לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

'Still Kickin


 

אז לשם העדכון, אחרי אותו שבוע דיי נוראי שסוכם בפוסט הקודם. היה סופ"ש מאוד מרגיע - חברים, אופניים והמון שלווה נפשית. בדיוק מה שהייתי צריכה באותו רגע. הצורך שבחברים קרובים שיודעים לנחם ולהרגיע בעת צרה אף פעם לא מפסיק להדהים אותי.

על כל פנים, סופי השבוע האחרונים בכלל היו נפלאים - ארוחות ואירועים לבבים השאירו את ענת מסופקת, מרוצה וטובת לבב. היפ היפ הורי, ענת חזרה לעצמה.

 

זהו. עדכון בשני משפטים. התקופה הנוכחית מלחיצה להפליא ככה שאפילו זמן מחשב ראוי אין לי. את המנהג הקבוע של צפיה בפרקי חברים יחד עם הקפה של הבוקר זנחתי לטובת בהייה בגליונות תרמודינמיקה להגשה דחופה ואת הרגל הדפדוף ברחבי הבלוגיאדה נאלצתי לנטוש לרווחת מס' שעות שינה סביר.

יחד עם זאת, אין פלא שדווקא בתקופה הנוכחית יש לי הכי הרבה דברים לספר - דילמות, לחצים, סיטואציות מזדמנות.

 

התחייבות לעצמי- בראש ובראשונה צריך לכתוב ולספר על החיים בדירה ועל מהות חיי השותפות. עניין שכבר מזמן עומד על הפרק, לא זכה לדגשים הראויים והוא משעשע למדיי.


 

יחי הרפרנס, לילה טוב.

 

 

נכתב על ידי NineLives , 5/2/2008 01:52   בקטגוריות חברים, מוזיקה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניגמה ב-23/2/2008 18:11
 



איפה אני ואיפה ללמוד...


 

אתמול המשיכה סגאת המסיבות ההוללות.

בחיי שעכשיו נשארת תקפה בעיקר שאלה אחת תהומית: איפה אני ואיפה ללמוד?

 

אבא אמר שבזמנו, בימי האוניברסיטה שלו, הוא היה מביא בכל סוף שבוע תיק מחברות ושיעורים שצריך לעבור עליהם. הוא היה קורא לאותו תיק "תיק מצפון" כי תמיד הביא אותו אך מעולם לא נגע בו.

טוב.

הכחשתי בכל תוקף קשר כלשהו ביני לבין המצפון.

אני אחראית - אני סטודנטית בטכניון.

אני את השיעורים שלי אעשה!

___

 

אז אתמול הלכנו ברינה ובששון לעוד חגיגה הוללת. ושוב, גם כאן הסיבה לאותן חגיגות בכלל לא מוסברת ולא הגיונית בעליל, אבל היתה חגיגה וזה מה שהכי חשוב בדיעבד.

 

אחרי הפרמיירה הקודמת, אני גאה להציג:

 

 

פרמיירה מקוונת (Boom Pam - (chapter 2

 

 

טוב, את הלהקה הזאת אני מכירה. מכירה אבל לא דרך האמצעים הנכונים; כי להיט עממי ברדיו, מסתבר, ממש לא משקף את הרוח שמתכוונת הלהקה להשרות.

הג'ינג'ית וואנבי אמרה "הם מופלאים" וכך מצאנו את עצמנו כולנו, הולכים לכיוון מופע ההשקה של הדיסק החדש שלהם.

אני סומכת על הטעם שלה

וכך המצב גם ימשיך להיות.

 

אז כידוע אני חובבת של כל מוזיקה שנתפסת בעיני כמיוחדת. אומנם הגדרה מסובכת שבעצם לא אומרת הרבה אבל התוודעתי לעובדה שבום פם, להקה ישראלית חדשה ודיי מרגשת, מתאימים בול למשבצת שלי.

כבר הרבה זמן שלא ראיתי הופעה כל כך אנרגתית. הקהל היה בשמיים; קופץ ורוקד לצלילי המוזיקה הצוענית, בלקנית, מזרח תיכונית שהלהקה הזאת יודעת להפיק כל כך טוב.

סוף סוף להקה ישראלית שיודעת להתעלות על עצמה במוזיקה שכוללת, לשם שינוי, מעט מילים אבל טאץ' מלודי הרבה מעבר למצופה.

 

איזו אקסטזה. התחדשתי לי בדיסק החדש והמאוד אתני שלהם שנקרא כשם הלהקה Boom Pam.

