לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אפיזודה חולפת


 

כותרת משנית: הו שלוווום, נזכרתם לבוא לקרוא... הרגע מחקתי את שלל הפוסטים של חודש יוני.

 

 

ללא ספק חודש יוני יזכר לדורותינו כחודש בו ענת לא עמדה בהבטחותיה (ולא פירסמה פוסטים).

טוב...

זה בעצם נכון תמיד.

 

דרוש ניסוח מחדש.

 

ללא ספק חודש יוני יזכר לדורותינו כחודש בו ענת הבינה שאין מצב שהיא יכולה לבסס את החיים שלה מסביב למסך מרצד שעל גביו מגוון סיפורים על חייהם המרתקים של אנשים רנדומליים.

__

 

Well, רבים יקראו לזה גמילה ללא גמילה ויטפחו לי על השכם למשמע הגילוי המזהיר, אבל יותר מדיי מכם דווקא הפצירו בי לעדכן... הנה מגוון ציטוטים שאספתי במהלך השבועות האחרונים. נראה אם תצליחו להתאים את הציטוט לאדם המתאים:

 

אלמוני מס' 1- "למה את לא מעדכנת?"

 

אלמוני מס' 2-

   "ענת יא זונה, תמותי. למה את לא מעדכנת? את יודעת שאני חיה על הבלוג שלך יא לסבית! תעדכני".

 

אלמוני מס' 3-

   "תגידי, מה נסגר? איפה כל תמונות החזה שלך? העם דורש פוסט חדש!"

 

אלמוני מס' 4- "את חיה?"

__

 

 

יש לציין שבמהלך השבועות האחרונים עסקה האוניברסיטה בעיקר בדבר אחד והוא - להפציץ אותנו במטר של גיליונות הגשה ותרגילים פסיכוטיים.

ואני? אני למדתי שכדאי להשקיע קצת יותר.

 

בקטנה קצת יותר...

 

בלי להניד עפעף אני אוכל להגיד שהסמסטר הזה הוא טוב פי אלפי מונים מהקודם. רמת העניין עלתה והקורסים מעשירים אותי ברמה שלא תתואר. גם רמת הלחץ והקושי עלו, מה שהפך פסיכופטית שכמוני למרוצה אפילו יותר... מהסמסטר הזה אני אוכל לצאת מושכלת, בוגרת ומחושלת הרבה יותר.

 

מלבד זה יש לציין שהשבועות האחרונים טמנו בחובם לא מעט אירועים שראוי ואף צריך היה לכתוב עליהם. לא מעט אפיזודות של חוסר ודאות וטלנובלות רגעיות שאני בטוחה שהייתם יותר מרוצים לשמוע עליהן... ואל דאגה, אם זה תלוי בי אתם עוד תשמעו עליהן. רשימת ה"נושאים שצריך לכתוב עליהם" כבר משתוקקת להתרוקן טיפה.

__

 

יופי. ועכשיו כשסיימנו עם ההתבוססות הזאת במיץ של שליפת התירוצים אני יכולה להרשות לעצמי ללגום מקפה התענוג שלי.

<לגימה תאוותנית>

__

 

 

בשביל לפתוח את שובי לעולם עדכוני הפוסטים בקול תרועה הנה ההרגל שאני כל כך אוהבת. והפעם- פרסומת מרעננת:

 

 

__

 

 

ענייני מעונות-

 

את הפוסט הזה אני מקדישה בראש ובראשונה לענייני קמפוס למרות שיש לא מעט דברים אחרים לכתוב עליהם. בוא נודה בזה - חיי סובבים סביב החיים האוניברסיטאים בתקופה זו כך שכל עדכון אחר הינו פחות בחשיבותו.

 

זוכרים את ההתלבטות הזאת?

 

מאז הגשת הטפסים אומנם עבר הרבה זמן אבל היום יותר מבכל זמן אחר אני דווקא מתחילה להצדיק את ההחלטה שהתקבלה בסופו של דבר.

יש לציין שעל הטופס התנוסס לו לו עיגול רחב מסביב ל"מעונות מזרח ישן" ושההחלטה התקבלה בדקה ה- 99 (כהרגלי בקודש).

