לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על קווי שיזוף


 

לפני כמעט ארבעה שבועות הרגשתי כמה נעים זה לעשות משהו משותף עם מישהו שאוהבים. אני והחבר טסנו לנופש של חמישה ימים ברודוס וכל מה שיש לי להגיד זה "הו, כמה הייתי צריכה את זה"!

 

קשה להאמין אבל באותם ימים היינו אמורים בכלל ללכת לעשות קורס צלילה באילת... לרוע המזל דברים קצת השתבשו, בעיקר בגללי. היה הרבה לחץ ומתח אבל הנה בסופו של דבר מצאנו את עצמנו באופן ספונטני ומפתיע למדיי בחופשה מרגיעה במקום שטוף שמש (כך שלהתלונן אני כמעט וכבר לא יכולה). אם השבוע וחצי שלפני הנסיעה היו מהמסוייטים בחיי אז השבוע של הנסיעה היה מהמרגיעים שבהם וזה כבר בהחלט היה שינוי לטובה.

(בפוסט המקורי שנכתב לפני שבועיים ונמחק בטעות כתבתי בפירוט על אותו שבוע וחצי מסוייט, כתבתי על עוגמות נפש ועל הסיבות לביטול הפתאומי של קורס הצלילה. כתבתי על כל המהלכים מורטי העצבים שקדמו לטיסה לרודוס ועל כל חוסר הוודאות המשווע. כרגע... אני מניחה ש... זה כבר לא חשוב כי אני את הלקחים שלי כבר הפקתי. הרבה מים עברו בנהר בינתיים ומי שצריך היה לדעת יודע בדיוק מה הרגשתי ומה למדתי. זה כרגע מספיק ולכן אני לא ארחיב במילים. רק אציין שעוד לא ויתרתי על חלום הצלילה ואני בהחלט עוד מתכננת לעשות מאמצים כדי לפתור את הבעיה שצצה לה ונותרה קיימת כך שאולי בעתיד הלא כל כך רחוק כל התכנונים והשאיפות כן יהיו אפשריים).

 

 

אז הנה כמה מילים לכל מי שמתכנן חופשה ברודוס-

 

- נתונים מספריים: 1700 שקל היה אמור לעלות לנו קורס הצלילה באילת. עם תוספת של עלויות לינה, אוכל, נסיעות ובילויים היינו מגיעים בקלות ל- 2500 שקל פחות או יותר. לעומת זאת, בדקה ה- 90 בדיל של מהיום למחר הצלחנו למצוא דיל לרודוס ב- 1320 שקל שכלל נסיעות משדה התעופה ואליו, מלון 5 כוכבים נהדר ל- 4 לילות ואוכל מפה ועד הודעה חדשה. במהלך אותם ימים בזבזנו עוד כ- 500 שקל על בילויים וטיולים כך שסה"כ עלה לנו כל התענוג כ- 1800-1900 שקל. עכשיו ראוי לציין שאני מספרת לכם את כל זה רק כדי להדגיש את האבסורד שבעניין ואת התדהמה שלי כשגיליתי שחופשה בישראל עשויה לעלות יותר מחופשה בחו"ל. מי היה מאמין... מסתבר שלפעמים יש מציאות באינטרנט ושווה להשקיע כמה דקות של חיפוש אם רצונכם הוא להשיג משהו זול וטוב.

 

- ויחד עם זה, לדיל שרוכשים בדקה ה- 90 (או דרך כל חברה אחרת שעובדת על אותם עקרונות) יש חסרון אחד משמעותי במיוחד עבורי והוא הקרבה הרבה להמוני ישראלים מעצבנים שעשויים להשכיח את העובדה שאתה בכלל נמצא בחו"ל. אף פעם עוד לא יצא לי להזמין דיל שכזה. בד"כ אני מאלו שאוהבים לארגן הכל לבד ולנבור עמוק לתוך איפה הכי כדאי לישון ועם מי הכי כדאי לטוס כך שלטוס במסגרת דיל היה חוויה חדשה עבורי ות'אמת שגם מפתיעה.

עכשיו אני כבר יודעת שבשביל חברות הנסיעות מה שעדיף הוא כמה שיותר קונים וכי בשבילהם שווה להוריד את מחיר הדיל בכדי שיהיו יותר ישראלים צעקניים על המטוס. זו בהכרח לא חוויה אידיאלית עבורי ולהיות ליד נופשים ישראליים למשך יותר מכמה שעות בהחלט גורם להרגיש כאילו נשארתי בארץ. בהתחשב בעובדה שרצינו למצוא לנו חופשה מהיום למחר זו היתה האופציה הטובה ביותר ונהנתי ממנה מאוד אבל להבא... אני חושבת שאעדיף להשקיע טיפה יותר כסף ולארגן בעצמי את החופשה ואילו רק בכדי להתנתק מהמציאות הישראלית וליצור לעצמי חופשה עם טאץ' אישי.

 

- מלבד העובדה שנתקלנו בלא מעט ישראלים רודוס עצמה מאוד מתויירת בחודשי הקיץ. המון גרמנים והמון אירופאים לבנבני עור מציפים את העיר המרכזית. האי כולו רווי במסעדות (שכולן, אגב, נראות אותו דבר) שייעודן העיקרי הוא למשוך תיירים ולבזבז את כל כספם ורווי בחנויות מזכרות מזעזעות (שאין צורך לציין אבל גם הן כולן נראות אותו דבר). הכי הפתיע אותי לגלות שברודוס ניתן למצוא "חנויות תיירים" גם במקומות הכי נידחים ובכפרים רנדומלים לצד הדרך. עכשיו נשארת רק השאלה- מי לעזאזל עוצר באמצע כביש ראשי בדרך משום מקום לשום מקום רק כדי לקנות משהו בחנות תיירים? האי הזה פשוט בנוי סביב תיירות וככל הנראה גם מסובסד בעיקר מכספם של התיירים.