 

* * * * * 5 כוכבים (מינוס) בסולם הדירוג המאוד מפוקפק של NineLives.

(מינוס בגלל הספק הקל שהלהקה הזאת עלולה ביום מן הימים להפוך לעוד להקת להיטים מזרח תיכונית אומללה ואז תצא לחלוטין ממה שאני מכנה "הטעם שלי").

 

הנה כמה דוגמאות ויזואליות:

 Run film-

 

קטע ערוך מהופעה בבארבי תל אביב- השיר נקרא "Wedding song"

 

 

 

רק נציין שאני תמימה ובמסרים של הקטע הבא אני לא תומכת אבל חייבים להודות שהקליפ מדהים-

 

 

___

 

איפה אני ואיפה ללמוד?!

אני חוזרת לטכניון. עכשיו כבר יודעת שיש לי מצפון.

בתיק עם השיעורי בית לא נגעתי ואם ככה המצב סביר להניח כי אותו תיק הגיע למחוזות תל אביב רק בגלל עודפי מצפון.

נכתב על ידי NineLives , 11/11/2006 18:30   בקטגוריות לימודים, מוזיקה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-27/4/2007 01:33
 



עדכון משדה הקרב


 

הודעות לציבור הגולשים:

 

הים יהיה גבה גלים ותנשב רוח דרומית מערבית.

 

...

 

או במילים אחרות- יש לי עדיין בעיות מחשוב קלות עם האינטרנט בטכניון שלא הצלחתי לפתור בעיקר בגלל העדר זמן פנוי.

את הפוסט הבא כתבתי בתחילת השבוע, רגע לפני שגיליתי שבעיות המחשוב מעצבנות במיוחד.

רגע לפני שדפקתי על המקלדת בעצבים והלכתי לשתות קפה.

 

הוא מעודכן נכון ליום שני האחרון, ראו הוזהרתם.

 


 

עדכון משדה הקרב:

 

תת כותרת:  בוקר טוב עולם - צעדים ראשונים בבקיעה של ענת מבועת השוק הטכניוני.

 

העדכון הראשוני יהיה חייב להיות "זהו, התחלנו".

בשבועות האחרונים שלפני התחלת הלימודים הייתם יכולים לשמוע אותי מתבכיינת בכל רגע פנוי על כמה אני כבר רוצה שהלימודים יתחילו וכמה שנמאס לי לחכות. אומנם אני מזוכיסטית לא קטנה אבל המניע העיקרי לקיטורים היה בעיקר הרצון של "להיכנס לשיגרה", להתחיל כבר משהו וודאי וברור, להבין איפה אני נמצאת או אם תרצו למצוא לזה שם יותר הולם תוכלו להשתמש גם ב- "הרצון... לצאת כבר מהשוק!"

כבר רמזתי פה ושם שאני שונאת שינויים מהפכניים ותקופות מעבר ככה שהמקרה הזה לא היה שונה מקודמיו ונו, אתם כבר צריכים להתחיל לקרוא אותי כמו ספר פתוח. עד כדי כך אני צפויה.

 

ומעניין לעניין - זהו, התחלנו.

 

יום ראשון: שנדבר בכלל על היום הכוון? לא, הוא היה מיותר לחלוטין. הפעם הראשונה אולי שבה הבנתי שאני בכלל לא מצב גרוע. כבר יודעת להתמצא ממש טוב בשטח, בקיצורי דרך, בקונטצ'ים טכניוניים ושאר שטויות. מתחילה להבין מה כל הקטע הזה של מה שמכונה "אקדמיה".

החברים לפקולטה, עכשיו הם בשוק - זה בטוח!, מתקשים עוד למצוא את המזנון ואני? מתנחמת, נו מה חשבתם?!

יום מבוזבז... - אז אם ככה זה חייב להיות צעד ראשון ביציאה מהשוק, אותו שוק שכל כך ציפיתי שיגיע ויפתיע. יופי, נקודת פתיחה טובה.

 

יום ראשון באמת: רעידת אדמה קלה מנענעת ומאיימת לנפץ את הבועה של ענת.

יום ראשון כמו כל הימים הראשונים בתחומים חדשים הוא יום אינטנסיבי. אינטנסיבי לא רק מבחינת שעות הלימוד וההיכרות עם צורות חדשות והרבה יותר מהירות של לימוד אלא גם ובעיקר אינטנסיבי מהבחינה הנפשית.