 

ולא, תאמת שהשותפות מקסימות ולבביות כהרגלן והייתי שמחה עדיין אם היינו ממשיכות לגור ביחד גם בשנה הבאה אבל העובדות הן כאלו שהן עשו את ההחלטה שלהן, אני עשיתי את ההחלטה שלי ודרכינו יפרדו.

אני לא רואה את זה כצעד הרסני. בראש ובראשונה אני יודעת שהקשר הסטודנטיאלי בניינו ישמר ושמסורת ארוחות ימי השישי המשותפות תימשך (לפחות בעניין הזה אני מקווה לא להתאכזב). בנוסף, אין טעם להתמרמר. כל שינוי סביבה הוא חוויה כך שלפתוח דף חדש יכול להיות לא פחות מאשר אירוע מהנה.

במהלך ההיכרות שלי עם שלל האנשים שחיים בקמפוס למדתי שהסיכוי להכיר אנשים שלא חושבים כמוני ושואפים את אותן שאיפות שלי הוא קטן מאוד. אם כך לא פלא שכל כך קל לי ליצור פה חברויות חדשות.

 

כרגע מזרח ישן מרגיש לי כמו האופציה שתתן לי להרגיש יותר נינוחה וביתית... ואם אבא הוסיף ואמר שהעלויות נשמעות לו לגיטימיות... אז הכל בסדר.

נותר לי רק להסתקרן ולצפות למה שעתיד להיות.

 

__

 

 

ניתוחי זאולוגיה-

 

תאמת שהנושא הזה עומד לי על קצה הלשון בכל רגע ורגע נתון ביממה. תנו לי להזכיר לכם במה מדובר: רטרוספקטיבה (תמצאו את העניין המדובר תחת הכותרת "האתגר הטוב הבא").

 

אז כן, בערך לפני שלושה שבועות הגענו לשלב המרתק של אותה מעבדה. השלב בו אנחנו, כסטודנטים מתחילים, מנחתים וחוקרים חיות שונות כדי להבין יותר לעומק את הרקע התיאורתי.

היו שתי מעבדות בהן כל זוג ניתח כריש ובמעבדה האחרונה- צפרדע.

 

תנו לי לספר לכם שהחוויה שגלומה בעניין היא לא תתואר בחשיבותה לגבי. אני לא מצטערת לרגע על שהגעתי למסלול הלימודי הזה כי מבחינה לימודית מדובר ללא ספק בקורס הכי אפקטיבי שעברתי במוסד הזה. בפרט, בשלושת השבועות האלו למדתי יותר על מהות החיים והיופי שבהם מאשר בהרבה זמנים אחרים.

אז כן, החוויה היא קשה. היא קשה מבחינת ההתעסקות באיברים פנימיים והתמודדות עם מראות שנויים במחלוקת אבל יותר מהכל היא קשה מהבחינה המוסרית.

לא פשוט היה לראות את המרצה האחראי נכנס בנונשלאנטיות עם צרור צפרדעים מומתות בידיו ושואל את המדריכה "תגידי, אז כמה צפרדעים אתם צריכים פה?". לא פשוט היה גם לראות את שיירי הכריש המבותר לאחר שפירקנו לו כל פיסה ופיסה בגוף.

 

בפסקאות הבאות אני ארצה לפרט קצת על הדברים שראינו ושנגעו בי בצורה החזקה ביותר. ייתכנו תיאורים קשים ופולשניים כך שמי שמעוניין להמשיך לישון בשלווה מוזמן להפסיק לקרוא עכשיו.

 

מעבדת כריש- המעבדה בה כולי התמלאתי ב"מיץ כריש":

 

מעבדת החיתוך (הרציני) הראשונה והמסריחה ביותר. יש לציין שהחלוק שלי עדיין מלא בכתמים צהובים אותם אני מכנה בתוקף כ"מיץ כריש".

 

היופי בכריש הוא שהוא גדול למדיי. אני ושותפתי לקצבות קיבלנו כריש זכר באורך של 40 עד 50 ס"מ. כשפתחנו אותו והתבקשנו לאתר כל פרט במערכת העיכול, למשל, התפלאתי לראות כמה הכל יושב שם בדיוק במקום. בדיוק כמו שלמדתי.

