לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Life. How the hell to get through all 9 of them


המעבר לאוניברסיטה זה כמו להיוולד מחדש. אני נשבעת. אז..אממ..אלו הולכים להיות החיים השלישיים. אני בטוחה בזה. ואולי הרביעיים? עכשיו הבנתי למה מתכוונים כשזורקים את הביטוי NineLives...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

תחושות בטן


 

אתמול בדיוק אמרתי לאמא שלי שתחושות הבטן שלי לעולם לא מטעות. "יש לך חוש-חש מיוחד בלקלוט מצבים שעתידים לקרות" היא אמרה (לא על בסיס מיסטי או משהו אלא פשוט על בסיס ריאלי ומתוך הבנה של התהליכים). תורידו את המילה "חש" מהמשפט שהיא אמרה ותוכלו אפילו לקבל משפט הגיוני שנאמר ברצינות. 

על כל פנים, זה לא הפעם הראשונה שאני חושבת לעצמי על סיטואציות אפשריות ובסופו של דבר מגלה שהן רוקמות עור וגידים ומתרחשות במציאות. היום, למשל, היה אחד הפעמים האלו.

 

ובנימה הומוריסטית: למי שרוצה יש לי עוד המון תחזיות באמתחתי. המעוניינים בייעוץ עתידני מתבקשים ליצור קשר.

 

 

 

 

וזהו, רציתי לנבור בנושא עוד קצת ולהזכיר עוד דברים חשובים ברומו של עולם אבל למזלכם אין לי כוח לזה. נסיעה מייסרת לתל אביב מחכה לי מעבר לפינה.

נכתב על ידי NineLives , 30/12/2009 16:19   בקטגוריות תובנות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-11/1/2010 13:17
 



אני חושבת על זה המון בזמן האחרון


כדי לפתוח פתח לסיצואציות מפתיעות... כדי ליצור חוויות חדשות ומעניינות... צריך לפעול! צריך לאפשר לדברים האלו לקרות וצריך לקדם אותם כדי שיקרו (במידה והחוויות הן חוויות רצויות).

זאת לא עובדה חדשה, חלילה וחס, והנה אפילו שמעתי אותה בטלויזיה לפני כמה שבועות.

זו מנטרה ידועה שככל שעובר הזמן אני מוצאת עצמי מתרפקת עליה עוד ועוד.

 

זה נהדר... במיוחד כי כל מה שהיה צריך לעשות כדי לגרום לי לדבוק ב"תורת החוויות החדשות הזו" זה לצאת מ"הבית של ההורים" ולתת לי להתבגר קצת. הבשלתי לי שנה שנתיים עם העצמאות הפרטית שלי וכרגע אני לגמרי מרגישה מוכנה.

אז איך אני מתכננת ליישם את התורה הזאת?:

הנה למשל היום החלטתי שאם אני רוצה לטייל קצת יותר בארץ (מה שאני מאוד רוצה) כדאי שאני אעשה משהו בנידון. אין טעם לשבת בחיבוק ידיים ולחכות למישהו שיארגן טיול... הטיול לא יפול מהשמיים ומבין המכרים שלי מעט מאוד ינקפו אצבע כדי "להפיל אותו מהשמיים" עליי (מפאת חוסר זמן ועודף עיסוקים)... אז התפקיד שלי הוא ליצור הזדמנויות!  לגמרי!

כבר כמה זמן שאני מעודדת אנשים לארגן דברים אבל בשבוע האחרון החלטתי לנסות גם משהו אחר - לגמרי במקרה הגעתי לקבוצה קטנה ואיכותית בטכניון ששמעתי שמארגנת טיולים אדירים למטיבי לכת. בלי להסס בכלל פניתי אליהם וביקשתי שיספרו לי לפני שהם יוצאים לטיולים כי אני ארצה מאוד להצטרף בעתיד. להפתעתי כבר היום קיבלתי מייל עם תכנון טיול לחנוכה.

אני ממש מרוצה והאגו שלי מחייך בקרבו. אומנם לטיול של חנוכה אני לא אוכל לצאת (מפאת חוסר זמן ובחני אמצע מגעילים) אבל עצם העובדה שיצרתי הזדמנויות חדשות ממש... אבל ממש עושה לי את זה!

 

החלטתי שאני אדבוק בגישה הזאת - ליצור הזדמנויות חדשות בכל חודש; לעשות דבר אחד שמעולם לא עשיתי כל שבוע

(דברים אלו נאמרו בהשראת המיני סדרה "איך להיות מאושר" שאני והחבר ראינו זה לא מכבר אי שם באינטרנט).

נכתב על ידי NineLives , 14/12/2009 23:19   בקטגוריות לא לשכוח- חשוב!  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-15/12/2009 23:13
 



קוונטות של אנרגיה



כל היום יושבת ורואה הרצאות וידאו בתורת הקוונטים (רואה דקה.. עוצרת למנוחה.. חוזרת שתי דקות אחורה כדי להבין יותר טוב וחוזר חלילה). אפשר להשתגע!

דרושות "קוונטות של אנרגיה עצמית".

נכתב על ידי NineLives , 10/12/2009 01:30   בקטגוריות לימודים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NineLives ב-16/12/2009 00:23
 





Avatarכינוי:  NineLives

בת: 38

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNineLives אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NineLives ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)