתמיד.........

הוצאתי את מחברת הסקיצות הישנה מהארון.

 

התחלה.

 

זה יום טוב להתחיל לאזן?

 

___

 

 

דפדפתי קצת באותה מחברת ישנה והחלטתי לשתף בדוגמאות ישנות ולא מייצגות. מפה החשק רק יכול לגדול:

 

 

רישום בטושים ועפרונות צבעוניים

 

 

   רישום עירום

אם תהיה דרישה אני אשקול לצרף עוד.

 

טוב, טוב, נסיים את היום המתיש רוחנית הזה בעוד כמה מפרי עטי. וזה לא יהפוך להיות הרגל!

 

 

אז דיברנו על מחברת הסקיצות. רישומים זה רוב מה שמופיע בה.

באותה תקופה התעסקתי הרבה בבכלל להבין מה הסגנון שלי והכי חשוב- איך להביא לידי ביטוי את מה שעובר לי בדימיון.

 

 כמו בזה למשל שהיה הראשון שבו גיליתי את נפלאות ההבעות ותווי הפנים:

(קצת נקטע בצילום אני שמה לב עכשיו...) 


רישום בעיפרון

 

ביום שישי אחד סיגלתי לעצמי מנהג שהיום אני כל כך נחושה לחזור אליו: יום שישי, עיתון סוף השבוע ביד. מחפשת אחרי עט ומוצאת טוש. טוב. טוב מספיק בשביל לפתור את התשבץ. כל מה שקרה אחר כך הוא כבר היסטוריה. היסטוריה שהותירה אחריה אוסף מכובד של אילוסטרציות שכאלו.

בלי מחיקות, רק צביעה קלה, אינטרפרטציה שלי, הדבר הראשון שעבר לי בראש בדפדוף של יום שישי.

 


רישום מהיר בטוש כחול


 

והאחרון, זה שישרא לא ראוי לו (השראה- ספר אומנות ישן):

 


עירום במגבת

 

הרגשה: מספיק ו-די.

כי הגיע הזמן להעביר לדף חדש, תרתי משמע.

נכתב על ידי NineLives , 1/11/2006 14:49   בקטגוריות קצת אומנות לא תזיק, תובנות  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-3/11/2006 20:21
 




דפים:  
Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)