עוד דבר שהפתיע אותי היה לראות את ההשקעה והטיפוח של האזורים המתויירים לעומת החורבן הטוטאלי של כל שאר האזורים. לצידי הדרך יכולנו לראות המון בתים נטושים או הרוסים, המון בתים שנעצרו בשלבי בניה כאלו ואחרים וגם הרבה מגרשים ריקים. עושה רושם שתושבי רודוס היו עשויים להיות עניים מאוד אילו לא היו זוכים לכזאת תהילה תיירותית.

 

-בסה"כ רודוס הוא אי חביב למדיי. הוא מושלם בשביל מי שרוצה לעשות הרבה בטן גב כשסביבו נוף יפייפה של מפרצים ושרידי עתיקות ותוך כדי גם לשלב גם טיולים יומיים ברחבי האי (בהחלט כדאי להצטייד במכונית אם רוצים לחרוש את האי כמו שצריך. לי זה פחות הפריע אבל אם אתם רוצים להימנע מדרך מייגעת בתחבורה ציבורית השכרת מכונית תוכל לשדרג לא מעט את החופשה).

ממה הכי נהנתי: ביום השני נסענו להסתובב קצת בעיר לינדוס שנמצאת בצידו המערבי של האי וטיפסנו אל עבר האקרופוליס של העיר. פגשנו בחור מסלובקיה שהיה נעים להעביר איתו כמה שעות בדיבורים והשתכשכות במים. נהנתי מאוד מהשיט שלקחנו ביאכטה מקומית אל עבר מפרצי האי השונים (מפרץ אנטוני קווין ומפרץ קליטאה) ואפילו יותר נהנתי מהג'ירוס (שווארמה עם ציזיקי וירקות) והבירה של אותם אחר צהריים. נהנתי לגלות שכל כך נעים לי לצבור חוויות משותפות עם החבר ושלהיות לצידו במשך אותם ימים היה תענוג צרוף. אני מאוד שמחה שיצא לנו לעשות את זה... זה היה כל כך נחוץ.

 

ראוי לציין שמהרגע שחזרנו אני לא מפסיקה לפנטז על החופשה הבאה כי אומנם נפשנו במשך שבוע אך זה בהחלט לא מספיק ובא לי עוד. וזהו. הנה תמונה למזכרת:

 

 

מפרצי העיר לינדוס-

 

 

נכתב על ידי NineLives , 25/9/2009 10:02   בקטגוריות חוויות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-6/10/2009 22:12
 



כל כך נעים #5


 

#5 -

נעים לי להתעורר עם פרצוף חמוץ של בוקר ולראות אותו מחייך לעומתי, נושק לי ברכות רק כדי לגרום לי לפקוח את העיניים. למראה קרני האור שפוגעות בפניו יש הרגשה כל כך מרגיעה ואני לא יכולה שלא להתמסר בחדווה לתחושה.

אם כך, אל תגידו לי אפילו שזה לא הגיוני אם הדבר הראשון שאני חושבת עליו כשמציעים לי משהו מגניב, משהו מצחיק, משהו מהנה, משהו חינם זה לתת לו גם. אני נהנת לחלוק איתו, נעימה לי השיתופיות, נעים לי לחשוב על מישהו אחר מלבדי ואני נהנת לצבור איתו חוויות משותפות.

יותר מהכל אני שמחה שאני יכולה להרגיש את הרגשות האלו ולהנות מהן במלואן. עם או בלי קשר אליו (כבר אמרתי בעבר ואחזור על זה שוב) זאת מבחינתי המהות של האנושיות.

נכתב על ידי NineLives , 16/6/2009 22:36   בקטגוריות חוויות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-17/6/2009 16:13
 



כל כך נעים #4


 

ראיתי חתול נדרס במרחק מטר ממני. זה העביר בי תחושה שלא הרגשתי הרבה זמן אם בכלל...

 

 

ואחרי ש-זה- יצא מהמערכת הנה "100 רמזים המצביעים על כך שהדבר הקיטשי הבא שתעשו יהיה לצפות בפרקים נבחרים של דובוני אכפת-לי תוך כדי צחקוקים רועמים"-

 

#4 - את מצפה לאיזה הופעה כבר מלא זמן... את לא יודעת למה דווקא ההופעה הזאת אבל פשוט מתחשק לך לעשות משהו מגניב ומהנה עם הבחור שלך והוא? הוא מצידו משועבד לפילגש הנקראת "עבודה" ועושה רושם שהוא עובד ללא הרף כדי להרוויח את לחמו. בסופו של דבר הוא מתעלה על עצמו ולמרות שעבד במשמרות מטורפות של לילות נטולי שינה הוא מצליך לגרד את עצמו, לבוא להופעה ולהעלות חיוך על פנייך. את מעריכה את זה כל כך.

את פוגשת אותו, כולך נרגשת, מתלבטת אך במלוא גרונך מחליטה לספר לו על איך בזה הרגע ראית חתול נדרס. הוא משתנק. רק עכשיו את מחליטה שהגיע הזמן לנשק אותו.

 

 

(לקהל הקוראים שלום, הנאמר מעלה נכתב בהגזמה וחוסר טעם משווע. אין ליחס חשיבות לזוויות הפסיכופטיות שיכול להיות והובנו מהסאב-טקסט).

 

 

נכתב על ידי NineLives , 16/5/2009 21:58   בקטגוריות חוויות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-6/6/2009 15:18
 




דפים:  
Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)