"הנה הלוע, הושט, שלושת אונות הכבד, הקיבה הקרדיאלית, הקיבה הפילורית, שריר השוער, התריסריון, הלבלב, הטחול, המעי הדק, המעי הגס, הבלוטה הרקטאלית..."

הכל פשוט היה שם והיה כל כך קל לאיבחון.

כל כך כיף היה לי לגלות שסוף סוף אני מכירה את כל האיברים האלו. בדיוק מה הם עושים, איך הם מתפקדים ואיפה לעזאזל הם ממוקמים ביחס לשאר. אתם כמובן לא תתפלאו לגלות שמידע מסוג זה הוא המידע הענייני שהכי מרתק אותי משחר ההיסטוריה. הלוא אני זאת שמחזיקה בדעה הטוענת כי לפני שאנחנו מתיימרים לחקור גלקסיות וכוכבים מרוחקים כדאי לנו לפחות להבין כיצד המוח שלנו עצמנו מתפקד.

את חיינו על גבי האדמה אנחנו מבלים בחוסר ידיעה כמעט מוחלט על איך אנחנו עצמנו מתפקדים ופועלים. איך אני יכולה לחיות בידיעה שאני לא יודעת מה נמצא בתוכי? מה מחזיק אותי בחיים? איך -אני- מתפקדת?

אז אחרי הצהרות שכאלו גם קוראים חדשים לא יתקשו להבין כמה עוצמות הגילוי והמחקר האלו משמעותיות מבחינתי.

 

בכלל, כריש הוא יצור עם הרבה איברונים ומנגנונים ייחודיים שלא קיימים באורגניזמים יבשתיים רגילים. לכבודכם פינת ריתוק חדשה:

 

והפעם כדי להעשיר את ידיעותיכם המפוקפקות בענייני דגיגונים אביא לכם עובדה מרתקת בענייני רביית כרישים:

בדגים פרימיטיביים מתרחשת הפריית ביצה-זרע מחוץ לגוף ההורים (במים) כך שגם לזכר וגם לנקבה יש פתח הפרשה ממנו יוצאים תאי המין וכלל לא מתרחש אקט מיני. התפתחות אבולוציונית אצל הכרישים אומנם לא הובילה עדיין להיווצרות אברי רביה כפי שמוכרים לנו אך כן הובילה להיווצרות הפריה פנים גופית.

מינים כגון המין אותו אנחנו ניתחנו פיתחו מנגנון של יצירת ביצים והדגרתן בתוך הגוף.

השאלה שנשאלה במהלך האבולוציה היתה "כיצד יצליח הזרע להגיע עד לביצית כדי להפרות אותה לפני שתיווצר הקליפה הקשה המקיפה את הביצה?" סה"כ מסע הזרע הוא מסע מפרך וארוך... מישהו צריך לתת לו "דחיפה" כדי שתיווצר הפריה.

האיבר אותו פיתחו הכרישים לשם מטרה זו (ואני בספק אם הם יחודיים בגללו אבל הם בהחלט מסקרנים בזכותו) נקרא Claspers ("קלספרס") והוא לא אחר מאשר "דוחף זרע".

מדובר בזוג "איברונים מוארכים ודקים" שממוקמים אי שם ליד פתח ההפרשה. הם אומנם לא אלו שמשחררים את הזרע אבל הם בהחלט נוקשים למדיי... ובעיקר מאפשרים המשך קיום מצוות פרו ורבו יעילות.

אגב רביית כרישים, מה שהיה הכי שערורייתי באותה מעבדה וגרם למרבית מהבחורות שבמעבדה להלם רב היה לא אחר מאשר מציאת ולדות שטרם נולדו ברחם.

כריש, כמו רוב האורגניזמים, מבלה את מירב זמנו בהישרדות והקמת דורות המשך כך שהסיכוי למצוא ביצה מופרית או ולד שטרם נולד הוא כמעט ודאי. העובדה הזאת כמובן לא מנעה את ההלם שבגילוי.

פתיחת הרחם וגילוי הכרישונים הקטנים הוביל ללא מעט ויכוחי "מה לעזאזל אנחנו עושים?" ואמירות "זה לא בסדר" או אמירות כאלו ואחרות שהבליטו את היצר האימהי של מירב מהבחורות במעבדה.