זה יום שבו אדם צריך לסגל את כל היכולות האינטלקטואליות שלו ואת כל יחסי האנוש הטובים שרכש במהלך חייו ולנצל אותם בצורה האידיאלית ביותר. ובעצם, לא מדובר רק ביכולות אינטלקטואליות אלא, וזה בעצם ההגדרה היותר כוללת למה שאני מרגישה, אדם צריך ממש לאמץ את כל ששת החושים שלו, לאלף אותם ולהביא אותם למצב של תפקוד מקסימלי. ממש עניין של הישרדות ראשונית מבחינתי.

 

בטכניון, ככה למדתי, אסור לפספס רגע כי ברגע אפשר לחוות עולם ומלואו.

 

כן, זה בדיוק מה שמנחה אותי כרגע בניסיון שלי להתגבר על כל הלם שלא יהיה ובכל זאת להישאר שפויה. אז צריך להכיר אנשים חדשים וליצור רושם טוב. צריך ללמוד להכיר את האופי של כל הרצאה, כל מרצה, כל מתרגל, כל מקצוע ולהבין אם בכלל כל האיפיונים האלו מתאימים לי. ואם לא? אז מה מתאים לי? ואיך ליצור לעצמי את הסביבה הלימודית הכי טובה. צריך להיות קשובה לעצמי ולראות מתי אני מגזימה ומתי ואיפה נקודות החולשה של עצמי. בכלל צריך לאמץ הרבה יותר הקשבה.

 

צריך זמן. יותר נכון, צריך יכולת ניצול טובה של זמן - זאת היכולת שאותה אני מגדירה כחוש השישי והבלתי מעורער שכל סטודנט בטכניון חייב לפתח.

רק יומיים עברו ואת הצורך שבחוש מפותח שכזה לא קשה לראות (אפילו ניצול יעיל של הזמן במעבר בין שיעור לשיעור הוא מהותי וזאת אלא אם כן סטודנט באמת מעוניין לשבת על הרצפה או לעמוד במשך כל ההרצאה).

צריך זמן גם במובן של לתת לזמן לעשות את שלו. גם פה צריך למתוח את הזמן אבל הפעם זה יהיה מתוך הידיעה שלא הכל קורה ברגע אחד. לדברים יש את הדרך שבהם הם מתרחשים כי בכל זאת יש פה תהליך חדש של התרגלות וסביבה חדשה ככה שלא צריך להסיק מסקנות חפוזות אלא לתת לזמן לעבור בלי להילחץ מזה וזאת, בלי ספק, תהיה אחת העצות החשובות ביותר שאני אוכל לתת לעצמי.

 

יום שני: היה הרבה יותר טוב. גם התחלתי מאוחר ככה שעם היתרון הזה לצידי בכלל הייתי בשמיים.

___

 

אז מה היה:

 

1. היתה הפגישה המיוחלת עם השותפות-

מסקנות: 5 שותפות, אחת מהן קיבוצניקית, שתיים מהן אתודעיות, שלוש מאיתנו שנה שניה ושלוש בשנה הראשונה, שתיים רוסיות, אחת מסורתית... טוב, זה יוצא קצת יותר מחמש בספירה שלי אבל העיקרון הפשוט הוא שביחד אנחנו ממש הכל מהכל... מממ... שזה בערך המתכון הבטוח לקטסטרופה מושלמת.

גם כאן ממש אפשר לראות איך שהזמן עושה את שלו כי אם ביום הראשון ממש לא הרגשתי שייכת אז עכשיו העניינים מתחילים קצת להתרכך ולהיפתח.

השותפה שבחדר שלי, אגב, היא הרוסיה השתקנית. מסקנה: הו יופי, הנה שוב אני ומזל הנאחס שלי.

צעד נוסף בדרך לציאה מבועת ההלם - "ההתאקלמות הסופית בדירה", שעכשיו אני כבר ממש יכולה להיות אופטימית ולהגיד שאני בדרך הנכונה להגשמת המטרה.

 

2. היו עמידות בזמנים (עד עכשיו)- כי זה הפגם הנוראי שלי.

 

3. היו הרצאות ותרגולים-

מסקנות: אז בחיי שאני מרגישה שאם לא הייתי לוקחת את אותו קורס קדם במתמטיקה שדיברנו עליו בעבר הייתי מאבדת את עצמי. אם נגדיר את זה יותר טוב: שליש מהמרצים גרועים, השליש השני גרועים אפילו יותר והשליש השלישי... טוב, אני ומזל הנאחס שלי כמובן שלא נחתנו על אלו ככה שאותם אני בכלל לא מכירה.

