לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הריעו לרכש היאפי המנצנץ


 

מכיוון שגם לי מגיע מדיי פעם להשוויץ בנכסים רבי מעלה החלטתי להציג בפניכם את הבייבי הקטן שלי-

 

 

תראו איך הוא מתכרבל:

 

 

אייפוד נאנו שחור 8GB מהדור השלישי. הישר מהנילון. 

 

 

אייפוד וסושי - לתפארת מסורת היאפים:

 

 

נו, ליד מה עוד רציתם שאני אשים אותו כדי להשוות את הגודל?

 

 

___

 

 

 

ובנימה זו הנה חידה:

פרס מפוקפק ייתנן למי שישכיל ויגיד לי איך קוראים לפרי המופלא הבא מבלי להריץ חיפושים בסגנון "דברים מוזרים שהחתולה מוכנה להכניס לפה שלה ללא בדיקת איידס, ייעוץ עו"ד או מיליון דולר"

 

 

 

____

 

 

ומעניין לעניין בעניין אחר לגמרי, היום קיבלתי את ההוכחה הניצחת לכך שאנשים מרגישים בנוח לידי.

עד כמה בנוח? נוח עד כדי שהם מתחילים לפרוס בפני את כל אינספור הפרשיות של חייהם.

טוב, לשם הפרוטוקול העובדה הזאת היתה ידועה עוד משחר ההיסטוריה אבל היום, לאחר בילוי של שעות ארוכות בצל התחבורה הציבורית, אין לי בכלל ספק בכך.

אז איך זה יכול להיות שאם כל אדם שמתיישב לידי מתחיל לפרוס את קורות חייו לא בחרתי ללכת ללמוד פסיכולוגיה או משהו בסגנון?

 

אה, ואיזו רבנית ניסתה היום להחזיר אותי בתשובה. לכל המעוניינים, זה לא עבד לה.

 

נכתב על ידי NineLives , 21/11/2007 23:41   בקטגוריות הולי שיט!  
123 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניגמה ב-2/12/2007 12:47
 



כמה מהנדסים צריך כדי לארגן טרמפ לטכניון?


 

Well, זאת המחשבה העיקרית שעברה במוחה של NightSky ובמוחי שלי ביום בו נתקענו בארבע לפנות בוקר בקיבוץ יגור אחרי הופעה של היהודים.

 

אז ניתן כותרת חדשה ונקרא לזה "תקופת המסיבות". אולי בכלל אשכתב ואקרא לזה "סיאסטה של תקופת פגרה", כי אם לומר את האמת אין דבר אחר מלבד סיסאטה ונהנתנות חסרת תכלית שמתרחש כרגע בחיי.

 

הכל התחיל ב 6.11 (שזה בעצם, אם תשימו לב, תאריך פרסום הפוסט הקודם שלי) - ערב בפאב השכונתי שבשבילי, יש לומר, פתח את תקופת הסתלבט לה כל כך ייחלתי.

מאותו הרגע, כמובן, התחיל הזמן לנזול בין האצבעות. נו, כמו בכל תקופה שלשם שינוי נהנים בה, אבל הפעם, עם ממוצע 82.4 סמסטריאלי, יכולתי גם לשם שינוי להתרווח לי על זרי הדפנה ולשכוח מהלימודים.

לאות קבלת ציון מועד ה-ב' האחרון החלטתי לגמרי להסיר כל עול. ביום רביעי של אותו שבוע אני, הקלאבר שלי ומכורת הפייס-בוק כבר עשינו את דרכנו למסיבת "פתיחת הסמסטר" שארגן הטכניון באולטרסאונד עם הופעה של היהודים. מי שכבר הספיק לקרוא אותי בין השורות יודע שאני לא מחובבי המועדונים הגדולים ומוזיקה שכזו היא לא הסטייל שלי ככה שהפעם באתי כדי להנות מההופעה ולא הרבה יותר מזה. מה שמדהים היה שהגענו לשם רק ב- 1 וחצי, ההופעה התחילה ב- 2 בלילה וחזרה לטכניון הגעתי רק ב- 5 לפנות בוקר. את שעות השינה שלי השלמתי, אגב, רק 16 שעות מאוחר יותר אחרי נסיעה מתישה לתל אביב ומעט מאוד זמן רגוע עם עצמי. אפילו אני, כבליינית במיל', לא רגילה לאינטנסיביות שכזאת בבילויים שלי.

מה שכן, ההופעה היתה מדהימה. כהרגלי בקודש פילסנו, בעזרתה של הבלוגרית המהוללת, את דרכנו הישר לעבר השורה הראשונה. זכינו למטרים נשנים של יריקות הישר מפיו של הסולן, לנגיעות בגיטרות רטובות וללא מעט דחיפות ותקיעות מרפקים.

כן, מבחינתי לראות צמד פרחות מתחילות ChickFight של דחיפות ויריקות במהלך ההופעה היה לא פחות מבדר משירי הקלאסיקה של היהודים.

מה שכן, כולנו התבאסנו לגלות חוסר ארגון מספק מצד אגודת הסטודנטים שדיי נטשה אותנו כשזה הגיע לעניין ההסעות. ככה יצא שעשרות סטודנטים מהטכניון דידו להם לכיוון הכביש הראשי ב- 4 לפנות בוקר בניסיון למצוא איזו מונית שלא תעשוק את מיטב הכסף שגם ככה אין להם...

 

מפה לשם המשיך הסופ"ש באיזו מסיבת יומהולדת לחתולה אלמונית. חתולה שניסתה בכל כוחה להסתיר את פשר קיום אותו תאריך אך משום מה לא כל כך צלח לה.