וכן, גם אני הזדעזעתי אבל יחד עם זאת, וכרגש שגבר על הזעזוע, המראות האלו עוררו בי לא מעט מחשבות על היופי שבמהות החיים. לראות כרישות בשלבי הריונות שונים נתן לי טפיחה טובה על השכם בדרך שלי להבנה של החיים על פני כל התחומים והרבדים שבהם.

ושוב, אני לא מפחדת ממראות קשים. להפך, אני רואה אותם כמחשלים. ואם הרג הכרישים למטרות לימודיות הוא בלתי נמנע כרגע אז... כן... אני מעדיפה להיות עדה למראות שכאלו.

 

 

מעבדת צפרדע- מעבדת הצפרדע המסוממת:

 

עכשיו אנחנו כבר רגילות. אני והשותפה הקנדית התפננו למלאכת הקצבות אך קודם לכן גילינו עד כמה באמת דביקה אותה לשון מפורסמת של הצפרדעים.

ו הוווו... היא דביקה.

 

הצפרדעים אומנם קטנות יותר אך אנחנו בחרנו את הגדולה מכולם. הפעם נקבה...

לפני שהתפננו למלאכת החיתוך בחנו את המפרקים שלה ואני לתומי עוד חשבתי עד כמה שבסיטואציות אחרות היא היתה יכולה להיות אחלה חיית מחמד.

מזוכיסטי ופסיכוטי משהו הייתי אומרת...

 

כשהתחלנו לחתוך כבר התחוורה לנו הסיבה למהות הגודל המופרז של הצפרדע שלקחנו. גם במקרה הזה נמצאו ביצים אך כאן המצב היה מעט שונה... הביצים הן קטנות בצורה משמעותית ומושרצות בכמויות גדולות. נדהמנו לגלות שמרבית החלל בצפרדע היה מפוצץ בביצים וכי האיברים הפנימיים האחרים ממש נלחצו לפינה מעודף ביצים... טוב, אני לא אתחיל להתפלסף לכם על המהות האבולוציונית של השוני בין שני המקרים אבל תדעו שיש כזאת והיא דיי בנאלית ומובנת.

 

אז אוקי, הרבה ביצים, שוב מע' עיכול ותולעים שנמצאו בתוכה, שוב דברים מרתקים למדיי.

הפעם התמלאו החלוקים שלנו בזרזיפי דם צפרדע והרבה בחורות הרגישו את ארוחת הבוקר שלהן עולה במעלה הגרון.

 

את האספקט השערורייתי הנוכחי סיפקה, כמובן, אותה מערכת, היא מערכת הלב והדם. הפעם כשהגענו לבחון את הלב, לאחר שפילחנו את העטיפה הסחוסית שמגנה עליו זכה לגלות כל זוג בתורו כי הלב של הצפרדע שלו עדיין מפמפם.

חלק טענו, כמובן, שהצפרדעים לא הורדמו כראוי אבל למען האמת אני לא חושבת ככה. כשהגענו ללב היה זה אחרי לפחות שעה של התעסקות במערכות אחרות. דם כבר לא זרם. מוות בשלב כזה הוא כבר הרבה מעבר לקליני, הוא וודאי! אם כך, מה שהניע את הלב הוא מה שגורם גם לאיברים שלנו לפעול באופן עצמאי בזמן הסמוך למוות. לדעתי מדובר בלא יותר יותר מאשר פעולה איסטנקטיבית אחרונה של שרירים לא רצוניים, אבל לכו תדעו... אולי אני סתם משלה את עצמי.

 

אני והקנדית, אחרי שהצליחה להחניק את דחפי ההקאה שלה, נותרנו פעורות פה. לא יאומן כמה חוויתי הוא המראה של התכווצות הלב. עליה עליה חדר, עליה עליה חדר... הקצב והמראה בשילוב עם ההבנה של התפקוד. הנחנו, כל אחת בתורה את האצבע שלנו על הלב המפמפם כדי שנוכל להרגיש.

חזקקק. העוצמה של ההתכווצויות כל כך מאסיבית. החוויה שבנגיעה באיבר "חי" היא בדיוק כמו שחשבתי שזה יהיה ואפילו יותר מסקרן.