עם הקורס במתמטיקה והידע שלי בשאר הנושאים האחרים אני עוד מצליחה לעקוב ולהבין דיי טוב אבל בחיי שאני מרחמת על הסטודנטים הטריים באמת שצריכים להתמודד עם כזאת כמות חומר אדירה וריצה מטורפת בחומר שמועברים ע"י מרצים הזויים בעליל (כמובן שיש יוצאי דופן אבל אנחנו הרי אוהבים לקטר ובזה אנחנו טובים, לא?).

אז המסקנה מכל זה היא שצריך לעשות אירגון מחדש של רוב המערכת. לעבור למרצים מנוסים יותר ולמתרגלים קצת פחות לחוצים. צריך למצוא את הסביבה הלימודית שתתאים -לי-!

 

4. היו גם דברים מדהימים- כמו למשל החוויה הראשונה של למידה באולם יחד עם עוד 500 תלמידים או כמו למשל הקורס ב"זואולוגיה" שהתגלה כחוויה כייפית ומשחררת במיוחד אחרי יום עמוס מטריצות ושאר אינטגרלים.

 

5. היו גם הפסקות- מועטות, אבל היו. רובן נוצלו לריצה בין הבניינים או בחיפוש אחר מקום פנוי בקמפוס להתיישב בו לאכול (מה שלא השאיר בכלל זמן לאוכל עצמו).

 

6. היתה ענת אחת שדווקא התמכרה ללימודים (ומצאה את עצמה מקשיבה בזמנה הפנוי להרצאות מוקלטות ב"אימיונולוגיה"?! וגם לדברים קצת יותר רלוונטיים). 

מאמצת לעצמי לאט לאט את הגישה הטכניונית הרווחת שטוענת שאם יש זמן אז "למה לעזאזל הוא לא מנוצל ללימודים?" ואם אין זמן אז "למה לעזאזל לא הספקתי ללמוד יותר?"

 

אני עדיין לא מאמינה שעברו רק יומיים. יומיים שהספיקו להעביר אותי דרך כל כך הרבה חוויות והתנסויות ראשוניות. זאת תחושה ממכרת החוויתיות הזאת.

ואם ככה אני מרגישה אז...

 

אי אפשר שלא לחשוב שאני עושה בדיוק את הצעדים המתאימים כדי לצאת מהשוק הטכניוני.

 

___

 

 

בערך עכשיו אני נשברת מהכתיבה. להזכיר שמחר אני לומדת, יום חדש וצפויה לא פחות עבודה מהיום.


 

"סוף עדכון".

 


 

הנה אני מכבידה על מוחכם המיוסר כבר ככה בעוד מידע חסר תועלת, אבל את חלקכם הוא יכול לשעשע so, what the heck-

___

 

את יום האתמול (חמישי בערב אם תתעקשו לדעת) בליתי בחגיגות לרוב, שהסיבה להן בכלל לא מוסברת ולא הגיונית בעליל, אבל היו מסיבות.

מסיבה אחת, ליתר דיוק, רווית סקס סמים ורוק'נ'רול וכל הנספחים הנלווים שבאים בד"כ בצורת אלכוהול.

הידיד האמריקאי מהתקופה ההוללת והכֹה נוסטלגית בקיבוץ אירגן מסיבת Halloween ומי כמוני שמחה להיתקל בפרץ הנוסטלגיה המרגש הזה.

היו קוביות ג'לי רוויות רום

והיתה ענת אחת שנהנתה בעוד ערב הזוי

אך למרות הפיתויים נשארה מהוגנת במידה המתאימה והמתקבלת על הדעת.

("ענת עכשיו הרבה יותר מחושבת. כמובן, היא סטודנטית בטכניון!")

___

 

ולסיום מתווסף הקטע האומנותי הסוגר-

הנה מישהי שצריכה לקבל את מלוא הקרדיט שמגיע לה על היותה כזאת מוכשרת, אינטיליגנטית ורבת יכולות. היא המוזיקאית המהוללת.

קבלו אותה בקטעי נגינה מובחרים בסשן של ההרכב:

 

#1 קטע ראשון.

#2 קטע שני.

#3 קטע שלישי.

 

מוזיקת מרעננת שהיא בלי ספק המתכון המושלם לסיים איתו שבוע ארוך ומתיש.

נכתב על ידי NineLives , 10/11/2006 17:30   בקטגוריות ערב הזוי, לימודים, מוזיקה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-11/11/2006 01:54
 




דפים:  
Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)