אז מה היה לנו בחגיגות הנלוזות: 1 הופעת מחווה ביטלס סטייל וריקודי טוויסט.

                                          1 מסיבת הפתעה שהפתיעה את האימ-אמא שלי.

                                          1 עוגת גבינה לפינוק עצמי.

 

אז בואו נתעכב רק עוד לשניה קלה על עניין מסיבת ההפעתה - ... - wtf?! מאיפה זה הגיע?

אנוכי, שלווה וטובת לבב, מגיעה לבית של הג'ינג'ית וואנבי בתקווה ובציפייה להעביר ערב רגוע מול סרט, קפה ועוגת גבינה... דופקת על הדלת, פותחת אותה... ומיד רוצה לזחול לחור שממנו יצאתי.

לאות פתיחת הדלת זינקו להם כמה מחברי הטובים אל מעבר לשולחן המטבח והחלו לקפצץ למראה הענת המבוהלת, מזמרים שירי יומהולדת, כולם קורנים משמחה באופן מטריד.

אם לומר את האמת, עד כמה שאני מתאמצת להפגין את חוסר אהבתי לימי הולדת ומסיבות כל הקטע היה דווקא מאוד מרגש. אני, בהיותי בתקופה מאוד אמוציונלית בחיי, דווקא נהנתי מתשומת הלב והחיבוקים. לראות את כולם יושבים ליד השולחן ומתענגים על סופלה שוקולד מעולה דווקא רומם לי את הרוח בצורה שלא תאמן.

טיטוס משובב הנפש התעלה על עצמו כשהגיע מהצפון הרחוק בלווית הטיזרית שלי והקטנה מהצבא ובכלל - הקרבה לג'ינג'ית וואנבי והמוזיקאית שהתאמצו לארגן את כל הקונספירציה עשה לי לא מעט טוב.

כן, ראוי לציין שהיו מי שחסרו לי שם באותו אירוע מרגש אבל לא ניכנס כרגע לדיבורים ברומו של עולם.

 

מפה לשם היתה תקופה מאוד מוצלחת ומשהו אומר לי שהיא לא בדיוק בדרכה להסתיים. לפניינו ניצבים עוד כמה ימי הולדת ותכנונים משלהבים שלבטח לא יתנו לי להשתעמם לרגע ובינתיים כשעתיד הסמסטר לא נראה כל כך מזהיר אני אוכל בקלות להנות מהסיאסטה שלי כמו שצריך.

 

 

* ותודה לאוגי על הפרו הזדוני שהולך לכלות את חיי לעד.

נכתב על ידי NineLives , 19/11/2007 21:43   בקטגוריות חוויות, חברים  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאונד ב-26/11/2007 01:40
 



חיפה, לילה וקר


 

הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי אוהבת דברים שאנשים אחרים דווקא סולדים מהם. הנה, למשל, אחד הדברים שאני מוצאת מאוד מרגיעים ומנחמים זה את הדקות האלו של הליכה הביתה אחרי בילוי לילי. את אותן דקות ספציפיות אחרי שכבר אמרתי שלום לכל החברים ופניתי להליכה שקטה לבד.

סיטואציות שכאלו ישר מחזירות אותי לימים נוסטלגיים בתל אביב בהן היינו משתכרות כליל, אני והחברות הטובות, חוזרות מאיזה פאב מצחין כשכולנו מרוחות בעשן סיגריות... וצוחקות... הו כמה שהיינו צוחקות. היינו מגיעות אז לאחת הפינות הקבועות, מתרפקות למשך כמה רגעים על כמה כיף עשינו ונפרדות כל אחת לדרכה.

 

אם הסתובבתם קצת לבד באזורי מרכז תל אביב בשלוש לפנות בוקר לבטח שמתם לב שהיה נחמד אם מישהו היה מלווה אתכם. הכל מהכל אפשר למצוא בתל אביב. זכורים לי ימים של אנסים חופשיים וזכורים לי גם ימים של מחבלים והתרעות; זכורים לי הומלסים מפוקפקים ברחובות הראשיים וקבוצות של בני נוער משועממים... ולמרות אותם זכרונות אין דבר שיותר אהבתי מאשר לחזור לבד הביתה.

 

בוחרת לי את הרחוב הכי אפל ונטול אנשים והולכת לאט... רוצה לשמוע כל פסיעה. הייתי נוהגת להגיד שזה היה הזמן בו יכולתי לחשוב ולהרהר על כל מה שמטריד אך לא באמת כך היה הדבר, להפך - זה פשוט היה הזמן האידיאלי בשבילי ללא לחשוב על כלום. אני לא באמת צריכה לחשוב ולהתפלש בהרהורים של עצמי כשכל מה שעושה לי טוב זה פשוט להרגיש. אז נהנתי מההרגשה שנתן לי הרחוב הריק. נהנתי מאוויר הלילה של תל אביב ומהשקט... הו השקט. לא היה אכפת לי אם אני הולכת ברחוב הכי מסוכן בעיר או סתם באזור לא מואר כי עם הרוגע שהסיטואציה השרתה עליי זה פשוט לא היווה פקטור.

 

היום נזכרתי כמה אני אוהבת את הרגשת ה"אני, לילה ורחוב ריק"... Well, אז מה אם הרחוב הוא הטיילת הראשית בקמפוס. לרגע הרשתי לעצמי לדמיין.

 


כמובן שאני חייבת עדכון נוסף על מה לעזאזל מתרחש פה עם כל סאגת השותפות לדירה. הרבה התרחשויות יש פה בימים האחרונים ככה שדרוש פוסט בעניין.. בקרוב.

נכתב על ידי NineLives , 6/11/2007 00:21   בקטגוריות החיים בעיר הגדולה  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-13/11/2007 23:51
 





Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)