 

כן, אז גם מהמעבדה הזאת יצאתי עם רגשות עזים לגבי החיים והיופי שבהם. איך מצבור של אטומים ומולקולות יוצרים רקמות שביחד יוצרות גוש שבתנאים מספיקים מתחיל להיות פונקציונלי ולזוז ... ולפעול ... ולחשוב ... ובמקרה שלנו גם ... להרגיש.

 

עכשיו תגידו שזאת לא חוויה לימודית מרתקת?!

__

 

המעבדה הבאה היא מעבדת עופות. אנחנו צפויים לנתח יונה. מבין כל המעבדות זו המעבדה שהכי מסקרנת אותי, במיוחד בגלל כמה מערכות מעניינות שאופייניות רק לציפורים.

אז אם בשבוע הבא יש בוחן אמצע בחדו"א ומנגד מעבדה מסקרנת ללמוד אליה תהיו בטוחים שאתם יודעים במה אני יותר אשקיע.

 


 

בפוסט הבא יש הרבה פחות עניינים לימודיים לטפל בהם. תחזיקו חזק...

נכתב על ידי NineLives , 28/6/2007 21:17   בקטגוריות לימודים, פרסומות  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-4/7/2007 21:09
 



פוסט דילול החומר


"אוי ואי ווי..." הזעקה האשכנזית שלי נשמעה לאורכם ולרוחבם של מורדות הכרמל.

כל הספורט הזה שאני עושה בזמן האחרון החל להתגלות כאויב רציני שמאיים לעשות שמות בגוף שלי.

 

אז עם השלת הגרמים העודפים אני מסתדרת נפלא. אני והריבועים בבטן החלטנו לפתוח במשא ומתן למטרת איחוד וקירוב לבבות ובכלל, האנרגיות חיוביות והאדרנלין שוצף... אבל מעולם! ... מעולם לא הזכרנו ולא התכוונו להיכנס לויכוח על קיומו של החומר הנשי שלי!

 

לראיה הבאתי את התמונה המפלילה הבאה:

 

 

אלוהי הציץ

 

 

מימינכם ומשמאלכם תוכלו למצוא חלל ריק! כן, כן... אותו חלל שבעבר היה גדוש החל להתאייד לו לעבר הלא נודע ולהשאיר אותי פעורת פה.

אתם כמובן לא יודעים, אתם כמובן גם לא מכירים את זווית הראיה הזאת, זאת זווית הראיה שלי ומי כמוני שמה לב להבדלים המהותיים.

 

השינוי הפעם הוא משמעותי ולא זכור לי שאי פעם אישרתי או הסכמתי לכזה שינוי פאזה רציני... והשאלה הנשאלת היא מה עכשיו אני אוהב לשנוא? את האף שלי?!

 

מלבד זה, אתם יודעים כמה יקרה מלתחת החזיות בימיינו? בקצב הזה לא רק שאני אשאר נטולת חזון אלא גם נטולת אגורות בכיסים! הכל מתאייד ונעלם לו סתם ככה פתאום...

רק כדי לסבר את האוזן, חזיה הגיונית, איכותית ושלא נראת כמו איזה ג'אנק מהשוק עולה בימיינו לא פחות מ- 300 שקל (במידות המכובדות). תכפילו את זה בכמות הסבירה שצריכה בחורה מומצעת בארון כדי להרגיש טוב ותקבלו עלויות שסטודנטית עניה שכמוני בכלל לא חשבה לקחת בחשבון.

 

אולי צריך לעשות מגבית לטובת החזון.

 

לטובת החזון.

 

 

___

 

 

הנושא הטוב הבא: "משבצת הפירסום של ענת"-

 

לפני כמה ימים פנתה אלי פליפי דה פליפ והראתה לי את שוברי הלבבות הקטנים האלו:

 

 

 

 

 

 

 

 

הפיצקלעח הקטנים הם שובבים גדולים גדולים, כך היא טוענת. פיפי everywhere ומיאו מיאו כל הלילה.

חברה טובה שכמוני, הבטחתי לה שיבוץ במשבצת הפרסום שלי וזה במיוחד כי אני יודעת עד כמה המתלטפים הקטנים מצליחים להמיס לבב אנוש.

 

אז אחרי שהתרעננתם מאי אילו הגיגים חזוניים והצלחתי לרכוש את תשומת ליבכם... תראו את התמונה של החמודי-

 

 

תראו את המבט המזוגג והתמים

הפלא ופלא, הוא (ואחיו) למסירה!

 

___

 

 

העניין הרציני של הפוסט יעסוק בכמה עצוב העולם.

 

בחיי, הוא עצוב כל כך. הצרה היא שאני לא רואה את זה. כרגע הדבר שהכי מטריד אותי היא העובדה שעדיין לא חזרנו ללמוד ושעדיין השביתה איתנה מתמיד.

וגם זה, למען האמת, לא ממש מטריד בשעות הנאה טהורה בבריכה, בפאב, עם חברים, ליד האוכל הטוב ועם השלווה הבלתי מתפשרת שאפשר למצוא פה בטכניון.

כיום במבט על החיים בטכניון אפשר לטעות ולחשוב שהגעתם בטעות לחופשת הבראה. כולם מסתובבים להם בכפכפים וגופיות. מגבת ספא על הכתף ואפילו סל פיקניק צמוד שמבשר כי ללא ספק היום זה עוד יום כיף.

 

"אם היה אפשר לשנות רק דבר אחד", אמרתי לאמא המנג'סת שלי בשיחת הוידאו הקבועה מסקוטלנד "הייתי מוסיפה רק עוד קצת זמן..."

עוד קצת זמן כדי להנות. עוד קצת זמן בשביל לישון. עוד קצת זמן בשביל להכניס גם לימודים לסדר היום העמוס.

זמן זאת פריווילגיה שלא קיימת בטכניון ומתאיידת יותר מהר מאותן אגורות שעדיין בכיסים שלי.

השעה היתה עשר בלילה (שעון סקוטלנד) כשהאמא המדופלמת שלי חשה צורך עז להראות לי כיצד היא מרוויחה עוד זמן-

"תיראי, ענת. זה נורא פשוט... תיראי איזה יום יפה בחוץ", היא הפנתה את מצלמת האינטרנט אל מחוץ למרפסת עליה ישבה. מראה לי נוף סקוטי ירוק ושטוף שמש.

"אני חושבת שאני אנצל את הזמן להשתזף קצת", היא הוסיפה... ידעה היטב שאני אעשה סיפור מכל העניין. בכוח היא רוצה לגרום לי לשקול את אופציית המעבר אליה לסקוטלנד.

 

אז מה הסיפור אתם שואלים? 

עשר בלילה... ושם יום שטוף שמש!!! ותגידו שזה לא אחלה דרך להרגיש כאילו לפניכם עוד ימבה זמן...?!

אין ספק שזה בדיוק מה שאני צריכה כדי להספיק לעשות הרבה יותר דברים...

 

לפעמים אשליה זו המציאות הטובה ביותר שניתן להשיג!

 

 

"ארצות נורווגיות ארורות!", עכשיו כבר התחלתי לראות את זה. העולם באמת לא פייר

 

 

___.

 

 

 

ונקנח בעוד קטע טוב שיזכיר לכם נוסטלגיה נשכחת. כדי שלא תגידו שאני לא מחנכת לעתיד טוב יותר, הנה הוא לפניכם-

 

 

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________________

 

הקטע הראשון בהחלט טומן בחובו אופציה לתגובות חצופות.

אם זה לא היה נושא שכל כך משעשע אותי הוא לא היה פה.

תגובות לא הולמות יענו במחיקה כי נחשו מה?! - יש לי פרו.

תגובות עוד יותר לא הולמות יענו בפתיחת הג'ורה שלי לכיוונכם מה שיהווה פריקת אגרסיות נפלאה.

Try me.

__________________________________________________________________________ 

 

ואגב פרו, אני בהחלט צופה פוסט מסכם ברגע בו יסתיימו שבועיים ניסיון הפרו הזה. יש לא מעט לכתוב.

נכתב על ידי NineLives , 21/5/2007 21:09   בקטגוריות פרסומות, הולי שיט!, לימודים  
111 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-23/6/2007 21:10
 



Tel-Aviv - Taking no prisoners; Giving lots of humid


 

דיי, דיי. ת'אמת שנמאס לי.

נמאס לי לחזור בכל פעם בחזרה מהטכניון. להגיע לתל אביב מיוזעת כולי עם הררי תיקים וגב תפוס. לעמוד מול הדלת הנעולה של הבית עם צרור מפתחות... ולהאבק!!!

במשך חמש עד עשר דקות לעמוד חסרת אונים מול הדלת של הבית. כבר כמעט מיואשת, לא מבינה למה הדלת לא נפתחת.

הו אז אני מגלה שכל אותו הזמן ניסיתי לפתוח את הדלת עם המפתח לחדר במעונות!

דיי. אפסו הסיכויים לצחוק מהעניין הזה.

 

תאמת שהמצב לא עד כדי כך גרוע אבל האינסטינקט הזה של לשלוף באופן טבעי לגמרי את המפתח לחדר במעונות על פני כל מפתח אחר טבוע בי כל כך עמוק; זה לא מפסיק להפתיע אותי בכל פעם מחדש.

 

אני תוהה אם יש פה איזו פסיכולוגיה בגרוש שחבויה מאחורי כל העניין?!

 

__

 

 

ומעניין לעניין, אני יושבת לי פה עכשיו בפוזיציה האהובה עלי - אמצע החדר, פרקדן על הפוף הביתי.

חושבת על ההתפנקות האלוהית שעשיתי לעצמי אתמול בעזריאלי כשהחלטתי לקפוץ לסופר פארם ולקנות את הדבר שהוא שיא הנוסטלגיה בשבילי.

מה שיכול בכל זמן נתון להעלות חיוך ילדותי על פני הקורנות ומה שבין רגע גורם לי לשכוח את כל עוולות העולם האנושי.

 

קניתי 4 צנצנות גרבר קטנות ועסיסיות. הו, כן כן... אני מתענגת עליהן אפילו בעודכם קוראים שורות אלו.

 

גרבר - טעם הילדות

 

אין ספק שביקור במחלקת התינוקות זה ההיי-לייט של כל ביקור קסום בסופר פארם וכך היה זה במשך כל הדורות. לראות שם את טעם הילדות מנצנץ אלי בכזאת חינניות, מזכיר לי נשכחות כמה מתוקה היתה התקופה וכמה חסרת דאגות.

פתאום נזכרתי עד כמה אני מעדיפה את הצנצנת המתוקה על פני כל מעדן ביו אחר שנמצא על המדפים. פשוט כי לטעם הנוסטלגיה אין תחלופה.

 

ענת - חוזרת לילדות.

 

__

 

 

ענת מנסה להחדיר לתודעה את הרוח הקייצית-

 

במיוחד כי אני בתל אביב ובמיוחד כי כבר כל כך בא לי את הקיץ הנוראי של ישראל

והכי הכי בגלל שבא לי לפתות אתכם-

 

הנה מקבץ פרסומות:

 

 

 

ופרק ההמשך:

 

 

גברים... צ צ צ ...

 


 

גבול הטעם הטוב והאמת הגלויה-

 

בזמן האחרון יש לי חשק עז לפתוח בלוג חדש. כן, כן, אתם שומעים נכון - בלוג חדש!

אחד כזה אנונימי ונטול עכבות. בלי שיכירו אותי, בלי לנסות ליצור חברויות חדשות דרכו ובלי לעשות חשבון לאף אחד.

 

זה דיי אבסורד שיש לי בלוג ואף על פי שהתחייבתי לעצמי לכתוב בו על הכל ... זה פשוט לא קורה.

 

לבלוג הזה הבאתי איתי את הנדוניה של החברים הקרובים שיודעים עליו, דרכו הכרתי חברים חדשים שמגיבים בו בקביעות (וכיום יודעים עלי לא פחות משאר החברים) ואם בעבר חשבתי שזה ממש לא מכשול לכתיבה כיום אני יותר ויותר חושבת שזה מכשול עיקרי.

 

אני עדיין לא עושה הרבה חשבון לאנשים אבל אני מוצאת את עצמי יותר ויותר כבולה לנורמות של "מה יגידו" ו"איך זה יתפרש בצד השני" וזה לא מוצא חן בעיני בכלל!

 

כשרק פתחתי את הבלוג יצאתי בהצהרה ש"בבלוג הזה אני לא אכתוב על זוגיות ומערכות יחסים. העולם פשוט עוד לא מוכן לחשיפה הזאת". זה התאים לי באותה תקופה וממש לא הפריע לי שבבלוג שלי יהיה חסר פלח שלם מהחיים.

ככל שהתקדם הזמן גרמו לי, הכתיבה והאנשים, להיפתח... אולי כן לרצות לכתוב... אבל לרצות לכתוב בצורה משוחררת ונטולת מחשבות מיותרות.

 

אני כן רוצה לכתוב על חברים, חברות, משפחה, מריבות והתפיסויות. סה"כ על השטויות האלו מבוססים מרבית החיים שלנו.

 

בזמנו חשבנו, אני ושלישיית המוסקטריות התל אביביות שלי, לפתוח בלוג משותף. בלוג שבו כל אחת תוכל להעלות קטע שמעניין אותה (אם זה קשור לאומנות, יחסים, חברה, עניינים ברומו של עולם או דילמות) ואנחנו כמגיבות עיקריות נוכל להוסיף לקטע את הדעות שלנו בעניין וממש לערוך דיון חי ופעיל בבלוג.

בלוג שכזה היה אמור להיות מרחב מגבש שייצור בסיס משותף לדו שיח ביניינו גם בתקופה ההפכפכה הזאת בה כל אחת מאיתנו משתלבת בחברה בצורה כל כך שונה ומוצאת את מקומה בעולם.

בשבילי היה אמור להיות אותו בלוג מקום לכתיבה ללא עכבות וללא מחשבות מיותרות. לדבר קצת על מערכות יחסים, בחורים, חברויות ובעיקר על פוסט-מודרניזם בעידן החדש... חשבתי שאין דבר יותר נפלא מלכתוב על דברים כאלו בקרבת האנשים עליהם אני הכי סומכת ולשמוע את התגובות הענייניות שלהם תוך כדי שהם משתפים אותי בסיפורים דומים משלהם.

 

אני לא ממהרת להשכיב את רעיון הבלוג הזה. הוא עדיין נשמע קסום וריאלי לחלוטין רק שכיום עדיין לא עבר את מבחן המציאות וההטמעה.

 

בינתיים אני רק חושבת על האם בכלל אני צריכה בלוג על גבי האינטרנט כדי לדבר על מה שאני לא מצליחה לעשות כמו שצריך פה? האם אני בכלל צריכה "בלוג שערוריות וריכולים" קטן משלי או שזה לגמרי מיותר לבחורה שכמוני? ולמה בכלל זה כל כך מטריד אותי?

השאלה העיקרית היא האם אי פעם אני אוכל באמת לכתוב בבלוג הזה בצורה שבה הייתי רוצה בלי לחשוש שמא יגיעו לפה כל מיני סוטים ובלי לחשוש מה יחשוב זה ואיך יגיב ההוא...?!

 

מה שבטוח, הבלוג הנוכחי לא עמד ולא יעמוד בפני דילמות קיום. הוא הרפיה מצויינת בשבילי ומספק לי לא מעט דברים אותם אני צריכה ואוהבת...

פשוט חסר בו פלח.

 


 

כדי לפתוח את סוף השבוע בצורה משעשעת והזויה, כמייטב המסורת התל אביבית, קבעתי ללכת היום עם הזאולוג המסוקס לפאב תל אביבי שידוע בהוללותו.

הזאולוג, תנו לי לספר, הוא בחור היסטרי וכייפי בטירוף. הוא בחור שבגללו כמעט והעיפו אותנו מטרמפ בפעם האחרונה בו רצינו להסתכן. הוא בחור שבזכותו הפכה נסיעה לילית באוטובוס עירוני לחווית שירה בציבור רועמת. הוא בחור שהאנרגיות שלו חוצות גבולות באופן שמותיר את כל האנשים פעורי פה.

 

אין ספק שבילוי תל אביבי איתו צפוי להיות אחד הערבים ההזויים שירשמו לטובת העיר הזאת.

 

ללא ספק, ענת יוצאת להתהולל.

נכתב על ידי NineLives , 18/5/2007 12:19   בקטגוריות ארספואטיקה, החיים בעיר הגדולה, פרסומות, אהבה ויחסים  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-20/5/2007 17:41
 




דפים:  
Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)